Mitä mieltä vanhemmat olette jos lapsenne saa itse tehdyn kastelahjan kummilta, olipa se sitten valokuvakehys, villasukat tai mikätahansa?
Vai odotatteko niitä hopeakehyksiä, koruja ja muita hienouksia?
Itselläni lahjan hankkiminen ei ole rahasta kiinni (saattaa jopa tulla kalliimmaksi kuin tavalliset hopeakehykset..), tykkään vaan niin kovasti tehdä itse! :)
No joo, empä minä yleensä ajattele että pitäisi olla kovin kallista ja hienoa.
Minä arvostan kovasti jos saan jotain itse tehtyä lahjaksi, niin käy vaan harmittavan harvoin nykyään.. :(
Kerrohan sinäkin mielipiteesi!
Pst. Kysyin samaa jo toisessa ketjussa, ajattelin että täältä voisi myös saada mielipiteitä :)
Itse tehty lahja
4
970
Vastaukset
- kyllä...
olisi ihanaa, jos lapsi saisi itsetehdyn lahjan.
Arvostaisin paljon enemmän, kuin ostettua. - .---
Itse tehty lahja mainio,minä ainakin arvostan.
- aloittaja
Mukava tosiaan kuulla että olistte ilahtuneita itsetehdystä lahjasta!
Uskon että myös kummilapseni vanhemmat ovat, toinen heistä tekeekin paljon käsi/puutöitä :)
Tämä epävarmuus mikä mulle on jäänyt kaikesta itsetehdystä johtuu varmaan eräästä tuttavasta joka arvostaa vain kaikkea huippukallista ja merkkijuttuja (iittala ym) :(
Eli jos hänelle ei vie lahjaksi jotain suurta ja kallista ni on aivan sama antaako esim. hieman edullisemman maljakon tai tyhjän tulitikkuaskin:( - kädentaitoinen...
... ei voisiparempaa lahjaa ajatellakaan, kuin oma tekemä. Erikseen sitten, jos käsintehdystä tulee surkea kyhäelmä.
Mieluummin aikaa lapselle, ei turhaa roinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281508- 371411
- 671225
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541159- 691004
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255971Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei196962- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818