♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥
Joka aamu kun herään
ovi eiliseen on sulkeutunut
Ikuisesti
On vain tuleva -
tuntemattomuus
Auringon laskiessa päivä
käy ovelle ja
katsoo minua silmiin
Muista minut nyt -
Unohda minut huomenna
Niin minä teen
Joka aamu -
Aina uudelleen
Rakastun
~ Sinuun ~
♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥
UUSI PÄIVÄ
8
386
Vastaukset
- -runoilijatar-
aamuruno sinulla :) Juu sattumoisin samasta aiheesta kirjoitimme.Eipä väliä..aiheet on vapaita :) Itselle sattuu silloin tällöin että kun tulen koneelle runoilen suoraan lukematta ensin palstaa..ja joku onkin jo tehnyt samasta aiheesta runonsa ja paljon paremmin .. :)
Hyvää tiistaipäivää- *MURUKULTA*
Minulta jäisi suurinosa laittamatta ,
jos katselisin ensin mitä sivulla on! :)))
Se on sama juttu, kun kommentoinissanikin,
haluan säilyttää sen 'oman' tyylin ja mielipiteeni,
sen henk. koht. ajatuksen minkä runo on synnytänyt.
Siksi en katsele toisten sanomisia,
ennen kuin olen laittanut omani.
Kollektiivinen ajatus joskus on täällä voimakkaana
ja minusta se on hauskaa,
kuinka jollain tasolla ollaan varmaan yhteyksissä.. :D
Nyt pitää mennä,,, Hauskaa ja kaunista pvää, Runoilijatar! :)
- Eleanor.
Eilinen taakse jää
joka päivä uusi päivä odottaa
Tuntematon huominen
arvaamaton, toivottavasti aurinkoinen
Rakkaus astuu sydämeen
aamusta iltaan lämmittää sen
Rakkaus, rakastuminen, rakkaan kohtaaminen jokapäiväinen unelma ♥- *MURUKULTA*
SAA rakastaa.
Kukaan ei voi tulla sanoon,
että et saa rakastaa!
Joka aamu uudestaan voi
antaa sen tunteen tulla ja
viedä mukanaan. :)
*Muru vilkuttaa* Huomenna uudestaan! ;D
Kivaa alkuiltaa , E ja kiitos sinulle käynnistäsi! :)
Kiitos tästä. Iltaasi virkeyttä. Hymy,,,,,,,,,,,,
- *MURUKULTA*
Aurinko valvottaa,
ei päästä nukkumaan
Vai olisko se tuo kuu,
tai jokin ihan muu
Nukku-Mattikin puisti eilen päätään,
sanoin, älä hymyä yöksikään häädä
Pysyi aamuun asti hymy minun
ja tähän iltaan se lahjoitan -
se on nyt sinun! :)
*Muru pomppii kohta ulos* ..o-ouu,,tässä on nyt tulos! ;) Iloista iltaa, M ! :) - Erik von
Kaiken tietävänä spesialistina sanoisin
että runossasi on syklisiä nex door
elementtejä ja erikorkuisia love kerrostumia.
Täällä upeassa maaseutukartanossani vietän
nyt iltapuhdetta runoja tutkien ja samalla
siemailen irlantilaista viskiä.
Mutta ihan oikeasti:Hyvä runo! - *MURUKULTA*
Erik von kirjoitti:
Kaiken tietävänä spesialistina sanoisin
että runossasi on syklisiä nex door
elementtejä ja erikorkuisia love kerrostumia.
Täällä upeassa maaseutukartanossani vietän
nyt iltapuhdetta runoja tutkien ja samalla
siemailen irlantilaista viskiä.
Mutta ihan oikeasti:Hyvä runo!Jooo...Tiiäkkö, se on varmaan se uhuvo(niitä on kuulema liikkeellä...)
parkeerannut tuohon huushollin päälle ja heittelee jotain naurupuluveria..
On se hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
