Hei kaikki!
Minusta olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden Australiaan Work&Travel-viisumin kanssa lähtevien matkaajien kanssa. Itselläni voi olla matka suunnitelmissa hyvinkin pian (syksyllä) kunhan saan ensin tietää pääsenkö aikuiskoulutukseen vai en. Olen kuullut välitystoimistoista pelkkää huonoa ja ajattelinkin jos järjestäsisi kaiken itse. Olisi kiva saada siihen muilta lähteviltä apua/tukea. Jos siis sinustakin tuntuu että olet asian kanssa yksin liity "mese-rinkiin": [email protected]
Tehkäämme oma pikku australia-yhteisö!
terv. Jemppu
Australiaan matkaa suunnittelville!
matkaaja_86
1
1498
Vastaukset 1
- toinen matkaaja
Suosittelen, että käyt lukemassa sivustoa dundernews.com. Siitä ainakin on ollut minulle eniten apua ennen tänne tuloani ja sieltä löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiin. Ja omin päin todellakin kannattaa lähteä, ei tämä niin vaikeaa ole, jos halua löytyy! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3851729- 1141266
- 1331255
- 1571197
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh26991- 111862
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.180672- 59651
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i120569- 21563