miten unohdan

lomaromanssini?

Ihana lomaromanssi tuli ja meni. Mutta ei kunnolla mennyt. Olen jo toista kuukautta pitänyt puhelimitse ja sähköpostilla yhteyttä lomaromanssini kanssa. Ja eihän siinä mitään, mielelläni pidän yhteyttä tämän ihmisen kanssa mutta ei kai se näin voi loputtomiin jatkua. Ongelma on siis siinä, että en pysty tätä ihmistä unohtamaan enkä edes olla häntä ajattelematta. Joka päivä. Taisin siis ihastua ihan kunnolla eikä se ole mitenkään epätavallista, koska ihastun todella helposti. Ja tämä ihminen siis odottaa minua takaisin. En siis oleta, että hän ei kenenkään toisen kanssa olisi ollut sen jälkeen kun lomalta lähdin eikä kysymys ole siitä. Haluaisin vain päästä jatkamaan elämää ilman, että haaveilen tästä ihmisestä 24 tuntia päivässä! Miten siinä onnistun?

94

40563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ainaskaan unohda

      Itsekkin olin kesäkuun alussa lomalla ja rakastuin ja nyt kaipaan . Olen lähdössä marraskuussa takas ja katsotaan mitä sen jälkeen tapahtuu . Nyt vaan tarttis säästää matkaa varten rahaa ja kaipaus on ihan hirmuinen . Soitellaan aina välillä ja olenpa pari kirjettäkin jo raapustanut ja nyt odottelen kirjettä sieltä päin . Ajatukset ovat koko ajan siellä jossain ja marraskuuhun on ikusuus . En myöskään kuvittele olevani hänen ainoa lemmitynsä , mutta ei hankään voi olla varma siitä miten monta suhdetta minulla on täällä koto-suomes , et tasoissa ollaan . Haaveilla aina voi ja unelmoida kannattaa myös .

      • lkmömäl

        pääsikö mehmetti nylppäämään oikein kunnolla?


      • sinulle plösölle

        sinulla ei ole suomessa yhtä ainutta suhdetta ollut eikä tule olemaan.


      • kuule kävit..

        Missä kävit lomareissullas?


      • Åokke
        kuule kävit.. kirjoitti:

        Missä kävit lomareissullas?

        No ruattissa tietennii


      • siis siis

        Niin varmaa.


    • on??

      Teinityttötarinaahan tuo taas on. Kyllä aika parantaa ja Siperia opettaa. Suuretkin "rakkaudet" unohtuu aikanaan ja jälkeenpäin vain naurattaa..

      • Jännä Jane

        Ne "rakastumiset" vain ovat luonnollista elämän kirjoa. Tosin uskon, että tämä aloitus oli provo ja laadittu oletuksella, että tyttö on ihastunut esim. turkkilaiseen (hullu arvaus..), mutta voisi olla mieskin, joka on ihastunut thaimaalaiseen. (tämäkin hullu arvaus..)


    • aikuinen nainen

      Minulla on ollut lomaromanssi jo monta vuotta. Joka vuosi käyn hänen luonaan vähintään pari kertaa. Joka kerta on aina vaikeampi ja vaikeampi lähteä pois. Olen kuitenkin perheellinen ja tiedän, että elämäni´on täällä Suomessa, enkä ikinä voi olla tämän suurempi osa hänen elämäänsä. Tämän asian kanssa on vain jaksettava elää, tai sitten ei enää voi matkustaa. Mutta kaipuu on aivan mieletön, ja jos noin kovasti on ihastunut, ei siihen tuskaan auta muu kuin aika. Se on ihmeellinen lääke. Tai sitten lähdet takaisin. Toivotan onnea sinulle elämääsi, valitset nyt sitten miten tahansa.

      • Myös jo aikuinen

        En halua unohtaa , olemme yhteydessä joka viikko puhelimitse ja kirjeet kulkee . Se oli jotain niin ihanaa , siinä oli kaikkea mitä romanssilta voi odo5ttaa . Lomalle lähtiessäni en edes haaveillut mistään tälläisestä . Minulla myös perhe , ja muu elämä täällä , hänellä elämä ja kaikki muu siellä .


      • himohiiri

        No jo on menoa! Ensimmäiselle ei haittaa montaako tämä mainittu lomapano höylää tällä välin ja toinen matkaaja ilmoittaa olevansa perheellinen:D Ja sit miehiä aina mollataan kun hakevat naisensa muualta:D Naiset ne oikeita petoja ja moraalin vartioita näem:D Hyvä häkkyrä sentäs! Ja herjatkaa toki mutkin plösöluuseriksi kuten naiset aina tekevät puolustellessaan tekojaan!


      • "lomaromanssi"
        himohiiri kirjoitti:

        No jo on menoa! Ensimmäiselle ei haittaa montaako tämä mainittu lomapano höylää tällä välin ja toinen matkaaja ilmoittaa olevansa perheellinen:D Ja sit miehiä aina mollataan kun hakevat naisensa muualta:D Naiset ne oikeita petoja ja moraalin vartioita näem:D Hyvä häkkyrä sentäs! Ja herjatkaa toki mutkin plösöluuseriksi kuten naiset aina tekevät puolustellessaan tekojaan!

        naiset ovat Lutkia isolla L:LLÄ ja osa vielä pettäjiä ja avionrikkojia...sitten vielä kehtaavat portot täällä nyyhkiä ikäväänsä...KUVOTTAVAN SAIRASTA....ja miehet muka sikoja LOL.


      • seppodeppo

        Näin ne suomihuorat taas vie jalkovälillään meitä maailmankartalle :) Ei ihme että missä tahansa liikkuu niin kuulee "oh you're from Finland? Finnish girls are easy!"


      • onnnnn

        perkele. naiset valittaa että miehet on sikoja mutta ite juoksevat vieraissa minkä ehtivät ja sitten puolustelevat tekojaan. ei helvetti. nykypäivän naisilla on noussut hattuun. jos teitä joskus sorrettiin niin se ei ollut tämä sukupolvi. naiset taitavat olla jollain ristiretkellä.


      • Julkinen horo tms?

        Myönnät avoimesti, olet perheellinen, mutta sinulla lomaromanssi monen vuoden ajalta.. Päässä vikaa pahemman kerran? Pakko olla..

        Ei voi kuin toivoa, että miehesi (perheeseesi kuuluva, ei se turkkilainen rasvatukka), käy säännöllisesti itsekkin itärajan takana huorissa, tauteja keräämässä, ja jakaa ne tasapuolisesti kanssasi kotona, siinä olisi sinulle opetus!

        Ja vielä sitä ihmetellään miten on perheväkivaltaa..
        En olisi yhtään ihmeissäni, jos lehdestä löytyisi juttu sinusta kun miehesi saa tietää touhuistasi:

        "vuosien ajan uskoton pikkuhoro jäi kiinni petoksestaan aviomiehelleen, joka työnsi hänet oksasilppuriin"

        Sinunlaisesi akat ne niitä juttuja saa aluilleen ;)


    • provo!

      Tämä tarina on siis ihan tosi ja kirjoitin siitä tänne koska tämä jatkuva ikävöiminen on loppujen lopuksi melko raskasta. Vaikka ihanaakin samaan aikaan. Enkä sanoisi teinirakkaudeksikaan, olen 25v ja naispuolinen. Eikä tämä lomaromanssini tapahtunut turkkilaisen kanssa. Haluaisin toki mennä häntä uudestaan tapaamaan mutta kuinka vaikeaa siitä olisi sitten toipua jos nyt jo on näin raskasta. Sitä paitsi sinne missä hän asuu ei lentoja järjestetä näin kesäaikaan eli pakko on odottaa ainakin lokakuuhun. No, hyvä tietää että en sitten olekaan täysin seonnut jos muillakin on samanlaisia kokemuksia. Kiitos kun jaksoitte kommentoida!!!!

      • odotanko vai en

        Onko kaveri egyptiläinen?? Itselläni on kyseisestä maasta lomaromanssi ja tulee pitkä tapaamisväli kun ei kesäaikana tehdä sinne matkoja. Mutta ihmeesti on romanssi kestänyt, minä myös lähdössä lomalle marraskuussa.


      • kait...
        odotanko vai en kirjoitti:

        Onko kaveri egyptiläinen?? Itselläni on kyseisestä maasta lomaromanssi ja tulee pitkä tapaamisväli kun ei kesäaikana tehdä sinne matkoja. Mutta ihmeesti on romanssi kestänyt, minä myös lähdössä lomalle marraskuussa.

        lentokoneet sentään lentää?? Eihän aina ole valmismatkoille mennä. Voihan tilata itse lennot ja majoituksen????


      • Köyhtynyt
        kait... kirjoitti:

        lentokoneet sentään lentää?? Eihän aina ole valmismatkoille mennä. Voihan tilata itse lennot ja majoituksen????

        Kuinka pääsisi halvimmalla tunisiaan . Voinko mennä vain lentoasemalle odottaan josko koneessa olisi tyhjä paikka ja hyppäisin kyytiin . No ei nyt ihan non , mutta kuinka pääsisin oikeesti edullisesti tunusiaan ...?


      • ja muut namustelijat

        ottaa viimeistään sitte jalat alleen ku pääsevät kotosuomeen ja saavat oleskeluluvan. sitt pääset näkemään mehmetin vaimon ja lapsetkin, tehtäväsi on sillo ohi

        "mauri on tehtävänsä tehnyt, mauri saa mennä"


      • ....
        kait... kirjoitti:

        lentokoneet sentään lentää?? Eihän aina ole valmismatkoille mennä. Voihan tilata itse lennot ja majoituksen????

        Viipuri,Tallinna,Oslo,Berliini,Malaga. Näissä paikoissa minulla on lomaromanssit. Ainoa huonopuoli näissä romansseissa on, että niistä täytyy maksaa. Siitä huolimatta ovat ihania naisia ja kaipaa heitä aina.

        Lopuksi sananlasku:

        Älä päästä koskaan naista selkäsi taakse, koska ei voi olla epärehellisempää ihmistä kuin nainen on.


      • epärehellisyys
        .... kirjoitti:

        Viipuri,Tallinna,Oslo,Berliini,Malaga. Näissä paikoissa minulla on lomaromanssit. Ainoa huonopuoli näissä romansseissa on, että niistä täytyy maksaa. Siitä huolimatta ovat ihania naisia ja kaipaa heitä aina.

        Lopuksi sananlasku:

        Älä päästä koskaan naista selkäsi taakse, koska ei voi olla epärehellisempää ihmistä kuin nainen on.

        johtuu heidän hallitsevasta luonteenpiirteestään eli, NARSISMISTA.


      • elämä!

        kannattaa olla huumassa johonkin turkkilaiseen. jos oot sen jostain lomarysästä loytäny niin tämä misterturkki on varmaan yhtä huumassa suhun kun sä siihen ja sillä ei varmaan oo muita lemmenkäpyjä siellä... Oikein naurattaa!! Käy nyt ainakin sukupuolitauti testissä!!!


      • äitisi ikäinen

        Hei!

        Ymmärrän sinua todella hyvin. Olen kokenut ihan saman nuorena. Hän oli Elämäni Rakkaus, lomaromanssimme kesti kaksi kuukautta.
        Kun tulin Suomeen, tuntui että riudun kuoliaaksi rakkaudesta ja kaipauksesta. En enää koskaan tavannut häntä. En uskaltanut mennä takaisin, torjun kun hän olisi tullut Suomeen.
        Siitä asti olen kantanut häntä sydämessäni. Päivääkään ei ole mennyt, että en häntä ajattelisi, muistaisi, kaipaisi...
        Menin sitten aikanaan naimisiin Suomessa, sain lapsia... en tiedä onko se pettämistä, mutta olen kaivannut häntä aina. Sydämeni on hänen luonaan. Mieheni ei tiedä hänestä, tunnen olevani kuin Titanic-elokuvan mummo, joka kantoi muistoaan sydämessään läpi elämänsä : )
        Mieti tarkkaan mitä teet.


      • varmana
        .... kirjoitti:

        Viipuri,Tallinna,Oslo,Berliini,Malaga. Näissä paikoissa minulla on lomaromanssit. Ainoa huonopuoli näissä romansseissa on, että niistä täytyy maksaa. Siitä huolimatta ovat ihania naisia ja kaipaa heitä aina.

        Lopuksi sananlasku:

        Älä päästä koskaan naista selkäsi taakse, koska ei voi olla epärehellisempää ihmistä kuin nainen on.

        murheellinen. Ei ne suomalaiset akatkaan saa ilmaiseksi seksiä. Ne maksaa rattopoikien syömiset ja juomiset , kun yhdessä tehdään.


      • hyvä näin
        äitisi ikäinen kirjoitti:

        Hei!

        Ymmärrän sinua todella hyvin. Olen kokenut ihan saman nuorena. Hän oli Elämäni Rakkaus, lomaromanssimme kesti kaksi kuukautta.
        Kun tulin Suomeen, tuntui että riudun kuoliaaksi rakkaudesta ja kaipauksesta. En enää koskaan tavannut häntä. En uskaltanut mennä takaisin, torjun kun hän olisi tullut Suomeen.
        Siitä asti olen kantanut häntä sydämessäni. Päivääkään ei ole mennyt, että en häntä ajattelisi, muistaisi, kaipaisi...
        Menin sitten aikanaan naimisiin Suomessa, sain lapsia... en tiedä onko se pettämistä, mutta olen kaivannut häntä aina. Sydämeni on hänen luonaan. Mieheni ei tiedä hänestä, tunnen olevani kuin Titanic-elokuvan mummo, joka kantoi muistoaan sydämessään läpi elämänsä : )
        Mieti tarkkaan mitä teet.

        touhua. Jos nyt miettii nuoruuden rakkaitaan , niin en näe siinämitään väärää. Ei niistä tarvi kertoa. Se on ollutta ja mennyttä. Korkeintaan joskus miettii , miten olisi mennyt , jos olisin valinnut toisin.


    • askim

      joko rakas pyysi rahaaa?

    • mr. eko

      Paras lääke tohon on kunnon pano. isket tulevana viikonloppuna jonkun mirrin(tai äijän what ever)Sitä pistellessä unohtuu lomaihastukset.

      Tai sitten vaan, jos kerta sul on kriteerit alhaset ja ihastut helposti ni nappaat uuden heilan ittelles.. muuten toi voi olla aika vaikeeta.

      • Hyvät periaatteet

        sulla :D :D :D

        Sitten ku saakin jonkun visvasyylän ni olohan senkun paranee.......

        2 minuutin panon jälkeen.

        Helpommalla pääsee kun vetäsee käteen


    • onhan se vaikeaa unohtaa jos se loppuu, kun seinään ja toinen osapuoli lupaa sen jälkeen vain ystävyyttä...eka nähty 2 kk ja sit lomat päälle. Näin jälkikäteen tuntuu aika turhauttavalta, kin alkoi oikein tykkää toisesta koko sydämmellä.

      • Onni?

        Just näin, kun sanoit. Itse juuri eronnut 2kk suhteesta, kun toinen tahtoo asioita vain miettiä, haluaako/ ei halua olla yhdessä. Ikävä itsellä aivan hirmuinen ja surukin suuri. Mutta silti pitää jatkaa eteenpäin. Tuollaiset em. panojutut ei muuten sitten mitään auta, jos toisesta oikeasti on välittänyt, niin asia pitää vaan surra pois ja käsitellä. Hyvää kesää kaikille.


      • suhteeksi voi sanoa , baby!
        Onni? kirjoitti:

        Just näin, kun sanoit. Itse juuri eronnut 2kk suhteesta, kun toinen tahtoo asioita vain miettiä, haluaako/ ei halua olla yhdessä. Ikävä itsellä aivan hirmuinen ja surukin suuri. Mutta silti pitää jatkaa eteenpäin. Tuollaiset em. panojutut ei muuten sitten mitään auta, jos toisesta oikeasti on välittänyt, niin asia pitää vaan surra pois ja käsitellä. Hyvää kesää kaikille.

        Täällä kirjoittelee vain 1 kk - 2 v seurustelleet kakarat!Eivät tiedä edes mitä seurustelu/elämä on.
        Tulkaa perässä ja yrittäkää parempaan, ollaan nimittäin oltu avioliitossa 28 vuotta. Pankaa paremmaksi, pennut!!

        Jonathan ja Seija


      • jos on päätty eukäteen

        mitä tekee. Ainoo vaan, että joskus suunnitelmat voi muuttua tai se joku toinen yhtäkkiä äkkiarvaamatta mullistaaki maailmaa.

        Tätä ei sit saa hukata.


      • miljoona-rok

        onks muuten kelleen tullu miäleen et sehän on ihan ku joku henkelline herätyskokkous.

        Melkein lähti ketjut. Millä tavalla ne lähti. Ole hiljaa siellä äläkä häiritse. Tule pois mun huoneesta äläkä häiritse ellet tosiaan aio jotain, Jotain ihan sama mitä, kunhan j0tain.


      • hyviin tapoihin ei mitään l...

        kuka nyt jonku ankaran rakkaussuhteen jälkeen pystyis ystävyyteen ellei sit 30 vuoden jälkeen.

        Paree tiätty olis. Ei kannata antaa elämänsä valuu hukkaan vaikkei saa sitä kenet haluu, vaikka monta kertaakin. Tehdäänkö äänestys, kuinka monta kertaa joku on enintään menettäny jonku. Ja mikä olis voittajalle sopiva palkinto. Menettää se palkinto, niin että Suomi24 nauraa!

        Että kovettaa luontonsa hiukan ja jaksaa etiäpäin.

        Älkää olko ihan naiiveja. Hetkillä hurmion. Kukaan ei halua et se toinen on tolleen.


      • 2,5 kk seurustellut
        suhteeksi voi sanoa , baby! kirjoitti:

        Täällä kirjoittelee vain 1 kk - 2 v seurustelleet kakarat!Eivät tiedä edes mitä seurustelu/elämä on.
        Tulkaa perässä ja yrittäkää parempaan, ollaan nimittäin oltu avioliitossa 28 vuotta. Pankaa paremmaksi, pennut!!

        Jonathan ja Seija

        Olipas vihamielinen viesti. Eli siis vastarakastuneet ja suhdetta aloittavat parit ovat kakaroita?? Ja te 28 vuoden avioliitto-kokemuksella olette sitten jotenkin meitä muita parempi ja viisaampi ihminen?? Et varmaan itse muista miten ihanaa on olla vastarakastunut ja ajatella toista kokoajan? Jos taas et ikinä kokenut tätä tunnetta, MINÄ olen pahoillani, sillä sinä olet jäänyt paljosta paitsi. On totta että sinulla on todennäköisesti enemmän elämänkokemusta kuin itseäsi 30 vuotta nuoremmilla, mutta ideanahan on että me itse elämme oman elämämme ja teemme omat päätöksemme ja virheemme. Näin voimme määritellä itse mitä seurustelu ja elämä on.


      • Liekö ollut tosissaan???
        miljoona-rok kirjoitti:

        onks muuten kelleen tullu miäleen et sehän on ihan ku joku henkelline herätyskokkous.

        Melkein lähti ketjut. Millä tavalla ne lähti. Ole hiljaa siellä äläkä häiritse. Tule pois mun huoneesta äläkä häiritse ellet tosiaan aio jotain, Jotain ihan sama mitä, kunhan j0tain.

        miljoona-rok pisti kyllä parhaan viestin pitkään aikaan.....


    • luutu

      On siitä, ettei voi jotain ihmistä unohtaa.
      Mutta olen aivan varma,
      että jo vuoden päästä olet turtunut siihen ajatteluun ja se ei enää häiritse.

      • se äiti-ihminen taas

        Voi, Luutu!

        Anna minulle sellainen mieli, että unohdan Elämäni Rakkauden. Häntä olen muistellut jo 20 vuotta joka päivä : ) Voi se kuule näinkin olla!


      • luutu
        se äiti-ihminen taas kirjoitti:

        Voi, Luutu!

        Anna minulle sellainen mieli, että unohdan Elämäni Rakkauden. Häntä olen muistellut jo 20 vuotta joka päivä : ) Voi se kuule näinkin olla!

        Mutta se tuskin oli yhden illan romanssi :D


    • Pohjan-Akka

      Älä vastaa puhelimeen. Vielä kovempi juttu on se, ettei vastaa tekstariinkaan.

      Jos tuntuu hankalalta niin, laita puh äänettömälle. Tekstareita vastaan on hyvä keino se, että ottaa ko. henkilön pois nimilistalta eikä opettele koskaan kenenkään numeroita ulkoa. Joten kun tulee pelkkä numerolla puhelu, voit ajatella: äshhh, taas niitä lehdenmyyjiä, enpä viitsi vastata.

      Tämä on hyvä keino muihinkin kuin miehiin. Sukulaisiinkin se tepsii. Saa olla rauhassa.

      • Pohjan-Akka

        katkassu ovikellostakin äänen. Naps vaan, sähköt poikki oviäänistä.

        Kyllä se ihminen unohtuu, kun ei ole missään yhteyksissä. Loppu. Finito.


      • sinua hyvin
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        katkassu ovikellostakin äänen. Naps vaan, sähköt poikki oviäänistä.

        Kyllä se ihminen unohtuu, kun ei ole missään yhteyksissä. Loppu. Finito.

        Itsekkin rakastuin ranskalaiseen naiseen eikä mitään
        toiveita saada häntä mielestä vaikka on mietitty ja kuulosteltu jo kuukausia.
        (Kyse ei ole lomaromanssista)
        Onko se sitten tarpeen unohtaa jos sydämestään
        tuntee.
        Ei muuta kuin ero huonosta suhteesta ja muutto rakkaan luo.


      • Pohjan-Akka
        sinua hyvin kirjoitti:

        Itsekkin rakastuin ranskalaiseen naiseen eikä mitään
        toiveita saada häntä mielestä vaikka on mietitty ja kuulosteltu jo kuukausia.
        (Kyse ei ole lomaromanssista)
        Onko se sitten tarpeen unohtaa jos sydämestään
        tuntee.
        Ei muuta kuin ero huonosta suhteesta ja muutto rakkaan luo.

        Taisi olla aloittajalle.

        Onhan se joskus pakko tehdä päätöksiäkin. Voihan se olla niinkin, että rohkeat rakastuvat, ressukat yrittävät vain olla järkeviä. Onnea sinulle ja ranskattarelle.


      • nainen raasu

        Taidat olla ilman ystäviä ja hyviä kavereita.
        Odottele talvea!!


      • Pohjan-Akka
        nainen raasu kirjoitti:

        Taidat olla ilman ystäviä ja hyviä kavereita.
        Odottele talvea!!

        lämpimiä ihmisiä: ihania, kivoja, huumorintajuisia, empaattisia ja kannustavia lähimmäisiä.

        Se lohtu.


      • Pohjan-Akka
        Pohjan-Akka kirjoitti:

        lämpimiä ihmisiä: ihania, kivoja, huumorintajuisia, empaattisia ja kannustavia lähimmäisiä.

        Se lohtu.

        niin haukutaan : )

        Kysymyshän nimittäin kuului: "Miten pääsen eroon jne."

        olen poikalasten äiti ja olen jo oppinut ajattelemaankin tosi miehekkäästi. Sitä kuuluu vastata siihen, mitä kysytään, eikä läpättää asian vierestä.

        Mie en läpätä koskaan asian vierestä. Aina suoraan ytimiin.

        Sitäpaitsi jos HALUAA unohtaa jonkun, niin ei kait se tekstailemalla asia edisty.

        No...*ei ymmärä näitä*

        Eri juttu, jos EI HALUA unohtaa. Sehän pitää vain päättää ihan itse. Minä en ymmärrä, että keikutaan ..ollaan, ei olla, ollaan sittenkin...jouluna soitellaan jne -juttuja. rakkaustarinoilla on alku ja on loppu. Hyvässä lykyssä se loppu on montun pohjassa.

        Tämä varmaankin lohdutti romantillista mieltä.

        Pohjan Akkojen kuuluukin olla sika-kylmiä, mitäs akkoja sitä muuten....


    • huhhuhhuh

      Mikä v...u teitä kaikkia vaivaa.

      • justiinsa

        Olen sitä mieltä että tuollaiset romanssit unohtuvat kun vedät itsesi hirteen tai vaikkapa hyppäät mereen.Minulta ei sympatioita liiemmin liikene tuollaisille pettäjille jotka mustaavat kunnon ihmisten maineen.


    • Tämä on taas tätä,sitte itku ja hammasten kiristys!

      • sweet desire (pikkuset touhut)

        Mulla on kaikki salasanat viäty, vaikka piti tänään. Joten. Sitten sitä ollaan taas täällä vaikka piti ns. takuulla ns, ystäville kirjotella, vaikka varotellaan kirjottamasta tuntemattomille.


      • kiristetty

        tekekees se niille hyvää.


    • gagarin

      Okei,

      a) Minusta tuntuu että monet näistä ongelmista mitä täällä keskustelupalstoilla esitetään selviäisivät parhaiten tuomatta niitä tänne ollenkaan eli selvittämällä ihan itse. Esimerkiksi tässä tapauksessa minusta kannattaisi puhua sille tyypille ja vähän yhdessä pohtia että minne olette menossa. Jos sinusta tuntuu ettet halua jatkaa suhdetta niin sanot vain "En halua jatkaa suhdetta". Totuus on ihmeen toimivaa, eikö?

      b) Minusta on kummallista kuinka suomalaisille naisille ei kelpaa suomalainen mies. Kyllä meitäkin on joka lähtöön eikä sitä heilaa tarvitse hakea ulkomailta. Toisaalta sellainen nainen joka välttämättä haluaa ulkomaalaisen miehen ei minusta ansaitse suomalaista miestä. Ja toisin päin. Ehkä en vain ymmärrä tätä alituista seksinhimoa mikä kaikilla ihmisillä on.

      • Suomi mies :)

        Oikeassa olet! Kyllä suomalainen mies arvonsa tuntee!!


      • Piitsilions rules

        Jos on oikein hyvän ulkomaalaisen komean kaverin kanssa ollut, niin kotimainen ei enää kelpaa.


      • yksinomaan
        Piitsilions rules kirjoitti:

        Jos on oikein hyvän ulkomaalaisen komean kaverin kanssa ollut, niin kotimainen ei enää kelpaa.

        sinun ongelmasi se:D


      • kerran kun käy
        Piitsilions rules kirjoitti:

        Jos on oikein hyvän ulkomaalaisen komean kaverin kanssa ollut, niin kotimainen ei enää kelpaa.

        Thaimaan leidejä tapaamassa, niin ei tarvitse suomitynnyriä vilkuilla.


      • Jojo
        Piitsilions rules kirjoitti:

        Jos on oikein hyvän ulkomaalaisen komean kaverin kanssa ollut, niin kotimainen ei enää kelpaa.

        Ei nämä lomaromanssikeskustelut vedä vertoja sille, että työpaikalla on nainen, joka antaa kaikille miespuolisille työntekijöille. Hän siis keräilee mieskokemuksia kuten joku keräilee esim. postimerkkejä. Luulee vielä, että kaikki pysyy salassa!
        Lomaromansseissa ja työpaikkaromansseissa on yhteisiä piirteitä, sillä ne molemmat kuuluvat keräilytalouden piiriin.


    • kantapään kautta

      että lomaromanssit ja muut romanssit on täyttä paskaa ja parasta jättää tyypeille joiden tulot on luokkaa 3000€/kk, iso mulkku sekä vesisänky!

      • on kaikista

        nolointa... hahah :)


    • Juttu riippuu aina romansinlämmöstä ja lemmestä. Toisilla aika haavat parantaa ja toiset jäävät koukuun kuin kala vieheeseen. Sitä vaan ollaan helposti valinnan edessä, jatkaako entistä elämää vai ottaako uusia hastetita vastaan. Kaikilla meillä jo pitempää yhteiseloa harrastaneille se kovin kiihko on laantunut. Elosta on tullut tasaisempaa ei oo hirveitä aallon harjoja, mut eipä ne kuopatkaan oo niin syviä. Mut ainahan me jostain haaveleimme ja uneksimme. Olkoon tää suhde sun untas, toiset tarttee enemmän rakkautta ja vastarakkautta kuin toiset. Jatka vain, kesä lämpöäsi tää voi olla se parempi. Jos ei oo, niin ei sitten oo. Riskejähän pitää joskus ottaa, ei sitten vanhana tartte katua. Lähentykää ja hellikää toisianne.:)

      • naisellista tekstiä

        Kukaan ei halua tänne mitään holhoojia ja kaidlala tiättä pitäjiä. Niistä on ollu aivan liikaa puhetta.


      • tatlim

        Kyllä se on vanha totuus, että eniten elämässä katuu niitä viettelyksiä, joista jätti nauttimatta...


    • nohaloo!

      ...ja ikää oli...

    • spinaltina

      siis aivan tajutonta. ite samassa liemessä, mitääm "ei tapahtunut" paitsi löysin sielunkumppanini. haluaisin kans tietää, kuinka saan hänet päästäni pois! mut enää en puhu kellekään hänestä, toivon sen häviävän niin. luulin ettei koskaan enää mulle tapahtuisi mitään tällasta, mut elämä yllättää. onnee elämälle...

    • tytti

      yli koska olet niin herkkä ihastumaan.
      Tosi kurjaa kun olet noin herkkä, mutta onhan siinä hyvätkin puolensa kun sinulle näitä ihastuksia tulee vastaan yhtenään.
      Etpä taida surra kauaa, kun jo uusi astuu kuvioon.

    • erään sexy :)

      Luin tähän aiheeseen vastatut viestit, ja tiesin ennen kuin luinkaan, mitä siellä kirjoitellaan. Tyypillistä naisten ja miesten irvintää. Mutta tosi asiahan on, että ne jotka irvistelee ja haukkuu (sen osaa muuten jokainen, ei vaadi minkäänlaista älykkyysosa määrää) ei ole koskaan kokenut vastaavaa. Ehkä he vain haaveilevat siitä unelmien naisesta,salarakkaasta, tai unelmien miehestä. Itse olen salaisesti rakastunut, ihan suomalaiseen mieheen.. Olemme tunteneet jo pidemmän aikaa, ja koettu kaikkea niin hauskaa ja hullua yhdessä, mies tuntee samoin, tiedän koska näen sen hänen silmistään. Miksi ilkkua ja olla katkera toisten onnesta? on se salaista tai avointa. Ja kuka on ketäkin moralisoittemaan? Itse en ole kellekkään katkera tai kade. Hyvä jos jollakin menee hyvin.. sillä pidemmän päälle pahuus ja ilkeys kolahtaa omaan nilkkaan.. Kaikille oikein romanttista ja kivaa kesää :)

      • jatkon haluan kuulla

        hyvin. Luulin , et joku todella suhteeseen tyytyväinen kertoo tarinaansa , et hyvinkin voi mennä. Mut salainen se olikin! Minä luulen , et kade ja katkeruus tulee vielä , kun aviopuoliso saa tietää ja salarakas lopettaa mielenkiinnon. Silloin olet vapaa ja sun kanssa pitäs päätöksiä tehdä. Nyt ei tarvi mitään muuta kuin kelloaika.


    • on parasta...

      ei lomia

      • eilommoopellz

        Kannattaa unohtaa ne unelmien miehet, he kun ovat aivan samanlaisia kuin naapurin Einot ja Kalevit. Veitikoita nuo miehet, mutta ei kannata uskoa omaan arviontikykyyn. Se pettää aina! Kokemusta on, kun löysin yhden teekkarin Tampereelta, mutta se..ei sitä jätkää ainakaan!


    • suoraan

      Hänelle,,,,,ennekuin liian myöhäistä,,,:(

    • Ciao!

      älkää olko noin helvetin kyynisiä! Lomaromanssistakin voi tulla vaikka mitä! Olen aikuinen mies. Tapasin Italiassa paikallisen naisen kolmisen vuotta sitten ja nyt asutaan yhdessä Suomessa ja sitten ollaan välillä Italiassa missä tätäkin kirjoitan. Elämässä voi käydä miten vain, turha se on toisen romansseille vittuilla.

      • Eläjä

        Kumman vihamielistä ja moralisoivaa tuntuu suhtautuminen romansseihin olevan. En miehenä ymmärrä miten se voi noin koville ottaa, jos suomalainen nainen kiinnostuu ulkomaalaisesta miehestä. Eihän se ole ole kuin heidän (ja mahdollisen lähipiirinsä) asia. Ja toki erilaisuus on maailman sivu kiinnostanut. Ja miksi ei saisi kiinnostaa? Jokainen voi oman elämänsä kanssa tehdä kuten haluaa ja elää vaikka minkälaisen moraalikoodin mukaan, mutta miten ihmeessä kukaan voi katsoa saaneensa oikeuden tuomita toisia ihmisiä ja heidän erilaista elintapaansa? Huoraksi nimittely yms. on aika omituista. Kyse kaiketi on kahden aikuisen vapaaehtoisesta yhteydestä. Huorat ja rattopojat ovat asia erikseen.

        Tuplasti ketjun aloittaneen nuoren naisen ikäisenä ukkona voin todeta, että aikaa myöten elämä yleensä tasaantuu. Ne romanssit rajuine tunteineen kuuluvat nuoruusvuosiin. Mutta, ei niitä kokematta kannata jättää! Eikä niitä unohtaakaan tarvitse. Johtivatpa sitten johonkin, tai eivät. Jokainen kantaa joka tapauksessa vastuun ratkaisuistaan itse. Joskus itsekin muistelen ihmisiä, joiden kanssa koin syviä, ja raastaviakin, tunteita aikanaan. Kymmenien vuosien jälkeenkin nostan lasia muistoille. Skool!


      • matkailu avartaa
        Eläjä kirjoitti:

        Kumman vihamielistä ja moralisoivaa tuntuu suhtautuminen romansseihin olevan. En miehenä ymmärrä miten se voi noin koville ottaa, jos suomalainen nainen kiinnostuu ulkomaalaisesta miehestä. Eihän se ole ole kuin heidän (ja mahdollisen lähipiirinsä) asia. Ja toki erilaisuus on maailman sivu kiinnostanut. Ja miksi ei saisi kiinnostaa? Jokainen voi oman elämänsä kanssa tehdä kuten haluaa ja elää vaikka minkälaisen moraalikoodin mukaan, mutta miten ihmeessä kukaan voi katsoa saaneensa oikeuden tuomita toisia ihmisiä ja heidän erilaista elintapaansa? Huoraksi nimittely yms. on aika omituista. Kyse kaiketi on kahden aikuisen vapaaehtoisesta yhteydestä. Huorat ja rattopojat ovat asia erikseen.

        Tuplasti ketjun aloittaneen nuoren naisen ikäisenä ukkona voin todeta, että aikaa myöten elämä yleensä tasaantuu. Ne romanssit rajuine tunteineen kuuluvat nuoruusvuosiin. Mutta, ei niitä kokematta kannata jättää! Eikä niitä unohtaakaan tarvitse. Johtivatpa sitten johonkin, tai eivät. Jokainen kantaa joka tapauksessa vastuun ratkaisuistaan itse. Joskus itsekin muistelen ihmisiä, joiden kanssa koin syviä, ja raastaviakin, tunteita aikanaan. Kymmenien vuosien jälkeenkin nostan lasia muistoille. Skool!

        Olen kanssasi samaa mieltä....


    • tarvetta unohtaa

      jos kerta mukavan ystävän löytää.
      Jatka vain kaikessa rauhassa,
      samoin minäkin teen.
      Muutamia kertoja viikossa soitellaan ja tuleehan sitä Phukettiin lenneltyä......

    • pysyvää jäi.....

      Yksi ainoa lomaromanssi ja jotain muuttui ainiaaksi. 10 pitkää vuotta olin ihastunut.Kauheata rääkkiä itseään kohtaan.Sitten häntä elämä tarjosi mulle kultatarjottimella ja minä kävelin onneni ohi, koska olin alkanut vihata häntä oman tuskani kautta. Syytön ja kaikesta tietämätön hän oli.Nyt asun muualla.Emme enää koskaan kohtaa. En häntä enää ajattele ja olen uudessa suhteessa ja saanut lapseni ajan kuluessa, mutta jotain jäi ikuisesti, syvälle sieluun.

    • sala rakas

      Joo, on mullakin salarakas en tiidä rakastanko vaan rakasteku on kiihkeää kun tavataan.
      Lasteni isän kanssa ei niin ole. Sähköposti on ok.

    • Teräratas_

      Et olisi alunperinkään aloittanut mitään romanssia, niin nyt ei olisi mitään ongelmaa! Ei ihmistä ole suunniteltu hyppimään kukasta kukkaan!

      • sala rakas

        elämä ei ole matematikkaa


    • Calle

      Apua, hui!
      Mulle gimma sanoi että solong and goodbye just kun mä olin käynyt hakeen apoteekista kesän Viagrat. Ja ne on sikakalliita ne, mitäs mä nyt teen? Hui ...
      Calle, 50 vee

      • gimma noin teki?

        Viagran turvin gimmakin olisi saanut tarpeekseen niin kyltymätön kuin olisikaan.


    • cow

      oletko niin hullu että uskot tähän lomaromansiin!!!Se panee sua että päsisi Suomeen asumaan he he he:)) tyhmä tyhmä tyhmä    

      • Turha valittaa

        Totta, näinhän se menee. Etelän tumma suklaasilmä vähän kuiskuttaa yksinkertaisen vaalean Suomi-neidon korvaan ja se typeryydessään uskoo kaiken. Etelän pojalla mielessä päästä ensin itse Suomeen ja sen jälkeen tulee koko suku. Naimisiin menon jälkeen Suomi-neito on silmät mustina hellan ja nyrkin välissä ihmettelemässä, että kuinkas tässä nyt näin kävi. Se oli aluks niin ihq....


    • Suvituuli ¤

      Rakastuin suunnattomasti erääseen vapaaseen mieheen.Olemme siis kumpikin vapaita.Ja tiedän että hän rakastui minuun.Mutta sitten tuli jokin musta pilvi väliimme.Kerroin kaikki asiat avoimesti hänelle mutta hän hyvin niukasti.Kaiken aikaa hänellä piippasi kännykkä,tekstiviestejä tuli hänelle kaiken aikaa.Ja hän muuttui kovin poissaolevaksi ja levottomaksi.Minulle tuli surullinen olo ja katsoin parhaaksi että suhteemme on liian vaikea.

      Olemme nyt olleet kaksi viikkoa ettemme olla nähty enkä ole soittanut hänelle.Ikävä on mieletön.Kaipaus on mieletön.Hän tuli sydämeeni ja katosi.Tai kadotin hänet koska en luottanut.Jokin vaan hälyytti minulle,ole varovainen..

      • Lomalutkat!

        Vaikuttaa siltä, että tämä "suuri rakkautesi" ei tainnutkaan olla niin rakastunut kuin luulit. Jos joku joskus sanoo näin, niin käsittäkää nyt helv***i, ettei se välttämättä silti ole totta! Ja, jos se mehmet on niin ihana, niin ihana, niin lentäkää sen luo ja katsokaa huoliiko se teitä. Eikös elämää suuremman ikuisen rakkauden ja suuren seikkailun takia kannata tehdä pikku uhrauksiakin?


      • Suvituuli¤
        Lomalutkat! kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että tämä "suuri rakkautesi" ei tainnutkaan olla niin rakastunut kuin luulit. Jos joku joskus sanoo näin, niin käsittäkää nyt helv***i, ettei se välttämättä silti ole totta! Ja, jos se mehmet on niin ihana, niin ihana, niin lentäkää sen luo ja katsokaa huoliiko se teitä. Eikös elämää suuremman ikuisen rakkauden ja suuren seikkailun takia kannata tehdä pikku uhrauksiakin?

        Huolisi ilman muuta jos vain ottaisin häneen yhteyttä.Enkä ole mikään lomalutka...vaan aidosti rakastava,tunteva NAINEN!! Siksi en uskalla ottaa häneen yhteyttä koska se on sitten menoa..sen verran ehdin jo toista tuntea.Joten on parempi katsoa kuin katua:))))


      • nyt vähän
        Suvituuli¤ kirjoitti:

        Huolisi ilman muuta jos vain ottaisin häneen yhteyttä.Enkä ole mikään lomalutka...vaan aidosti rakastava,tunteva NAINEN!! Siksi en uskalla ottaa häneen yhteyttä koska se on sitten menoa..sen verran ehdin jo toista tuntea.Joten on parempi katsoa kuin katua:))))

        Olit pelkkä jätesäkki, se pitää välillä vaihtaa.


    • hmm.. siinäpä miettimistä..

    • Antavainen

      Minullakin on mies ja viisi lasta kotona, mutta niin vaan joka kerta, kun menen suomen rajojen ulkopuolelle alkaa tehdä hirveästi mieli. No eihän se oo vaikeaa saada, kun ei niin kovin valkkaa seuraansa. Tokihan sitten on pelko taudeista ja kaikesta sellasesta, mutta onneksi ukko on niin tyhmä, että uskoo kaikki selitykset.
      Jatketaan vaan hyvät siskot samalla tavalla.

    • sh/th

      Vaikeaa se on, tiedän kokemuksesta. Itse ihastuin ja ehkä raskastuin viime kesänä ja se jatkuu yhä. Avioliittoni kariutui viime kevään aikana osittain ihastuksen vuoksi. Voimakas tunne vetää toisiamme puoleensa ja itse olen liian heikko lopettamaan vaikka olen yrittänyt ainakin sata kertaa. Omat tarpeeni romantiikan ja kaiken tuen suhteen eivät tule tyydytetyksi suhteessa, sillä toinen on naimisissa (eroamassa?)ja on muutenkin "työhullu". Olenkin toivonut siltä toiselta, että hän vahvempana jättäisi minut tai edes myöntäisi etten merkitse hänelle tarpeeksi, että hän pääsisi eroon entisestä kumppanista. Masennun joka kerta, kun tajuan etten riittävästi huomiota ja rakkautta, jota niin kipeästi tarvitsisin nyt. Elämäni on todella vaikeaa välillä eron ja lasten kotoa muuton ja tämän vuoksi. Kaikenkaikkiaan harvat tapaamisemme ovat tarjonneet sitä kaikkea mitä ihminen tarvitsee; hellyytä, huolenpitoa, mukavaa yhdessä oloa ja nautinnollisia hetkiä. Yritän sinnitellä ja toivon pääseväni kaikesta eroon, niin ihnaa kun se on ollutkin.

      • ovat säälittäviä

        Jos se on niin ihanaa, niin mitä täällä valitat? Ja olet tavattoman yksinkertainen, jos uskot toisen ikuiset "kyllä minä eroa, mutten vielä"-selitykset. Pakatkaa kaikki suomalaiset mustan munan kipeät hutsut tavaranne ja lentäkää niiden autuaaksi tekevien tummien romantikkojen luo. Takaan, ettei kenenkään tule teitä ikävä. Mitä te täällä vingutte ja valitatte, millainen paratiisi siellä odottaa ja kuinka surkeita suomalaiset miehet ovat. Todellisuudessa ette kelpaa niille miehille kuin leikkikaluiksi. On se ihme, jos ette sitä itse ymmärrä.

        Ps. Kyllä suomalaisten naistenkin taso on todella surkea. Katsokaa naiset peiliin, ennen kuin liikaa alatte itsestänne kuvittelemaan. Ulkomailla teitä nauretaan ja pidetään helppoina ja yksinkertaisina, jotka uskovat ihan mitä vaan teille sanotaan....


      • Hyvät ja komeat

        Niinpä. Hyvästä miehestä pitää kiinni kynsin hampain. Huonoja taas koko pitäjä täynnä, eikä net kelpaa.


    • spinaltina

      onko oikeesti noin kyynisiä ihmisiä olemas? eiks se ole hienoo jos ihminen on tyhjää täynnä ja sit löytää elämälleen arvoo? itellä hyvin asiat, mut on oikeesti yksinäisiä ihmisiä. ja kuka on toista haukkumaan! kaikis meis on ärsyttävät ja karmeat, rakkaat ja ihanat puolemme. edes pieni kohteliaisuus voi olla toisen elämän huippujuttu.

    • ... se siitä

      Itse ihastuin yhteen kreikkalaiseen mieheen siellä ollessani. Pidimme yhteyttä puhelimitse ja sähköpostitse. En myöskään uskonut hänen omistavansa elämäänsä minulle. Tiesin että hänellä oli muita jälkeeni. Pidin yhteyttä häneen 3 vuotta, kunnes kyllästyin. Huomasin tietäväni hänestä suunnilleen yhtä paljon kuin 3 vuotta aiemmin. Tietysti hän lupasi ikuista rakkautta. Olin hänen "ainoansa" hänen oma "baby", hänen "enkelinsä", mutta ei siitä mitään kuitenkaan tullut. En ikinä oikein uskonut hänen lupauksiaan rakkaudesta saati sitten ikuisesta sellaisesta. Enkä kuitenkaan ikinä voisi muuttaa Kreikkaan ja tiedän ettei hän minun vuoksi jättäisi maataan. Se siitä sitten. Kaukosuhde ei onnistuisi. Kerran 3:ssa vuodessa näkeminen kun ei minulle riittäisi, eikä myöskään hänelle.
      Nyt menen käymään Kreikassa uudestaan (toinen kerta)
      ja nyt aion hyvästellä hänet lopullisesti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe