Kun ostan kannettavan, tuleeko tuo käyttöjärjestelmän levyke siinä mukana (esim. Vista) ja pystyykö sen asentamaan toiselle koneelle vaikka pöytäkoneelle ?
Tietoa kaivataan
9
642
Vastaukset
- eikä pysty
siinä se
Tulee mukana mutta yleensä ne on oem-versioita eli vain siihen koneeseen voit asentaa jolle se on tarkoitettu.
- Preerian McLammas
pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.
Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä. - ...
Preerian McLammas kirjoitti:
pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.
Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä.Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.
- polttamaan
... kirjoitti:
Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.
itse tyhjälle cd> dvd levykkeelle käyttö järjestelmän.
- minä sain, linux
... kirjoitti:
Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.
> Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei
nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään
hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten
on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden
hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.<
Se on teistä itsestä kiinni saatteko asennuslevyn. ... kirjoitti:
Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.
Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...
- ei vain toimia
Suvisusanna1 kirjoitti:
Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...
testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.
ei vain toimia kirjoitti:
testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.
Itse testasin tuon galleriasivun linkin ja hyvin toimaa
Communications 773.1 kilobits per second
Storage 94.4 kilobytes per second
1MB file download 10.9 seconds
Subjective rating Good...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437