Se on vieläkin juhannusjalassa. Taidan vaihtaa lukot. Tänne ei enää tarvi tulla, mihin lie sukulaismökille meni.
Ei oo tullu vieläkää
18
1219
Vastaukset
- ja nauti
rauhallisesta,paineettomasta olotilastasi.
se eukko ilosena vastaan, jos vielä tulossa on. Siinä sitten ootte kun kyyhkyläiset, ikävä on ollut molemmilla
- enkelitrio
Kyl siit vissii oppeis.
- nyt puhutte
meinaako akaton nostaa tiitun ulos?apua!
- enkelitrio
nyt puhutte kirjoitti:
meinaako akaton nostaa tiitun ulos?apua!
Frouvan vaatteit vaiks pariin muavikassii iha täyttee ja sitku net sankat solmii kii,ni sankat jää sihe töröttämää ku pupujussin korvat.Täysnäine kassi o sen pupun kroppa.Koitinpas piirttää mallin,muttem mää osannukka.Käyttäkää miälikuvitust,ni pupu tulee
silmie ettee,eiks vaa!
^^ - ensin
enkelitrio kirjoitti:
Frouvan vaatteit vaiks pariin muavikassii iha täyttee ja sitku net sankat solmii kii,ni sankat jää sihe töröttämää ku pupujussin korvat.Täysnäine kassi o sen pupun kroppa.Koitinpas piirttää mallin,muttem mää osannukka.Käyttäkää miälikuvitust,ni pupu tulee
silmie ettee,eiks vaa!
^^että mitä pupuja.
On mulla hymy hyytyny, mutta tuo oli hauskasti sanottu. :D - a.mazon
enkelitrio kirjoitti:
silmie ettee,eiks vaa!
^^Ja vielä jos reiän tekee lähelle pohjaa ja kiskoo vaatetta ulos, niin on pupulla häntäkin!
- jossain...
a.mazon kirjoitti:
Ja vielä jos reiän tekee lähelle pohjaa ja kiskoo vaatetta ulos, niin on pupulla häntäkin!
nähnyt hännällisen pupujussin? Minä en ainakaan vaikka olen metsämies.
- a.mazon
jossain... kirjoitti:
nähnyt hännällisen pupujussin? Minä en ainakaan vaikka olen metsämies.
myös setäni.
Me lapset saatiin joskus jäniksenhännät kun hän kiristi nahat lautaan kuivamaan.
- Pirre*
menny mukkaan, - sinne sukulaisen mökille.
Onkos siinä jotain pahaa jos ihminen viipyy pyhien yli sukulaisten luona?- hoitaa
jonkun. Ja on tässä mökkiä ittellä tarpeeksi, tarvi mennä minnekkää.
hoitaa kirjoitti:
luulin että pelleilet, sori.
Jonkunhan se on pidettävä laiva kurssissa, tuli mitä tuli - elämä ei tuo aina ruusintuoksua.- Pirre* se oikea juupas
hoitaa kirjoitti:
sanoa hänelle kun hän tulee kotiin, - kysytkö missä olit vai?
- tuli ja
Pirre* se oikea juupas kirjoitti:
sanoa hänelle kun hän tulee kotiin, - kysytkö missä olit vai?
meni iltatöille heti, en minä mittää sano. Hyvä ku tuli.
- enkelitrio
tuli ja kirjoitti:
meni iltatöille heti, en minä mittää sano. Hyvä ku tuli.
Ensmäine,eikä viiminekä kerta,ku vaimos ottaa "tilaa".Meil ei onnistuis,ei,tai kerran ehkä.
Jokane taplaa tyylilläs,teil se o vapaatyyli.
Hyvä,ettes ol mustankippee.Eikä kannatakka.
"kyl routa porsaan kotti ajaa" - vaan,
enkelitrio kirjoitti:
Ensmäine,eikä viiminekä kerta,ku vaimos ottaa "tilaa".Meil ei onnistuis,ei,tai kerran ehkä.
Jokane taplaa tyylilläs,teil se o vapaatyyli.
Hyvä,ettes ol mustankippee.Eikä kannatakka.
"kyl routa porsaan kotti ajaa"kyllä se on rouva joka porsaan kotiin ajaa.
- enkelitrio
vaan, kirjoitti:
kyllä se on rouva joka porsaan kotiin ajaa.
ku mää ole ain ajokunnos.
- Aarre
,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086