Remeca Invest

CiderMooon

Onko kellään kokemuksia kyseisestä asuntoja vuokraavasta firmasta? Toimii costa Blancan alueella. Onko luotettava?

26

6225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokija

      Itse olen vuokrannut heilta asunnon, hyvin toimii ja erittain hyvaa palvelua :)

      • Toisaalle

        Mielelläni vuokraisin muualta,enkä mositalta


    • jere6

      remeca ihan hyvä tonen mikä kannattaa tsekata ehdottomasti on www.elsamar.com heillä on jotain 60-70 asuntoa Torreviejassa vuokralla

      • he

        eikö seppo muista montako asuntoa hällä on


      • Remontreks

        Mieluimmin kierrän kohteiden lisäksi kaukaa museot,kirkot,ym nähtävyydet,ymmärrät mitä tarkoitan


      • Sellisti

        Jännä juttu ettei sepe muista minkälaiset kalterit on ikkunoissa


    • magi_one

      Ehottomasti asiantuntevaa ja luetettavaa porukkaa heillä!!

      • pulju

        juuri niin pulju mikä pulju


      • Hometalkootko

        Uskomaton juttu,onko todellakin vaikea suntin pyytää kuntotarkastus myytäviin kohteisiin,onko joku syy?moiseen asiaan


    • Edullisempi

      Hei
      Kannattaa katsoa myös muualta

    • vuograamo

      En osaa sanoa kyllä.

    • Homekukka

      Miksi eivät teetä vastaavia kuntotarkastuksia kuin suomessa tehdään myynnissä oleviin kohteisiin?
      Näin ollen kierrän tosi kaukaa myös mositan
      Tervehtien homeseinät lähtee pesullako?

      • Peltiavain

        Joo.lähtis asiakkat etsimään kämppiä muualta,vai?
        Voisiko johtaja vastata kyselyyn?


    • Onkluatto

      Aloituksen perusteella yritys toiminut ainakin 10 vuotta. Jokainen voi mielessään arvioida sen luotettavuuden.

      • Seppotietää

        Montako selliä mahtuu pineen hiaeen


    • Mantelikennel

      Onko sama firma kuin ninamar,tarviiko sen matkatoimisto mitään numeroa eli lisenssiä kun niin matkatoimistoa esittää

    • Rautaristi

      Miksi pitää jättää kertomatta,onko hometta,onko kylmä,onko mikä ilman suunta,paistaako aurinko,tpdella pettynyt .
      Nämä asiat ovat syytä kertoa kannattaa kysellä suoraan omistajilta ,voi säästää useita satasia

    • Rotankolot

      Normaaliako toimintaa miksi ei kerrota esim parvekkeestailmansuunnista ,jos haluaa tietää minkälainen ilma on on mentävä ulos katsomaan
      Jne

    • Matkailijanturva

      Mikäli remeka invest harjoittaa luvatonta matkatoimistoa espanjassa herää kysymyn mstka ja ravintolaliiton halukkuus puuttua asiaan
      Kuka vastaa jos sattuu vahinko

      • Hassis

        Uskomatonta touhua,milloin viran omaiset puuttuu ko touhuun
        Mahdollisimman nopeadti jos kerran ei asiat ole kunnosssa,


    • Lvi

      Eikö suntti tarkoita kiertovesi pumppua,eli kieryää molempiin suuntiin

    • Anonyymi

      Enpä suosittelisi, huono palvelu ei miellyttänyt harryn käytös

    • Anonyymi

      Kiertää kannatta, kysykää myös toisaalta

      • Anonyymi

        Kerta riitti, suomesda olisi pääsdyt linnaan, kysykää hel.... Miksi h dtuntti ei pyydä kuntotsrkadtuksia efustamiinsa kämppiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerta riitti, suomesda olisi pääsdyt linnaan, kysykää hel.... Miksi h dtuntti ei pyydä kuntotsrkadtuksia efustamiinsa kämppiin

        ota ensi kerralla vähemmän viinaa kun kirjoitat tänne!


    • Anonyymi

      Ikinä en ostaisi remekalta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe