KILLINKI

HUONO PALVELU

Konginkankaan Ravintola Killinki, surkea ja vastenmielinen palvelu, en suosittele!

Karavaanari

111

14969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmiöitä...

      Pienissä kirkonkyläpahasissa joissa ei ole kuin yksi ravintola, jolloin asiakkaista ei kehity mitään kilpailua, ja palveluun ei tarvitse panostaa. Silloinhan niitä hilloajalleen syntyy tuommoisia vastemielisiä paikkoja.

      Riittävä kilpailu takaa että palveluun kiinnitetään huomiota.

      Toinen karavaanari

      • Erkki..

        Sehän on siellä pankin alakerrassa


      • 135434645345
        Erkki.. kirjoitti:

        Sehän on siellä pankin alakerrassa

        Ei se siellä enää ole


    • valita.....

      Siinä lähellä on ihan hyväkin paikka, Matilan Ankkuri, vedenäärellä, hyvää ruokaa, juomaa ja palvelussa ei valitttamista.

      Mökkiläinen

      • tämän kesän löytö!!!

      • hyvä..

        Kattia kanssa matilassa saa tilaamansa pitzaa odottaa jopa 2-3 tuntia.Paikka on keski-suomen kuuluisin siitä että saa kiireetöntä pitzaa. Toisaalta ehtiihän siellä juoda reilusti olutta odottaessa.


    • tosi syvältä....

      tosi syvältä ja surkea

    • jonsson

      juu samaa mieltä..ei siellä oudompi henkilö saa muuta kuin paskaa käteen,,ja jos naurat enemmän loppuu tarjoilu,,kyttäävät kuin ei olis muita ikinä nähneetkään..palvelu on tosi ala arvoista ja käytös asiakasta kohtaan myös..

      • juhannuksen palvelusta

        Henkilökunta todellakin kyttää: Liiasta ilonpidosta loppuu tarjoilu, samoin, jos erehtyy tarjoamaan tuopin toiselle. Tarjoilu loppuu silloin koko pöytäseurueelta!!!


      • mennä....
        juhannuksen palvelusta kirjoitti:

        Henkilökunta todellakin kyttää: Liiasta ilonpidosta loppuu tarjoilu, samoin, jos erehtyy tarjoamaan tuopin toiselle. Tarjoilu loppuu silloin koko pöytäseurueelta!!!

        töykeä paikka, kolkko 70-luvun palvelu, heknilökunta todella ynseää..


      • -Meri_

        Kuinka niillä on varaa tollaseen?


    • tarkoitettu....

      paikalliselle deeku porukalle, niillekään ei oo muuta tarjolla :/

      • nuija paikka

        ?????????????????


    • paikka!

      Erehdyn kerran menenemään Killinkiin ,toista kertaa ei tule.Tosi surkea palvelu!

      • ::::::::::::::

        Tosi surkea palvelu! Outo ilmapiiri? Kerta riitti!


      • :_;;;:;:::
        :::::::::::::: kirjoitti:

        Tosi surkea palvelu! Outo ilmapiiri? Kerta riitti!

        helvetti että on tylsä paikka, etten tajua miten kukaan voi siellä käydä!


      • tään ketjun......
        :_;;;:;::: kirjoitti:

        helvetti että on tylsä paikka, etten tajua miten kukaan voi siellä käydä!

        Oli tarkoitus porukalla käydä, mutta taidetaan unohtaa ja mennään muualle!


      • Peräpohja

        surkeista surkein paikka!


      • ::;;__
        :::::::::::::: kirjoitti:

        Tosi surkea palvelu! Outo ilmapiiri? Kerta riitti!

        Ei ole tietoa asiasta.


      • mielipidekysymys?
        tään ketjun...... kirjoitti:

        Oli tarkoitus porukalla käydä, mutta taidetaan unohtaa ja mennään muualle!

        Kirjoitusten määrästä päätellen siellä kuitenkin käy aika tavalla porukkaa, vaikka haukkuvatkin...Olen kuullut paikkaa kehuttavankin yhdeksi Äänekosken siisteinmmäksi paikaksi, jonne tulevat myös koskelta Maken yms. vierestä. Ehkä kannattaa käydä itse toteamassa ennen kuin uskoo näihin juttuihin. Oli niin tai näin, ei paikka ainakaan tunnu kovin kylmäksi ketään jättävän.


    • tosi syvältä

      :(((

    • kokemusta paikasta..

      Itse kans ensimmäisiä kertoja käydessä huomasin negatiivisen vastaanoton ja inhottavan kohtelun kyseisessä paikassa. Paikka tosi sisäpiirihenkinen!!

      Tosin nykyään paikkakunnalla asuessani tovin matkaa ja siellä toisinaan poiketenkin olen huomannut että olen siirtynyt niihin "paremmin kohteltaviin" ihmisiin. Tosin kuullut että kun jonkun aikaa on sieltä poissa, palautuu kuulemma takaisin tähän huonommin kohdeltaviin porukoihin..Eli vakkari kävijät ja tunnetut siellä piireissä tuntuu olevan eri arvossa kuin hieman vieraammat ja muualta tulevat!

      • kaukaa...

        tollanen mesta


      • ;;;;;;;;;;;

        "negatiivisen vastaanoton ja inhottavan kohtelun kyseisessä paikassa. Paikka tosi sisäpiirihenkinen!!"

        samaan mieltä kanssasi


    • läävä..

      erehdyin käymään, hyi saatana..

    • Tarkastaja 1

      Ketju alkanut kesällä 2007, jatkuen samalla virrellä, kuin olisi yksi ja sama kirjoittaja, ilmeisesti toinen kateellinen yrittäjä kyseessä.

      • iivana julma

        yksi kapakka


      • näkyy olevan

        Kirjoittelee kaiketi kirjoittamisen ilosta itsekseen .


      • ja miten sen näet
        näkyy olevan kirjoitti:

        Kirjoittelee kaiketi kirjoittamisen ilosta itsekseen .

        täältä. Odotamme mielenkiinnolla vastaustasi..


      • itse kysyy
        ja miten sen näet kirjoitti:

        täältä. Odotamme mielenkiinnolla vastaustasi..

        ja itse vastaa, niin saa mieleisensä vastauksen.


      • alkeitakaan
        ja miten sen näet kirjoitti:

        täältä. Odotamme mielenkiinnolla vastaustasi..

        Niin on parasta, että unohdat koko jutun ja kaiken kirjoittelun täällä. Saattaa muussa tapuksessa tulla viranomainen tutkimaan konettasi. Paremminkin vie sen mukanaan.


      • vierailija
        alkeitakaan kirjoitti:

        Niin on parasta, että unohdat koko jutun ja kaiken kirjoittelun täällä. Saattaa muussa tapuksessa tulla viranomainen tutkimaan konettasi. Paremminkin vie sen mukanaan.

        minä olen saanut aina hyvää palvelua, mutta olen kyllä huomannut että palvelu ei todella ole tasapuolista vaikka asiakas palvelussa pitäisi kaikkia kohdella hyvin..


      • Konginkangas
        vierailija kirjoitti:

        minä olen saanut aina hyvää palvelua, mutta olen kyllä huomannut että palvelu ei todella ole tasapuolista vaikka asiakas palvelussa pitäisi kaikkia kohdella hyvin..

        Mökkiä/Maatilaa etsimässä Äänekosken lähiympäristöstä


      • kuolevakylä
        Konginkangas kirjoitti:

        Mökkiä/Maatilaa etsimässä Äänekosken lähiympäristöstä

        Täältä on kaikki pankit ja postit jo lakkautettu. Palveluja ei ole..


      • Vakra
        kuolevakylä kirjoitti:

        Täältä on kaikki pankit ja postit jo lakkautettu. Palveluja ei ole..

        ole vielä toiminnassa


      • J.Halme
        vierailija kirjoitti:

        minä olen saanut aina hyvää palvelua, mutta olen kyllä huomannut että palvelu ei todella ole tasapuolista vaikka asiakas palvelussa pitäisi kaikkia kohdella hyvin..

        "mutta olen kyllä huomannut että palvelu ei todella ole tasapuolista vaikka asiakas palvelussa pitäisi kaikkia kohdella hyvin"

        niimpä


    • juopottelu

      ei ole hyväksi ihmiselle tuommoinen meno!

      • kaikin mokomin

        elämähän siinä vaan menee pilalle


    • Lonkeroa janoon

      Vai mikä tuo tommonen kuin killinki mahtanee olla.

    • SS 14/88

      Asiakaspalvelu on persaukisille...
      Ravintolaan mennään dokaan, ei juttelemaan tarjoilijoiden kanssa, on aivan sama kuka kaljaa mukiin laskee mutta Killingissä on suomen parhaat pitsat!

    • ex maksanut asiakas

      Killinki on sisäpiirin ja perheyhteisön luoma "kestitysleiri". Kukaan aivan normaali ihminen ei saa oikeaa palvelua. Pitää olla perheessä tai sukulainen ja saat hyppiä pöydillä ja vaikka paskantaa tiskille. Mutta oleppas vieras, et saa puhua ääneen tai saat Porttikiellon. Siis niin sairasta paikkaa ei maa päällään kanna kun KILLINKI Konginkankaalla.
      Käykää itse toteamassa!

    • mummo K-kaupassta

      Olen samaa mieltä ex asiakkaan kanssa. En ole käyttänyt Killinkin juomatarjoilua 20 vuoteen. Siellä käy muutama rapajuoppo joitten rahoilla se pyörii. Haastattelin kesällä ihmisiä jotka poistui Killinkistä. Sanoivat jokainen ettei koskaan astu tuohon pubiin enää. Tarjoilijat syövät koko ajan ja ovat töykeitä ramppaavat tupakilla alati sekä kantavat ilmaisia juomia pöydissä notkuville humalaisille perheenjäsenilleen.
      Kertakaikkiaan vastenmielinen paikka naisen silmin.

    • apporre

      Killinki ihan hyvä paikka.EX.KONGINKANKAALAINEN.

    • Mıkko Paatero

      En enää koskaan mene sitä läskiä punatukka akkaa katsomaan joka leikkii järjestyksenvalvojaa.Killinki on maailman huonoin paikka jossa olen oluen juonut.

    • Huapamua

      Olipahan vain se Maija yksi niitä railakampia tarjoilijoita joita olen matkan varrella nähnyt, ja olen nähnyt tosi paljon.
      Kumman iso porukka on tuota negatiivistä porukkaa. Piruakos sitten olette sinne menneet jos ei kelpaa.
      Muistelen kaiholla sitä rempseätä meininkiä, jota näkee vain pienellä paikkakunnalla.
      Terveiset Killingin hauskoille pitäjille.

    • Peräpohjan Mies

      Lopettanut toimintansa viikko sitten. HYVÄ!

      • tero1

        Ja aloittanut 3 viikkoa sitten. HYVÄ!


    • ohikulkija2

      Kiinni vaan koko sikala. Eihän siellä käy ketään täyspäistä ihmistä. Onhan pubeja muuallakin.

    • Jane5

      Killinkiä on nyt pilannut eräs perhe kolmessa sukupolvessa ja sama eläimellinen toiminta jatkuu. Oma perhe juo ilmaseksi ja hyppii pöydillä ja lapset juoksee pitkin pubia ja syljeskelee asiakkaitten päälle, koskaan et saa maksamistasi paukuista vaihtorahaa takasin vaan lihavat myyjät pelaa ne potti-peliin. Istuin nyt muutaman kerran ihan seuratakseni tuota touhua ja se oli suoraan sanoen kuvottavaa. En suosi´ttele kenenkään ihmisen menevän tuollaiseen paikkaan.

    • pihviranskis

      Miksi paikkaa haukutaan? Kuitenkin omistajat omalla rahalla sitä pyörittävät ja saavat olla sekä tehdä siellä mitä haluavat. Itse olen ainakin saanut erinomaista palvelua ja menen myös uudestaan käymään, kunhan ehdin. Suosittelen!

    • tero13

      Jane5, ei ihan fakta tietoa tunnu olevan. Juomista saa aina rahat takaisin paitsi jos asiakas antaa ne tippinä ja silloin ne laitetaan tippi kulhoon. Ja se tehdään vain jos asiakas niin sanoo. Ja oma perhe ei juo ilmaiseksi eikä kukaan muukaan. Ei kannata puhua tulla paskaa jauhamaan kun selvästi ei ole mitään tietoa asioista kuinka ne todella ovat.

    • koni onanoi

      Kävin iltamas hevosvedon tekees tässä kuppilassa. Eihän siellä edes ollut juuri ketään. Muutama keskenkasvuinen. Ja kuulema yhtä hiljaista muulloinkin. Miten mokoma pulju pysyy pystysä. No kahavin hörppäsin ja lapun täytin ja veks.

      • muikkukeitto

        Ei siellä tarvi ku kerran kuukaudessa käydä paperimiehen vähän juomassa, niin killinki tekee aina kuukauden tilin.


    • maken pubista Äkistä

      muikkukeitto oikeassa ....;D -niitäkin semmosia varmaa ei edes joka kuukausi käy. se persaukinen pentulauma mikä siellä käy niin ei kyllä liikevaihtoa tuo.

      • KUKA VAAN

        täytyyhän lasten joskus syödä


    • suolahtelainen

      Rappaatlahtelaiset ja sirkkamäkeläiset venekoppeleitten polttajat ovat Killingin kanta-asiakkaita Rommelin ohella. Wincapita on pelittänyt hyvin siellä.

    • Väiski- eemeli

      "suolilahtelainen" kerkeää?!?!

    • satunnainen kulkuri

      Hiihtoloman aikaan kyseisessä paikassa piipahdin ja nuoria työttömän oloisia pari pöydällistä joilla kaljatuoppi edessä. Keskustelua ei voinut olla kuulematta ja molemmissa pöydissä laskettiin senttejä josko saataisiin vielä tuoppi ja jaetaan se keskenään. Heikosti sillä meiningillä on asiat. Varttuneempaa väkeä ei ollut ollenkaan. Kahvit juotuamme lähdimme vaimoni kanssa takaisin caravaanari-alueelle. Oluet kävimme juomassa mieluummin Nesteellä Lintu-Lahdessa.

      • ehheheee

        Porvarina sinä ilmeisesti maksoit kahvisi 500 euron setelillä ja heitit vaihtorahat lähimpään roskakoriin jottei imagosi kärsi pikkurahan käytöstä


    • caravaanaripariskunt

      Ehkä tää räkälä kesän pyörii mutta kun mökkiläiset lähtee niin ovet sulkeutuu. Vuosia seurattu toimintaa ja eikun hullummaksi menee, komannnessa polvessa yrittäjä, entiset ovat komppaamassa mukana ja tupakoimassa ja rykimässä kunnon ihmisten seassa. Missään muualla maailmassa ei tällaista sikailua ole nähty. ja on 90 maata reissattu.

    • Ranssu 1

      Konginkangas on aika haasteellinen paikka kaikenlaiselle yritystoiminnalle,täällä oleva kateus ja kaunaisuus kumpuaa jostain kansalaissodan ajoilta,,,,mutta muuten mukavia ihmisiä ;)

    • jorma3000

      Toissa kesänä kun kävin siellä niin oli kyllä itse ravintola ja palvelu todella kiitettävää..asiakaskunta taas ehkä hieman vähemmän katseita kestävää..

      Toisaalta siellä on kait vaihtunu omistajatkin tässä välillä ja semmosta.

    • Kalaniemestä

      Pelkkä räkälä

      • häkki64

        Piteehän joka kunnalla olla oma sikala, paikallinen sossuporukka siellä istuu maksupäivinä. Töykee henkilökunta!


      • suolahtelainen
        häkki64 kirjoitti:

        Piteehän joka kunnalla olla oma sikala, paikallinen sossuporukka siellä istuu maksupäivinä. Töykee henkilökunta!

        Kyllä killingissä istuu maataloustukia nauttivia tukijusseja konneveeltä. Ovat hoidossa suolahdessa, mutta karkaavat välillä killinkiin.


    • ...Kerran..

      Yhden ainoan kerran olin menossa killinkiin. Ehdin jo tarttua ovenkahvaan, kun huomasin tekstin "muistotilaisuus". Lähdin autolle ja veks. Ainut kokemukseni killingistä ja saattoi olla yllättävän hyväkin.

      • paroni62

        Killinki on mainio kyläbaari. Nuo baarit ovat suomalaista kulttuuriperintöä, mutta ovat valitettavasti jo lähes kokonaan kadonneet. Entisenä naapurikylän poikana ja nykyisenä mökkiläisenä osaan arvostaa tuollaista originellia paikkaa, jossa voi hieman aistia taakse jääneen nuoruudeen tunnelmia. Minä en oli kokenut paikan palvelussa mitään moitittavaa, päin vastoin.


    • mökkiläine

      Ihme vinkumista!
      Eka joku valittaa että paikallisia juoppoja täynnä, ja seuraavaksi toinen valittaa kun on ihan tyhjää.
      Hankkikaa jotain tekemistä niin ei tarvi itkeä kuin mitkäki vanhat akat!
      Mökkiläisenä mulla ei oo mitään huonoa sanottavaa paikasta. Henkilökunta toimii. :) Ei ole pks:n pilkunnussijoita ja sääntöjä joten meno on rempseempää.
      Eikä todellakaan ole sisäänpäin lämpiävää porukkaa, kaikki ottaneet lämpimästi vastaan. Ilmeisesti riippuu vähän millä asenteella ovesta astuu sisään ...

      • suolahtelainen

        Ilmeisesti killinkiä ovat haukkumassa nämä konnevetiset suolahdessa hoidossa olevat keskustalaiset maataloustukia nauttivat hörhöt, jotka ovat saaneet porttikiellon Killinkiin, ns. jätösten jättämisien takia


    • Mökkiläinen123

      Tsemppiä Killingin väki! Hienoa, että on rohkeutta yrittää ja pitää palveluja yllä pienellä kylällä. :)

    • joku vaan

      melkosta keskustelua tääällä kyseistä paikasta kuinka moni on käynyt uuden omistajan aikaan? kannattaa käydä, paikka muutunut kummasti ja meno. Tuntuu, että täällä ei puhu kuin semmoiset ihmiset jotka ovat käyneet ympäripäissään ja saaneet huonoa kohtelua/porttikiellon saaneet/muutenvaan ravintoloita/baareja vieroksuvat ihmiset. Aivan varmasti normaalisti käyttäytyvä saa saman arvoista kohtelua kuin kuka tahansa kyläläinen tai muu asiakas, itsellä ei moitittavaa. Niin ja tosiaan ei siellä ole kolmatta sukupolvea pyörittämässä. Nykyinen omista osti yrityksen omalta isoäidiltä (maikku) hän osti yrityksen omalta työnantajalta ja pyöritti killinkiä toimivasti 10v. Toivotaan että nykyinen omistaja laittaa paremmaksi ja tosiaan kannattaa käydä juomassa vaikka kahvi taikka viikonloppuna laulamassa karaokea yksi rennoimmista paikoista, ja voi tulla kertomaan mikä parannettavaa on. Kyllä niitä otetaan vastaan kasvotustenkin kuin täällä.

      • killinki2

        Äänekoskelta kannattaisi alkaa ajaa linja-autovuoroja päivittäin Killinkiin syömään.
        Vähintään 3 vuoroa päivässa.


    • caravaanari 1990

      joku vaan on Killingin omia työläisiä tai hneidän perseennuolojoita. koko vitun pulju ei ole muuttunut viime kesästä mitenkään. käytiin vaimon kanssa silloin ja kokeiltiin nyt kun uuden omistajan mukaan kaikki on uudistunut, vitut on samat lihavat tarjoilijat yskii ja röökaa siellä edelleen ja pöydissä kyrvän näköiset asiakkaat notkuu. siis ei ihmisen paikka.

    • matkamies maan

      kurja kuppila

    • Gilbert von Rettig

      Poikkesin työmatkalla tähän räkälään, en tienyt ensin että tää on räkälä. Tilasin kahvin ja lihava nainen sen toi ja toisessa kädessä sillä oli saatananmoinen nakkisämpylä. Ei vittu, aattelin. Mutta join 4,50 maksavan kahvin ja hieman seurailin touhua. Liimatukkaiset kollit möyrys tiskillä ja tarjoilijat kehräsi...... -Siinä teille ravintola, ohikulkijat :-D -Kauhujen Kapakka Killinki.

      • ..Tero

        Kahvikaan maksa edes tuon vertaa et onkohan ees tullu käytyä... Naurattaa lähinnä tän keskustelun viestit kun kirjotellaan jostain tyyliin oulusta et on käyny just siellä vaikka ikinä oo ollu ees paikkakunnalla.. :)


    • merjamaariahintsanen

      Nimi jäi vain mieleen. Kun tultiin Oulusta pesismatkalta. ajateltiin että haetaan pizzat jostain kivasta maalaispaikasta. Poikkesimme pitkällä suoralla Konninkangas nimiseen pitäjään. Siellä vain muutama talo. Mutta oli ravintola. Kysyimme että saako pizzaa? No saa. Joutuu venaan vaan vartin. Se vartti oli 50 minsaa. Ja sit saatiin 3 pizzaa mitkä tilattiin. Onneks iskä avasi eka laatikon, ja meinasi pyörtyä.....kirosi hirveästi ja sanoi : Kuka pyysi silliä meidän pizzoihin??? -Silloin mun teiniangsti heräsi ja tajusin, vittu ne ei pese käsijään siellä kun tekee ruokaa. No iskän laatikon jälkeen muutkin lensi ulos autosta. Nakat ei oo niin nuukia. Söimme sitten Espoossa kunnon hampurilaiset.

    • Retkeilijä

      Tuli kesälomalla käytyä killingissä. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Konginkangas on hienoa seutua, mutta siellä asuvat ihmiset, kaikkea muuta. Ei killingin henkilökunnalla kuin asiakkaillakaan ollut minkäänlaisia käytöstapoja. Oletteko muuten koskaan kuulleet että paikassa jota kutsutaan ravintolaksi, kaadetaan viinapaukun sekaan coca colaa suoraan pullosta? Ei vttu!!!

      Onneksi ei tarvitse olla missään tekemisissä kyseisen läävän tai paikallisten kanssa.


      Taidan jatkossa suunnata retkeni lappiin. :D

      • käätänäätä

        Mistäs sitä kovvoo kolloo kaadetaan ellei pullosta? Ei taija puussa kasvoo...oikaseppa kun en tiijä nuista krokiloista kun en käätä.


      • suoraa pullosta

        Ja ajatella. Viinatkin kaadetaan pullosta. Ja oluttakin saa pullosta. Kyllä on oltava kauhea paikka.. :D


    • Miks menis?

      Ei kai sinne oo pakko mennä HÄH?

    • Paikallinen asiakas

      Kummallisia nuo kaupunkilaiset kun mikään ei kelpaa, jos ei olla kaupungissa. Muutamista teksteistä saa kyllä ihan sen kuvan, että nyt haukutaan vaan ihan haukkumisen ilosta, eikä olla edes paikassa käyty....
      Näköjään jos ei muuta keksitä, niin pitää ihmisiä haukkua, melkolailla lapsellista aikuisten suusta, jos kirjoittajat edes aikuisia ovat? Ja ei mikään kelpaa; ilmeisesti en itsekään voisi käydä killingissä edes aamu- tai iltakahvilla, kun leimaannun kaupunkilaisten ohikulkijoiden mielestä heti senttejä laskevaksi liimalettijuopoksi?!?!?!
      hrrrr, hui, vaviskaa kaupunkilaiset pikkukylän kapakassa! Pikkukylällä kun moinen ravinteli toimii vapaa-ajan kokoontumispaikkana vaikka ihan limpparin merkeissä :D

    • Paikallinen asiakas

      PS. nyt musta varmaan tuli lisäks vielä "Killingin omia työläisiä tai hneidän perseennuolojoita" kun piti lukea ja nauraa noita hurjalta vaikuttavia herjoja ja kommentoida.........

    • Tero Sinkkonen

      Killinki on pystyssä ainoastaan juoppojen KELA:n työttömyyskorvausten ja asumistukien sekä sosiaalihuollon toimeentulotukien ansiosta. Hirveä räkälä. Mutta eipä konginkankaalla mitään lähelläkään normaalia ihmistä asu. Kaikki on jollain lailla mielenterveys ongelmaisia ja joka toisella päihdeongelma.

      Insesti on tässä kylässä ja etenkin"baarissa" läsnä.

      • mitä mitä

        kyllä on sairas ihminen.Mene kuulle suolahteen,niin ottavat sinut hoitoon


      • mitä mitä

        tai muuta kankaalta pois, niin ei tarvitse täällä itkeä


    • ABBORRE13

      NIIN

    • pettäänniemi

      Satuinpa tässä vknloppuna syyssiivousta mökille tultuani tekemään, niin käydä tässä hieman jo kuulopuheissa kyseenalaista mainetta saaneessa pubissa ihan uteliaisuuden vuoksi muutamalla paukulla. Rauhallinen ilta muttta se pisti silmään kuinka huolettomasti drinkkejä kannettiin pöytiin jossa tilaajat istuivat pää pöydässä tai jos pää nousi niin aivan sammumispisteessä olivat. Jostain lukenut että päihtyneelle ei saisi tarjoilla. Ehkä tässä tuolla paikattiin kuitenkin illan tuottoa. Toinen seikka mikä huolestutti, oli hyvinkin nuorten, jopa ihan teinien näköisten annosten tilailu. Papereita ei kysytty keneltäkään. Naapurit arvelivatkin että talven aikana sulkeutuu paikka. Enkä ihmettelisi. Niin oli hiljaista. Mutta vknlopun hieno sää kuittasi pohdiskelut ja rantue tuli siivottua.

    • Työntäjä Erkki.

      Voe harmi jos pitäjän aenoan sikalan sulkevat.

      Tosin itseä ei harmita yhtään koska asun espoossa ja käyn vain mökillä konginkankaalla.

    • putreri

      Mainensa veroinen paikka. Hui kauhistus!

      • killinki2

        Keskisen- suomen paras ruokapaikka tämä Killinki.


    • killinki 2

      Tarkoitin sikalaa, joka on sopiva paikka sinulle.

    • Niko Korhonen

      Herran jumala mikä räkälä. Tilasin yhden oluen, joka jäi juomatta. Oli niin laimeaa kusta. Joku juntti oli tiskillä ja pieraisi. Sellainen reissu. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta killingissä.

      • huolestunut6

        Etkö sinä tiedä, että lääkkeittesi kanssa ei saisi ottaa olutta????


      • killinki2

        Vai sait piereskelyn takia porttikiellon Killinkiin. Saavutus sekin, taidat olla suolahen juntteja.


    • Killinki2

      Toi pierunhaju voi myös tulla keittiöstä kun likakaivo on täynnä. Sen takia meidän pizzoissa on niin iso täyte kun ne lilluu siellä lattialla.

      • sepu64

        hyi


      • killinki2

        Vai on teillä keittiössä likakaivo ja se on vielä täynnäkin. Ei oo mikään ihme, sos teillä sitten haisee. Nyt on parasta mennä killinkiin pitzoille, jos kotona pizzat on noin huonoja


    • "teiden tukko Cabby"

      Hiljainen ja ahdasmielisen tuntuinen paikka. Muutama pitkätukkainen teini, ilmeisesti samaa sukua kaikki, joi paria olut-tuoppia ja ravasi terassilla tupakoimassa. Kuinkahan nämä paikat oikeen pysyy pystyssä ?

      • killinki2

        Keskisen suomen parhaat pitzat ja hyvä palvelu killingissä.


      • killinki2

        Tottakai siellä saa juoda syödessään gourmet pitzaa


      • killinki2

        Ei kannata käydä Niemelänkadulla pitzalla, mene killinkiin, niin saat gourmet pitzaa ja kunnon viiniä.


    • Inka_Arffman

      Killingissä sekoitetaan kraanavettä viinojen sakaan ja myydään täydellä hinnalla.

    • terassimies

      Jos viinaa jatketaan vedellä niin siitähän on tehtävä rikosilmoitus. Sehän on petos, linnatuomion arvoinen rötös!

    • Anonyymi

      Nyt paikka myytävänä.

    • Anonyymi

      Karvaanari lintulahdesta moi.En ole suomessa huononpaa palvelua nähnyt vaikka kiertänyt suomea.Ainakin tämä lintulahden neste parhaita ruokapaikkoja suomessa.Saahan lintulahdestakin kaljaa.

    • Anonyymi

      Kannata lakialoitetta kahden sähkömittarin sallimiseksi samassa taloudessa. Yksi mittaisi pörssisähköä sen ollessa halpaa ja toinen sopimussähköä sen ollessa halvempaa.
      Nykyinen laki kieltää kahden mittarin käytön!!
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663

    • Anonyymi

      Oli killingissä sähköt eilen.

    • Anonyymi

      Killingissä palvelu ok. Paikalliset kyläjuntit ei osaa muutakuin mulkoilla. Ihme porukkaa,ymmärtää toki kun eivät ole käyneet kuin sumiaisssa.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe