Tietoa kaivataan

S91

Kun ostan kannettavan, tuleeko tuo käyttöjärjestelmän levyke siinä mukana (esim. Vista) ja pystyykö sen asentamaan toiselle koneelle vaikka pöytäkoneelle ?

9

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä pysty

      siinä se

    • Tulee mukana mutta yleensä ne on oem-versioita eli vain siihen koneeseen voit asentaa jolle se on tarkoitettu.

      • Preerian McLammas

        pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.

        Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä.


      • ...
        Preerian McLammas kirjoitti:

        pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.

        Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä.

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.


      • polttamaan
        ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        itse tyhjälle cd> dvd levykkeelle käyttö järjestelmän.


      • minä sain, linux
        ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        > Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei
        nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään
        hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten
        on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden
        hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.<

        Se on teistä itsestä kiinni saatteko asennuslevyn.


      • ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...


      • ei vain toimia
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...

        testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.


      • ei vain toimia kirjoitti:

        testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.

        Itse testasin tuon galleriasivun linkin ja hyvin toimaa
        Communications 773.1 kilobits per second
        Storage 94.4 kilobytes per second
        1MB file download 10.9 seconds
        Subjective rating Good...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe