Hei kaikki!
Minusta olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden Australiaan Work&Travel-viisumin kanssa lähtevien matkaajien kanssa. Itselläni voi olla matka suunnitelmissa hyvinkin pian (syksyllä) kunhan saan ensin tietää pääsenkö aikuiskoulutukseen vai en. Olen kuullut välitystoimistoista pelkkää huonoa ja ajattelinkin jos järjestäsisi kaiken itse. Olisi kiva saada siihen muilta lähteviltä apua/tukea. Jos siis sinustakin tuntuu että olet asian kanssa yksin liity "mese-rinkiin": [email protected]
Tehkäämme oma pikku australia-yhteisö!
terv. Jemppu
Australiaan matkaa suunnittelville!
matkaaja_86
1
1458
Vastaukset
- toinen matkaaja
Suosittelen, että käyt lukemassa sivustoa dundernews.com. Siitä ainakin on ollut minulle eniten apua ennen tänne tuloani ja sieltä löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiin. Ja omin päin todellakin kannattaa lähteä, ei tämä niin vaikeaa ole, jos halua löytyy! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192542
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau441823Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221622- 1291488
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3491196Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701138- 891035
- 88905
- 123871