Alotin reilu kuukausi sitten hormonilääkityksen kovien hikipuuskien takia. Nyt mietin,että onkohan mahdollista kokeilla puolella annoksella, jos sekin auttaisi?
"Hormonikiellossa muuten oleva"
"Hormonikiellossa muuten oleva"
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mietin samaa, koska en haluaisi aloittaa koko hormonilääkitystä. Mutta ilmeisesti normaalia kk-kiertoia imitoidakseen vaaditaan tietyt hormonitasot. Kysy lekuriltasi ja kerrothan tällä palstalla mitä sanoi!
tulee kiimaan ja hedelmöittyy vaikka saisi puolet "virallisesta" hormonihoitoannoksesta.
siten, että kun olen syönyt sitä jo viisi vuotta, niin 3 vuoden jälkeen vähensin yhden, sitten toisen tabletin ja nyt otan 4 kertaa viikossa. Hikoilu ei ole minulla ollut ongelma, vaan huonosti nukutut yöt ja yhdynnän kivuliaisuus. Nyt huomaan, että ilmeisesti limakalvo on ohentunut, koska kipua taas tuntuu yhdynnässä. Vielä 5 tabl viikossa piti asian kurissa. Mutta siihen on kai olemassa paikallishoitoa, jos ei muita oireita ole. Minun gynekologini ei ainakaan tuominnut vähennystä, vaan sanoi, että jos oireet ovat sellaiset, ettei tule toimeen, jaksa olla töissä tms kannattaa syödä hormonia, koska se on kai kuitenkin pienempi paha. Eihän siitäkään mitään tule, jos on aina väsynyt huonon yöunen takia.
Mulla oli yhdistelmälaastari käytössä, joka sopi hyvin.Pelkäsin kuitenkin haittavaikutuksia ja pyysin miedompaa laastaria, jota ei ole markkinoilla.Lekuri sanoi, että laastarin voi puolittaa