Olisimme kaveriporukalla menossa katsomaan Suomi-Kazakstan ottelua, mutta emme tiedä vielä jos tuo 22.elokuu sopii meille kaikille. Jos joku meistä ei pääse, niin voiko se peruttaa ostonsa ja saada rahat takaisin? Haluamme ostaa liput hyvässä ajoissa että saamme kaikki paikat vierekkäin...
Saako Lippupalvelulta rahat takaisin?
Suomi-Kazakstan
3
291
Vastaukset
- tcx
kysyä lippupalvelusta
- timbe2
...ei saa rahoja takaisin. Rahat saa takaisin vain siinä tapauksessa että tapahtuma peruuntuu/siirretään/tapahtumapaikka vaihdetaan.
- vähän järkeäsi
Jos ei lippupalvelu anna rahoja takaisin niin mikset voi myydä noita lippuja vaikka huuto.netissä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033076
- 532302
- 211822
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231489Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384