Moi! Kertokaapa minulle tästä moposta.. Kokemuksia? Vikoja? Mukavuuksia? onko hankala ajaa? Onko "nolon" näkönen ku ääntää kuin mopo/hoksaako edes sitä? kertokaa siis yleisesti tiivistelmä kokemuksista..
KIITOS ETUKÄTEEN!
Aprilia RS 50cc
3
727
Vastaukset
- macho mna
mitä helv.. noloo tossa on?
se on noloo kun alla on pv tai fude!!!!
katsoppa Tekniikan Maailman hausta, niin löydät vertailun enduro mopoista (aprilia rx, yamaha dt, peugeot xps ym...[peugeot oli testin mukaan huono])
ja aprilila oli testin mukaan paras! etti se lehti tekniikan maailman ww sivuilta arkisto kohdass on haku, suosittelen. =)- ...
sanon vaan ton et rs niin ylimitotettu mopoks.ja pv on hyvä ku se on koreempi
- aegthgiow
Terve. Itse omstan kyseisen mopon ja ihan rehellisesti voin sanoa että pyörä on todella mukava ajaa ja vikaa ei ole koskaan ilmestynyt. Itse olen omaani myymässä koska kevari edessä. Hankalempi se ei todellakaan ole ajaa ainut vaan että ajoasento on eri "mukavampi" omasta mielestäni. Äänestä sen kyllä mopoksi tunnistaa tietenkin virittäminen auttaa tuohon paljon tai ainakin itse huomasin todella ison eron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271