Turun amk lukujärjestys

ei ossaa

6

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieraspieras

Mutta se voi myöskin olla luokka , joka on alottanu alkuvuodesta. Se 05, 06 ja 07 tarkoittaa mun mielestäni luokkaa.

• duunari2

tuo 208s07 voi olla kaipaamasi tietojenkäsittelylinja.

Aluksi koululla on kuitenkin pari päivää perehdyttämistä koulun tiloihin ja tapoihin ja toiseksi lukujärjestykset muuttuvat pahimmassa tapauksessa viikottain joten ei tuota kovin paljon etukäteen kannata katsella.

• en ossaa

Juu kaikki kyllä varmasti kerrotaan sitten, mutta oon vaan utelias tietämään vähän jo etukäteen kaikennäköstä :D

• tradenomi2007

Itse opiskelin turkuamk:ssa liiketaloutta ja ryhmä oli 208s03. Vaikuttais siis olevan liiketalouden, ei tietojen käsittelyn..

• 208s05

Numerot 142 tarkoittavat tietojenkösittelyä, 05/06/07 aloittamisvuotta ja S tai K siinä välissä, onko kurssi alkanut syksyllä vai keväällä. Edistyneemmillä on perässä lyhenteet TL tai TJ /tietojärjestelmien tai tietoliikenteen suuntautumisvaihtoehto.

Eli syksyllä siis alkaa 142S07.

• ei ossaa

Kiitos selvennyksestä :) Nyt oli näköjään tullut lisää luokkia sitten sen kun viimeksi muutama päivä sitten katsoin sivuja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe