Onko EasyCleaner luotettava ohjelma? Asensin sen koneelle ja laitoin joitain hakuja päälle niin ohjelma löysi koneeltamme n.4000 turhaa tiedostoa ja 55 viallista tietuetta. En suinpäin mennyt kaikkea turhaa poistamaan ennen kuin tiedän muiden käyttökokemuksia. Sitten kun haeskelin ns. dublikaatteja, meni haeskelu ikäänkuin sekaisin ja sitä oli vaikea keskeyttää. Siis käyttökokemuksia kaipailen.
Onko EasyCleaner luotettava?
18
4887
Vastaukset
- muuten hyvä
Kun ei dublikaattehin kajoa.
- J_A_K_A_J_A
poistaa turhat tiedostot,mutta älä koske duplikaatteihin,jos et kaipaa harmeja.
- ei ole enää
Easy Cleaner on ikivanha ohjelma johon ei ole päivityksiäkään tehty enää moniin vuosiin, en suosittele sen käyttöä etenkään aloittelijoille.
Käytä mieluummin uudempia turvallia puhdistusohjelmia.
esim.CCleaner 1.40.520 uusin versio:
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
Microsoftin puhdistus ohjelma:
http://onecare.live.com/site/fi-FI/center/cleanup.htm - kake.e
älä laita työpaikan konetta sekaisin!
Lataa mieluummin ilmainen trial-versio Ace utilities-softasta ja aja siitä vain "clean system registry"- ja "remove junk files" toiminnot. Ehkä myös "fix invalid shortcuts"-toiminto. Muita ei ainakaan aloittelijan kannata käyttää.
Tuo trial-versio toimii 30 päivän ajan täydellä "höökillä" ja kun sen aikana parin kertaa putsaat koneenne, pärjäät taas pitkään ilman rekisterinpuhdistusta!
Ace utilities tekee tietysti backupit eli varmuuskopiot kaikesta mitä se putsaa Windowsista.
http://www.acelogix.com/download.html
http://www.download.com/Ace-Utilities/3000-2086_4-10145494.html - sfwerfgred
ne ei vie tilaa juuri lainkaan kiintolevyltä ja moni on saanunna tietsikan sekaisin, kun on menny poisteleen duplikaatteja!
- kiusautunut
miten tälläisen tiedoston saa pois koneelta, ei lähde lisää ja poista kohdasta, yritin poistaa clear ohjelmilla muttei poistu , siitä on jossain vaiheessa kadonnut unital osa, kokeilin toisella nerolla poistaa uudelleen asentaessa,kiitos jos autatte
- putsailija
Täällä on päivittäin juttua noista cleanereista, itse käytän XP:n IE:ssä hyväkseni työkalujen internet-asetusten väliaikaisten tiedostojen, evästeiden ja lomakkeiden poistotoimintoja.
Onko jäänyt jotain sössöä jäljelle, mitä en hoksi?- niiden lisäksi
Kun mainitemiesi lisäksi käytät vain tätä varmasti turvalista puhdistusohjelmaa koneesi pysyy toimintakunnossa.
http://onecare.live.com/site/fi-FI/center/cleanup.htm - 4567
Voit kirjoittaa 1, 3 tai 7 kertaa poistettavien tiedostojen yli, joten tietoturva paranee. Kun tempissä oleva mörkö saa kunnolla nenilleen, se ei enää nouse. ;)
Moni palautusohjelmakin on ihmeissään, kun on 7 kertaa kirjoitettu yli.
"Onko jäänyt jotain sössöä jäljelle, mitä en hoksi?"
Ccleaner tyhjentää paljon muutakin, kuin vain Explorerin väliaikaistiedostot. - tuota Live O...C...
niiden lisäksi kirjoitti:
Kun mainitemiesi lisäksi käytät vain tätä varmasti turvalista puhdistusohjelmaa koneesi pysyy toimintakunnossa.
http://onecare.live.com/site/fi-FI/center/cleanup.htmTulokseksi(?) tuli "Suorituskyky"-palkin sisällä 2,3 Mt väliaikaisia tiedostoja
ja 245 rekisterin kohdetta löydettiin.
Sitten pyydettiin määrittämään korjattavat kohteet valitsemalla niiden valintaruudut ja sitten "Seuraava".
Oonkohan sokko, sillä en nähnyt mitään valintaruutuja?
Oliko edes mitään korjattavaa, entä millainen tulos oli: hyvänlainen vai huono?
Terv. enskertalainen - hoihoi ja hei
tuota Live O...C... kirjoitti:
Tulokseksi(?) tuli "Suorituskyky"-palkin sisällä 2,3 Mt väliaikaisia tiedostoja
ja 245 rekisterin kohdetta löydettiin.
Sitten pyydettiin määrittämään korjattavat kohteet valitsemalla niiden valintaruudut ja sitten "Seuraava".
Oonkohan sokko, sillä en nähnyt mitään valintaruutuja?
Oliko edes mitään korjattavaa, entä millainen tulos oli: hyvänlainen vai huono?
Terv. enskertalainenTäällä on kuitenkin asiantuntevaa porukkaa, olisivat raatsineet jakaa rippusen tietämystä.
- Älä hitossa
Ei voi olla totta, jotta noin uusavuttomia on vielä työikäisenä.
ÄLÄ KOSKAAN asenna mitään puhdistus ohjelmiasi TYÖPAIKKASI koneelle.- työpaikasta
tuo oman työkoneen käyttö. Eihän kaikissa firmoissa ole edes microtukihenkilöä ja niinollen itse joutuu pitämään koneestaan huolta. Ei voi olla totta, jotta on vielä noin iksinkertaisia ihmisiä että ei tuollaista tajua.
- Noviisi työpaikan koneella
Mikä sinä olet ketään arvostelemaan uusavuttomaksi??!
Et edes tiedä minkäkokoisesta yrityksestä on kysymys ja minkälaisessa käytössä tietokoneemme on! Tässä pienessä muutaman hengen perheyrityksessä kehä-3:n pohjoispuolella EI ole mitään IT-asiantuntijaa pitämässä firman koneen ohjelmia tai virustorjuntoja ajantasalla. Olen ITSE joutunut kaikki opettelemaan - välillä yrityksen ja erehdyksen kautta. Minä, joka ennen pelkäsi tietokoneita, olen jo aikas hyvä koneen käyttäjä ottaen huomioon ettei kursseja ole pahemmin käyty. Ja nyt kun kysyn neuvoa; tuollainen v--lu ja kuittaileminen on todella epäasiallista. Hauskaa kesää sinullekin! - -työpaikasta
Noviisi työpaikan koneella kirjoitti:
Mikä sinä olet ketään arvostelemaan uusavuttomaksi??!
Et edes tiedä minkäkokoisesta yrityksestä on kysymys ja minkälaisessa käytössä tietokoneemme on! Tässä pienessä muutaman hengen perheyrityksessä kehä-3:n pohjoispuolella EI ole mitään IT-asiantuntijaa pitämässä firman koneen ohjelmia tai virustorjuntoja ajantasalla. Olen ITSE joutunut kaikki opettelemaan - välillä yrityksen ja erehdyksen kautta. Minä, joka ennen pelkäsi tietokoneita, olen jo aikas hyvä koneen käyttäjä ottaen huomioon ettei kursseja ole pahemmin käyty. Ja nyt kun kysyn neuvoa; tuollainen v--lu ja kuittaileminen on todella epäasiallista. Hauskaa kesää sinullekin!Uskomaton tyyppi tuo sinullekin ärhentelevä vastaaja. Vuosikausia on noita asiattomia, kysyjiä törkeästi haukkuvia vastauksia saatu lukea. Ei ressu omaa minkäänlaisia käytöstapoja.
Easy Cleanerista. Siitä on ollut joillekin haittaa, joten käytä mielummin Ccleaneria, josta ei negatiivistä sanottavaa ole näkynyt.
- sekaisin.
EasyCleaner laittoi rekisterin iisisti sekaisin. Onneksi järjestelmän palautus toimi.
- Liiton Mies
Maksetaanko, eli kuuluuko toimenkuvaasi työpaikkasi tietokoneiden ylläpitö?
Jos ei, niin anna olla. Se on silloin firman tehtävä pitää laitteet sellaisessa kunnossa että niillä voi töitä tehdä.
Ja jos kuuluu, niin mars pomon juttusille että on päästävä palkalliseen ATK-tukihenkilö kursille koska tarvitset lisäkoulutusta työtehtäviesi suorittamiseen.- Noviisi työpaikan koneella
Kiitos asiallisesta kommentista ;)
Pitäisi kai päästä kursseille, mutta kun on niin korvaamaton tyyppi pienessä firmassa niin missä välissä sitä kursseilla kävisi?
En tiennytkään että tietokoneen ylläpidosta voisi saada jotain ylimääräistä korvausta? Firman ainut kone on minun pääasiallinen työkalu, joten olen aina pitänyt itsestään selvänä että minä siitä myös huolehdin.
Täytyy kai odotella syksyn tuloa ja hakeutua jollekin kurssille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751137Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771124Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898