Tietoa kaivataan

S91

Kun ostan kannettavan, tuleeko tuo käyttöjärjestelmän levyke siinä mukana (esim. Vista) ja pystyykö sen asentamaan toiselle koneelle vaikka pöytäkoneelle ?

9

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä pysty

      siinä se

    • Tulee mukana mutta yleensä ne on oem-versioita eli vain siihen koneeseen voit asentaa jolle se on tarkoitettu.

      • Preerian McLammas

        pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.

        Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä.


      • ...
        Preerian McLammas kirjoitti:

        pistää toisellekin koneelle. Jos alkuperäisessä menee vaikka emo tai prossu hajalle niin tilannehan on sama. Puhelin käteen ja aktivoimaan. Tärkeää mielestäni se että laittaa omalle koneelle noin moraalin kannalta.

        Mielestäni asennus CD:n on tultava koneen mukana tai kuullostaa kovin hämäräperäiseltä.

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.


      • polttamaan
        ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        itse tyhjälle cd> dvd levykkeelle käyttö järjestelmän.


      • minä sain, linux
        ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        > Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei
        nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään
        hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten
        on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden
        hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.<

        Se on teistä itsestä kiinni saatteko asennuslevyn.


      • ... kirjoitti:

        Missään kannettavissa tai merkkipöytäkoneissa ei nykyisin tule asennus-cd mukana. Ei siinä mitään hämäräperäistä ole, mutta perseestä se noin muuten on, koska palautuslevyjen kanssa ongelmatilanteiden hoito ei onnistu samoin kuin oikean windows-cd:n.

        Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...


      • ei vain toimia
        Suvisusanna1 kirjoitti:

        Tuli sekä asennus-cd että recovery cd...

        testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.


      • ei vain toimia kirjoitti:

        testaa yhteytesi nopeus miten se linkki oikein toimii. Taitaa aika nopea yhteys olla minulla, kun se ohjasi amerikkaan nopeammin, kun suomi24 sivuille.

        Itse testasin tuon galleriasivun linkin ja hyvin toimaa
        Communications 773.1 kilobits per second
        Storage 94.4 kilobytes per second
        1MB file download 10.9 seconds
        Subjective rating Good...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe