Vinkki kakkaamiseen!!??

Biibi86

Dobberi-neitini oppi vihdoin maalla ollessaan että kakka tehdään ulos eikä sisään! :D Ongelmana meillä sitten täällä kotopuolessa kerrostalossa on se että se kyllä kakkaa ulos mutta ainut paikka mihin se kakkaa on ulko-oven vieressä oleva nurmi! Ei siinä mitään, voihan ne siivota pois ja näin, mutta onhan se melko noloa jos muita asukkaita tulee ja koira on kakalla ovella!
Noukin viimeisimmän kakan ja raahasin sen lähimetsikköön...luuletteko että tyttö oppii nyt sit sinne kakkimaan ku siellä on oma kakka jo ennestään?
Kertakaikkiaan kun ei suostu kakkaamaan mihinkään muualle kuin siihen yhteen kohtaan! :/

3

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehittyy aikanaan

      Minun uroksellani oli samanlaisia juttuja. Vaikka kävelimme pitkiäkin kusilenkkejä, tarpeet tehtiin vain kotipihaan. Alueella on niin voimakkaita muiden koirien merkkauksia, ettei nuori koira uskalla laittaa omaa merkkiä niiden päälle. Vaan säästelee merkkaukset tuttuun ja turvalliseen omaan pihaan. Luulenpa että iän mukaan vaiva häviä, kun itseluottamus kasvaa.

    • Johannes Mäki

      Siihen ensimmäiseen sopivaan paikkaan se läjänsä jättää.
      Mun mielestä voi olla merkki vaan siitä,ettei ulkoiluteta tarpeeksi ja ne pihareissuvälit on liian pitkät.
      Meidän dobberi maalla paskoo justi sinne missä sattuu hätä yllättämään.
      Se viis veisaa talonnurkista tms kun hätä tulee. Ja ylensä liikkeellä oltessa alkaa suoli toimiin.
      Useammin ulos vaan koiran kanssa.

    • mistica

      käynnistään se jättää samalla, ilmeisesti on valinnut paikan tms. Ei se siitä ole kiinni, pääseekö riittävän usein ulos. Tuota ei meillä ole, mutta kusemista en salli aivan ovien luona,koira tietää sen-toiset taas kulkee pitkällekin.Ja ripuloiva koira saattaa odottaa että pääsee kunnon pöpelikköön, vaikka sillä takuulla on kova hätä.
      Laita jotakin joka peittäis sen hajupaikan... tai vaan viet kauemmas. No, minä korjaan pois aina koirieni jätökset, ellei nyt nokkospensaassa ole tai aivan ripulia. Silti en anna talojen nurkille tehdä tarpeitaan, urokset ei saa nostaa jalkaa talojen seinille. Eipä nuo yritäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe