Isle of man

tommi

Onko kukaan käynyt katsomassa man saarilla järjestettäviä TT ajoja?Olisin todella kiitollinen kaikista tiedoista jos joku on käynyt siellä.Siellä järjestetään maailman hulluimmat moottoripyörä kisat jossa kuolee porukkaa(ikävä kyllä)melkein joka vuosi.Ajavat saarta ympäri täydellä vauhdilla.Tämä saari on englannin vieressä ja aivan pieni saari.Tekisi mieli lähteä katsomaan kisoja ja nyt tarvitsisin neuvoja sinulta joka olet käynyt katsomassa kisoja man saarella,hotellit, hinnat ymymym.Kerro tarinasi,kiitän jo etukäteen.

1

553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manilla käynyt

Olimme viikko sitten Mansaarella Douglasissa muutaman päivän, emme tosin TT-ajoja katsomassa; sattumalta siellä oli tosin menossa toiset kilpailut, veneformulat (en tiedä oikeaa nimeää kun en harrasta moottoriurheilua). Menimme ensin Dubliniin Ryanairilla ja sieltä Aeraran-nimisen lentoyhtiön pienkoneella Manille; yövyimme Dublinin lentokentän lähellä. Saarella oli kaunista mutta hirveä myrsy ja sade parina ekana päivänä. Hotelli oli aika kallis (kolme yötä n. 330 euroa, Claremont)siihen nähden että huone oli aika pieni ja näköala olematon (ihme kuiluun jossa oli ilmastointisysteemejä). Lähes kaikki hotellit (meidänkin) sinänsä sijaitsevat hienolla paikalla rantabulevardilla, ja aamiainen oli hyvä. Ruoka ym. on saman hintaista kuin Suomessa, mutta muotiliikkeissä oli hyviä tarjouksia; siellä oli esim. Topshop, josta löysin tosi halvalla vaatteita 18-vuotiaalle tyttärelle. Mark & Spencer monet muotiliikkeet löytyivät. Bussilla liikkuu halvalla, ja sillä pääsee saaren eri osiin. Lisäksi kulkee vanhanaikainen kapearaiteinen höyryjuna, joka oli kiva kokemus.Siellä olisi ollut myös yli sata vuotta vanha sähköjunarata, mutta sillä emme ehtineet kulkea. Kaikista näistä löytyy hyvin tietoa Isle of Manin nettisivuilta.Ulkolaisia turisteja ei juuri näkynyt, ei varsinkaan suomalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe