Ei oo tullu vieläkää

eukko kottii

Se on vieläkin juhannusjalassa. Taidan vaihtaa lukot. Tänne ei enää tarvi tulla, mihin lie sukulaismökille meni.

18

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nauti

      rauhallisesta,paineettomasta olotilastasi.

    • se eukko ilosena vastaan, jos vielä tulossa on. Siinä sitten ootte kun kyyhkyläiset, ikävä on ollut molemmilla

    • enkelitrio

      Kyl siit vissii oppeis.

      • nyt puhutte

        meinaako akaton nostaa tiitun ulos?apua!


      • enkelitrio
        nyt puhutte kirjoitti:

        meinaako akaton nostaa tiitun ulos?apua!

        Frouvan vaatteit vaiks pariin muavikassii iha täyttee ja sitku net sankat solmii kii,ni sankat jää sihe töröttämää ku pupujussin korvat.Täysnäine kassi o sen pupun kroppa.Koitinpas piirttää mallin,muttem mää osannukka.Käyttäkää miälikuvitust,ni pupu tulee
        silmie ettee,eiks vaa!










        ^^


      • ensin
        enkelitrio kirjoitti:

        Frouvan vaatteit vaiks pariin muavikassii iha täyttee ja sitku net sankat solmii kii,ni sankat jää sihe töröttämää ku pupujussin korvat.Täysnäine kassi o sen pupun kroppa.Koitinpas piirttää mallin,muttem mää osannukka.Käyttäkää miälikuvitust,ni pupu tulee
        silmie ettee,eiks vaa!










        ^^

        että mitä pupuja.

        On mulla hymy hyytyny, mutta tuo oli hauskasti sanottu. :D


      • a.mazon
        enkelitrio kirjoitti:

        Frouvan vaatteit vaiks pariin muavikassii iha täyttee ja sitku net sankat solmii kii,ni sankat jää sihe töröttämää ku pupujussin korvat.Täysnäine kassi o sen pupun kroppa.Koitinpas piirttää mallin,muttem mää osannukka.Käyttäkää miälikuvitust,ni pupu tulee
        silmie ettee,eiks vaa!










        ^^

        Ja vielä jos reiän tekee lähelle pohjaa ja kiskoo vaatetta ulos, niin on pupulla häntäkin!


      • jossain...
        a.mazon kirjoitti:

        Ja vielä jos reiän tekee lähelle pohjaa ja kiskoo vaatetta ulos, niin on pupulla häntäkin!

        nähnyt hännällisen pupujussin? Minä en ainakaan vaikka olen metsämies.


      • a.mazon
        jossain... kirjoitti:

        nähnyt hännällisen pupujussin? Minä en ainakaan vaikka olen metsämies.

        myös setäni.
        Me lapset saatiin joskus jäniksenhännät kun hän kiristi nahat lautaan kuivamaan.


    • Pirre*

      menny mukkaan, - sinne sukulaisen mökille.

      Onkos siinä jotain pahaa jos ihminen viipyy pyhien yli sukulaisten luona?

      • hoitaa

        jonkun. Ja on tässä mökkiä ittellä tarpeeksi, tarvi mennä minnekkää.


      • hoitaa kirjoitti:

        jonkun. Ja on tässä mökkiä ittellä tarpeeksi, tarvi mennä minnekkää.

        luulin että pelleilet, sori.

        Jonkunhan se on pidettävä laiva kurssissa, tuli mitä tuli - elämä ei tuo aina ruusintuoksua.


      • Pirre* se oikea juupas
        hoitaa kirjoitti:

        jonkun. Ja on tässä mökkiä ittellä tarpeeksi, tarvi mennä minnekkää.

        sanoa hänelle kun hän tulee kotiin, - kysytkö missä olit vai?


      • tuli ja
        Pirre* se oikea juupas kirjoitti:

        sanoa hänelle kun hän tulee kotiin, - kysytkö missä olit vai?

        meni iltatöille heti, en minä mittää sano. Hyvä ku tuli.


      • enkelitrio
        tuli ja kirjoitti:

        meni iltatöille heti, en minä mittää sano. Hyvä ku tuli.

        Ensmäine,eikä viiminekä kerta,ku vaimos ottaa "tilaa".Meil ei onnistuis,ei,tai kerran ehkä.
        Jokane taplaa tyylilläs,teil se o vapaatyyli.
        Hyvä,ettes ol mustankippee.Eikä kannatakka.
        "kyl routa porsaan kotti ajaa"


      • vaan,
        enkelitrio kirjoitti:

        Ensmäine,eikä viiminekä kerta,ku vaimos ottaa "tilaa".Meil ei onnistuis,ei,tai kerran ehkä.
        Jokane taplaa tyylilläs,teil se o vapaatyyli.
        Hyvä,ettes ol mustankippee.Eikä kannatakka.
        "kyl routa porsaan kotti ajaa"

        kyllä se on rouva joka porsaan kotiin ajaa.


      • enkelitrio
        vaan, kirjoitti:

        kyllä se on rouva joka porsaan kotiin ajaa.

        ku mää ole ain ajokunnos.


    • Aarre

      ,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe