Olen kuullut huhuja ja itse todennut, että Kössin-Grillin on valloittanut Mälli-Elvis!! Eihän tälläistä voi sallia. Ulkona on vielä entiset mainokset, mutta sisällä on jo vaihtunu hinnastot ja karvaselkäapinat on kysymässä "valkosipuli,paljo vaiko vitusti?".. Äh tästä kaupungista on tulossa turkkilaisten uusi työsiirtola/pakolaiskeskus!
Kössin Grilli vallattu!
7
3623
Vastaukset
- Toivo-Kalle
Onhan ne pojat heiluneet siellä tiskin takana jo pidemmän aikaa. Sapuska on sama, henkilökunta vain kansainvälisempää.
- vety
Ei ruoka tosiaan ole samaa...
Poikien kanssa naurettiin kun ruokalistalla luki suurin piirtein näin:
VETY kahdella nakilla
VETY pihvillä ja munalla
VETY isommalla pihvillä ja munalla
Kertokaa mikä on sitten "lihapiirakka"!? Vai onko se katoavaa kansan perinnettä!?
Harvoin olen saanut VETYYN(MUNALLA JA KINKULLA) mausteeksi tomaattia ja kurkkua.
Että sellainen Kossin krilli... - KMan
vety kirjoitti:
Ei ruoka tosiaan ole samaa...
Poikien kanssa naurettiin kun ruokalistalla luki suurin piirtein näin:
VETY kahdella nakilla
VETY pihvillä ja munalla
VETY isommalla pihvillä ja munalla
Kertokaa mikä on sitten "lihapiirakka"!? Vai onko se katoavaa kansan perinnettä!?
Harvoin olen saanut VETYYN(MUNALLA JA KINKULLA) mausteeksi tomaattia ja kurkkua.
Että sellainen Kossin krilli...Toi on kyllä törkeää Lappeenrannan perinteisen kulttuurisapuskan nimen väärinkäyttöä.
Kauppatorin kahvilayrittäjäthän yrittivät muutama vuosi sitten rekisteröidä "vedyn" ja "atomin" tavaramerkeikseen. Oikeastaan harmi, etteivät onnistuneet.
- milion
aika vitun sama! Armotonta juntteiluu toi snagari homma on joka tapauksessa...
- !"#¤%&/(
Ite oot kai niin muotitietoinen ja hienostunut ettet mee grillille edes pitkän ja uuvuttavan ryyppyillan jälkeen. Aika epätoivoista masokismia! Grillit pelastaa joskus ihmishenkiä nälkäkuoleman partaalta joskus viikonloppuisin aamutuntien aikoihin.
- Reiska
!"#¤%&/( kirjoitti:
Ite oot kai niin muotitietoinen ja hienostunut ettet mee grillille edes pitkän ja uuvuttavan ryyppyillan jälkeen. Aika epätoivoista masokismia! Grillit pelastaa joskus ihmishenkiä nälkäkuoleman partaalta joskus viikonloppuisin aamutuntien aikoihin.
onkos tää se sama Kössin Grilli joka on siinä Kotiteollisuuden videossa? eis sen pitäis olla joku saatanan suojelukohde?!
- Mytte
Reiska kirjoitti:
onkos tää se sama Kössin Grilli joka on siinä Kotiteollisuuden videossa? eis sen pitäis olla joku saatanan suojelukohde?!
sehän se eli kannattaa ottaa sinappia ja ilmoittaa nimensä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324631Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152618Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252435Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642433- 321817
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321631Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501315- 661294
- 821241