Ovatko Tarki, RK ja Late Suomen pelätyimmät ja kovimmat rikollispomot.
Latella on jo henkirikos takana, joten hän lienee joukosta kovin. Hyväksi kakkoseksi tulee itse RK, mikäli hänen juttuihinsa on uskomista. Tarki Kangas on tunnetuimpia rikollispomoja, mutta M:O:R:E on pitänyt matalaa profiilia viimeaikoina.
Kovimmat rikollispomot
13
9195
Vastaukset
- Isäukko
Tarki Kangas on täyspäiväinen koti-isä.Konnuudet on taakse jäänyttä elämää.
- aina heti..
tarki jää aina heti kiinni mitä vain yrittääkin touhata.Todellinen pomo,heh hee.
- tietoa
onko mies ollut koskaan missään töissä? montako kertaa linnassa? kolme kertaa? mieti oletko tosiaan sitä mieltä vai pelkästään kateellinen?
- höh
tais unehtua tuo th (tienhaara) joukosta, taitaa olla ukoista pahin siinä late, kolari ja kankaan tarki on vain taskuvarkaita.
- tiedän
tosiaan joo Late, TH ja Tarki kuuluu samaan porukkaan. Mutta taas mihin kolari kuuluu? Se kuuluu ainoastaan liskojengiin.
- on..
Ndranghetan yli capi, kun vain joku tietäisi nimen
Maailman kovin lienee James J. “Little Jimmy” Marcello- enkeleiden
Pomo on kovin.Sai turpaan turkkilaiselta ja poliiseilta onneton narkkari.
- kovin
Markus Pönkä on kovin jätkä. Pokka pysyy Viron vankilassakin. Älykäs ja suunniteltu temppu, josta jäi huonon tuurin takia kiinni. Tulevaisuus vielä edessä!
- kuka lienee
Mielisairaita kaikki rikolliset pomoineen ja onnettomia onnen onkijoita.Vankilaelämäkö on sitä tavoittelunarvoista onnea.
- se on.....
oikea vellihousu
- h.p
rampe ja naukkis
- NNS
OSMO LUSU AHLGVIST
KOSTI KARTIOKARI
RAIMO TIENHAARA
- sivulla oleva
tiedä että Late, TH ja Tarki kuuluvat samaan ryhmään. Ne on kaikki moren miehiä. Kolari ei ole mikään muu kuin raiskari joka lusii tuomionsa liskolla, eli pelkääjävankina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782