Osaisiko joku kertoa mitä nämä kaikki lyhenteet ovat:
http://www2.turkuamk.fi/opintoasiat/lemminkaisenkatu/lukkarit/0736/0736/
Lähinnä haluaisin tietää onko niistä jokin syksyllä aloittava tietojenkäsittely? vai miten nuo luokat menevät?
Turun amk lukujärjestys
6
785
Vastaukset
- vieraspieras
Mutta se voi myöskin olla luokka , joka on alottanu alkuvuodesta. Se 05, 06 ja 07 tarkoittaa mun mielestäni luokkaa.
- duunari2
tuo 208s07 voi olla kaipaamasi tietojenkäsittelylinja.
Aluksi koululla on kuitenkin pari päivää perehdyttämistä koulun tiloihin ja tapoihin ja toiseksi lukujärjestykset muuttuvat pahimmassa tapauksessa viikottain joten ei tuota kovin paljon etukäteen kannata katsella.- en ossaa
Juu kaikki kyllä varmasti kerrotaan sitten, mutta oon vaan utelias tietämään vähän jo etukäteen kaikennäköstä :D
- tradenomi2007
Itse opiskelin turkuamk:ssa liiketaloutta ja ryhmä oli 208s03. Vaikuttais siis olevan liiketalouden, ei tietojen käsittelyn..
- 208s05
Numerot 142 tarkoittavat tietojenkösittelyä, 05/06/07 aloittamisvuotta ja S tai K siinä välissä, onko kurssi alkanut syksyllä vai keväällä. Edistyneemmillä on perässä lyhenteet TL tai TJ /tietojärjestelmien tai tietoliikenteen suuntautumisvaihtoehto.
Eli syksyllä siis alkaa 142S07.- ei ossaa
Kiitos selvennyksestä :) Nyt oli näköjään tullut lisää luokkia sitten sen kun viimeksi muutama päivä sitten katsoin sivuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628