Onko kellään kokemuksia kyseisestä asuntoja vuokraavasta firmasta? Toimii costa Blancan alueella. Onko luotettava?
Remeca Invest
26
6225
Vastaukset
- Kokija
Itse olen vuokrannut heilta asunnon, hyvin toimii ja erittain hyvaa palvelua :)
- Toisaalle
Mielelläni vuokraisin muualta,enkä mositalta
- jere6
remeca ihan hyvä tonen mikä kannattaa tsekata ehdottomasti on www.elsamar.com heillä on jotain 60-70 asuntoa Torreviejassa vuokralla
- he
eikö seppo muista montako asuntoa hällä on
- Remontreks
Mieluimmin kierrän kohteiden lisäksi kaukaa museot,kirkot,ym nähtävyydet,ymmärrät mitä tarkoitan
- Sellisti
Jännä juttu ettei sepe muista minkälaiset kalterit on ikkunoissa
- magi_one
Ehottomasti asiantuntevaa ja luetettavaa porukkaa heillä!!
- pulju
juuri niin pulju mikä pulju
- Hometalkootko
Uskomaton juttu,onko todellakin vaikea suntin pyytää kuntotarkastus myytäviin kohteisiin,onko joku syy?moiseen asiaan
- Edullisempi
Hei
Kannattaa katsoa myös muualta - vuograamo
En osaa sanoa kyllä.
- Homekukka
Miksi eivät teetä vastaavia kuntotarkastuksia kuin suomessa tehdään myynnissä oleviin kohteisiin?
Näin ollen kierrän tosi kaukaa myös mositan
Tervehtien homeseinät lähtee pesullako?- Peltiavain
Joo.lähtis asiakkat etsimään kämppiä muualta,vai?
Voisiko johtaja vastata kyselyyn?
- Onkluatto
Aloituksen perusteella yritys toiminut ainakin 10 vuotta. Jokainen voi mielessään arvioida sen luotettavuuden.
- Seppotietää
Montako selliä mahtuu pineen hiaeen
- Mantelikennel
Onko sama firma kuin ninamar,tarviiko sen matkatoimisto mitään numeroa eli lisenssiä kun niin matkatoimistoa esittää
- Rautaristi
Miksi pitää jättää kertomatta,onko hometta,onko kylmä,onko mikä ilman suunta,paistaako aurinko,tpdella pettynyt .
Nämä asiat ovat syytä kertoa kannattaa kysellä suoraan omistajilta ,voi säästää useita satasia - Rotankolot
Normaaliako toimintaa miksi ei kerrota esim parvekkeestailmansuunnista ,jos haluaa tietää minkälainen ilma on on mentävä ulos katsomaan
Jne - Matkailijanturva
Mikäli remeka invest harjoittaa luvatonta matkatoimistoa espanjassa herää kysymyn mstka ja ravintolaliiton halukkuus puuttua asiaan
Kuka vastaa jos sattuu vahinko- Hassis
Uskomatonta touhua,milloin viran omaiset puuttuu ko touhuun
Mahdollisimman nopeadti jos kerran ei asiat ole kunnosssa,
- Lvi
Eikö suntti tarkoita kiertovesi pumppua,eli kieryää molempiin suuntiin
- Anonyymi
Enpä suosittelisi, huono palvelu ei miellyttänyt harryn käytös
- Anonyymi
Kiertää kannatta, kysykää myös toisaalta
- Anonyymi
Kerta riitti, suomesda olisi pääsdyt linnaan, kysykää hel.... Miksi h dtuntti ei pyydä kuntotsrkadtuksia efustamiinsa kämppiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerta riitti, suomesda olisi pääsdyt linnaan, kysykää hel.... Miksi h dtuntti ei pyydä kuntotsrkadtuksia efustamiinsa kämppiin
ota ensi kerralla vähemmän viinaa kun kirjoitat tänne!
- Anonyymi
Ikinä en ostaisi remekalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560