UUSI PÄIVÄ

♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥


Joka aamu kun herään
ovi eiliseen on sulkeutunut

Ikuisesti

On vain tuleva -
tuntemattomuus

Auringon laskiessa päivä
käy ovelle ja
katsoo minua silmiin

Muista minut nyt -
Unohda minut huomenna

Niin minä teen


Joka aamu -
Aina uudelleen

Rakastun


~ Sinuun ~


♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥

8

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -runoilijatar-

      aamuruno sinulla :) Juu sattumoisin samasta aiheesta kirjoitimme.Eipä väliä..aiheet on vapaita :) Itselle sattuu silloin tällöin että kun tulen koneelle runoilen suoraan lukematta ensin palstaa..ja joku onkin jo tehnyt samasta aiheesta runonsa ja paljon paremmin .. :)

      Hyvää tiistaipäivää

      • *MURUKULTA*

        Minulta jäisi suurinosa laittamatta ,
        jos katselisin ensin mitä sivulla on! :)))

        Se on sama juttu, kun kommentoinissanikin,
        haluan säilyttää sen 'oman' tyylin ja mielipiteeni,
        sen henk. koht. ajatuksen minkä runo on synnytänyt.
        Siksi en katsele toisten sanomisia,
        ennen kuin olen laittanut omani.

        Kollektiivinen ajatus joskus on täällä voimakkaana
        ja minusta se on hauskaa,
        kuinka jollain tasolla ollaan varmaan yhteyksissä.. :D

        Nyt pitää mennä,,, Hauskaa ja kaunista pvää, Runoilijatar! :)


    • Eleanor.

      Eilinen taakse jää
      joka päivä uusi päivä odottaa

      Tuntematon huominen
      arvaamaton, toivottavasti aurinkoinen

      Rakkaus astuu sydämeen
      aamusta iltaan lämmittää sen

      Rakkaus, rakastuminen, rakkaan kohtaaminen jokapäiväinen unelma ♥

      • *MURUKULTA*

        SAA rakastaa.
        Kukaan ei voi tulla sanoon,
        että et saa rakastaa!
        Joka aamu uudestaan voi
        antaa sen tunteen tulla ja
        viedä mukanaan. :)

        *Muru vilkuttaa* Huomenna uudestaan! ;D

        Kivaa alkuiltaa , E ja kiitos sinulle käynnistäsi! :)


    • Kiitos tästä. Iltaasi virkeyttä. Hymy,,,,,,,,,,,,

      • *MURUKULTA*

        Aurinko valvottaa,
        ei päästä nukkumaan
        Vai olisko se tuo kuu,
        tai jokin ihan muu
        Nukku-Mattikin puisti eilen päätään,
        sanoin, älä hymyä yöksikään häädä
        Pysyi aamuun asti hymy minun
        ja tähän iltaan se lahjoitan -
        se on nyt sinun! :)

        *Muru pomppii kohta ulos* ..o-ouu,,tässä on nyt tulos! ;) Iloista iltaa, M ! :)


      • Erik von

        Kaiken tietävänä spesialistina sanoisin
        että runossasi on syklisiä nex door
        elementtejä ja erikorkuisia love kerrostumia.

        Täällä upeassa maaseutukartanossani vietän
        nyt iltapuhdetta runoja tutkien ja samalla
        siemailen irlantilaista viskiä.

        Mutta ihan oikeasti:Hyvä runo!


      • *MURUKULTA*
        Erik von kirjoitti:

        Kaiken tietävänä spesialistina sanoisin
        että runossasi on syklisiä nex door
        elementtejä ja erikorkuisia love kerrostumia.

        Täällä upeassa maaseutukartanossani vietän
        nyt iltapuhdetta runoja tutkien ja samalla
        siemailen irlantilaista viskiä.

        Mutta ihan oikeasti:Hyvä runo!

        Jooo...Tiiäkkö, se on varmaan se uhuvo(niitä on kuulema liikkeellä...)
        parkeerannut tuohon huushollin päälle ja heittelee jotain naurupuluveria..
        On se hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe