Jos joku nyt lähipäivinä on käynyt Turku-Tukholma risteilyllä Siljalla/Vikingilla ja kertoisi minulle nuuskan hinnan ja oliko mitään tarjouksia nuuskan suhteen. Kiitos.
Nuuskan hinta
7
4771
Vastaukset
- hurrien lipun alla
oleva festivaali laivakses, muissa pitäs ol myyntikielto jo voimas...
- voimassa?
Olin lukevinani siitä vasta vähänaikaa sitten ja kuvittelin, että se ei olisi vielä voimassa, mutta jos näin niin kiitos tiedosta. : ) Ilmeisesti myynitä ei ole enää Europallakaan?!
- hinta
on heinäkuun loppuun asti 98€ 5 punttia.
- natte
myydäänkö alaikäisille tai kysytäänkö henkkareita? vai riittääkö vain aikuisen laivakortti?
- nassehomo
Paljos se ourkin hinta laival nyt sit on? Tarkemmin viel et paljon siljalla!? Kiitos :)
- nassehomo
Joo nuuska maksaa 25e laivalla... Ja maissa 30-40...
- Anonyymi
Sun ei sitä tartte tietää, kassa tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210