Mitä mieltä vanhemmat olette jos lapsenne saa itse tehdyn kastelahjan kummilta, olipa se sitten valokuvakehys, villasukat tai mikätahansa?
Vai odotatteko niitä hopeakehyksiä, koruja ja muita hienouksia?
Itselläni lahjan hankkiminen ei ole rahasta kiinni (saattaa jopa tulla kalliimmaksi kuin tavalliset hopeakehykset..), tykkään vaan niin kovasti tehdä itse! :)
No joo, empä minä yleensä ajattele että pitäisi olla kovin kallista ja hienoa.
Minä arvostan kovasti jos saan jotain itse tehtyä lahjaksi, niin käy vaan harmittavan harvoin nykyään.. :(
Kerrohan sinäkin mielipiteesi!
Pst. Kysyin samaa jo toisessa ketjussa, ajattelin että täältä voisi myös saada mielipiteitä :)
Itse tehty lahja
4
1002
Vastaukset
- kyllä...
olisi ihanaa, jos lapsi saisi itsetehdyn lahjan.
Arvostaisin paljon enemmän, kuin ostettua. - .---
Itse tehty lahja mainio,minä ainakin arvostan.
- aloittaja
Mukava tosiaan kuulla että olistte ilahtuneita itsetehdystä lahjasta!
Uskon että myös kummilapseni vanhemmat ovat, toinen heistä tekeekin paljon käsi/puutöitä :)
Tämä epävarmuus mikä mulle on jäänyt kaikesta itsetehdystä johtuu varmaan eräästä tuttavasta joka arvostaa vain kaikkea huippukallista ja merkkijuttuja (iittala ym) :(
Eli jos hänelle ei vie lahjaksi jotain suurta ja kallista ni on aivan sama antaako esim. hieman edullisemman maljakon tai tyhjän tulitikkuaskin:( - kädentaitoinen...
... ei voisiparempaa lahjaa ajatellakaan, kuin oma tekemä. Erikseen sitten, jos käsintehdystä tulee surkea kyhäelmä.
Mieluummin aikaa lapselle, ei turhaa roinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931