Mitä mieltä vanhemmat olette jos lapsenne saa itse tehdyn kastelahjan kummilta, olipa se sitten valokuvakehys, villasukat tai mikätahansa?
Vai odotatteko niitä hopeakehyksiä, koruja ja muita hienouksia?
Itselläni lahjan hankkiminen ei ole rahasta kiinni (saattaa jopa tulla kalliimmaksi kuin tavalliset hopeakehykset..), tykkään vaan niin kovasti tehdä itse! :)
No joo, empä minä yleensä ajattele että pitäisi olla kovin kallista ja hienoa.
Minä arvostan kovasti jos saan jotain itse tehtyä lahjaksi, niin käy vaan harmittavan harvoin nykyään.. :(
Kerrohan sinäkin mielipiteesi!
Pst. Kysyin samaa jo toisessa ketjussa, ajattelin että täältä voisi myös saada mielipiteitä :)
Itse tehty lahja
4
993
Vastaukset
- kyllä...
olisi ihanaa, jos lapsi saisi itsetehdyn lahjan.
Arvostaisin paljon enemmän, kuin ostettua. - .---
Itse tehty lahja mainio,minä ainakin arvostan.
- aloittaja
Mukava tosiaan kuulla että olistte ilahtuneita itsetehdystä lahjasta!
Uskon että myös kummilapseni vanhemmat ovat, toinen heistä tekeekin paljon käsi/puutöitä :)
Tämä epävarmuus mikä mulle on jäänyt kaikesta itsetehdystä johtuu varmaan eräästä tuttavasta joka arvostaa vain kaikkea huippukallista ja merkkijuttuja (iittala ym) :(
Eli jos hänelle ei vie lahjaksi jotain suurta ja kallista ni on aivan sama antaako esim. hieman edullisemman maljakon tai tyhjän tulitikkuaskin:( - kädentaitoinen...
... ei voisiparempaa lahjaa ajatellakaan, kuin oma tekemä. Erikseen sitten, jos käsintehdystä tulee surkea kyhäelmä.
Mieluummin aikaa lapselle, ei turhaa roinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7010528- 2374487
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1593378PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija393134Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,422843Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58312282Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201910Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621716Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251445