Niin, siis emme ole kihlattuni kanssa aikaisemmin käyneet ko. maassa, mutta nyt häämatkalle olemme menossa (Koh Samui) ja haluaisimme tietää, paljonko olette kyseiseen kohteeseen vaihtaneet valuuttaa lähtiessänne. Olin alustavasti ajatellut vaihtaa 2000€, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se taitaa olla vähän liikaa kahdelle varsinkin, kun kyseessä on vain viikon matka, joten, paljonko yleensä olette vaihtaneet/paljonko kannattaisi vaihtaa?
Paljonko rahaa mukaan
3
1220
Vastaukset
- järki käteen
500 euroa Visan lisäksi ja saahan käteistä jos tarvitsee. 2000 euroa on tosiaan aivan älytön summa viikon matkalla mutta jollekkin ei riitä sekään, vaikeaa eikö?
- otek
Itse olen viimeiset 12 v. nostanut käyttörahat kohdemaista. Saatta mennä loma pilalle jos varkaat käy.500 euroa ja luottokortti(mieluiten 2 kpl). Rahaa voi nostaa 500 euron (paikallista valuuttaa) erissä esim pankista. Kortin käyttöä maksuvälineenä kannattaa välttää. Jos niin että kummallakaan ei ole luottokortteja niin perinteisest matkasekit mikäli niitä on enää käytössä.
- jeesasi meitä
Me meinattiin pitää tosi alhasen budjetin häämatka, mutta tultiin vähän ennen matkaa toisiin ajatuksiin. Otetiin www.hetilainaa.fi :stä 1500 euroa ekstraa. Oli ihana matka ja maksettiin laina takasin veronpalautuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671930HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131817Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291694- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p232966- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792