Onko kokemuksia akupunktion tehosta heinänuhaan. En jaksa käyttää allergialääkkeitä, ne väsyttää ja tekee tokkuraiseksi. Asun pääkaupunkiseudulla, mihin kannattaisi mennä kokeilemaan akua?
Heinänuhaan akupunktiota?
3
665
Vastaukset
- kannattaa kokeilla
Ei allergian lajilla ole merkitystä, vaan hoitajan ammattitaidolla. Jos hoito auttaa, on ihan sama, onko kyseessä siitepöly, eläimet vai jokin ruoka-aine. Pääkaupunkiseudun hoitajista en tiedä, mutta mene sellaiselle, joka on opiskellut (vuosia) kiinalaista lääketiedettä ja suorittanut siitä tutkinnon. MIelellään saisi olla vielä työkokemustakin. Sellaisella hoidolla ei ole mitään merkitystä, jos joku on käynyt esim. muutaman viikonlopun itsehoitokurssin.
Jos löydät kunnon ammattilaisen ja jos hoito tuottaa tulosta (ihan kaikille ei tehoa, mutta suurimmalle osalle kyllä), tulokset näkyvät vasta pitkällä aikajänteellä, olo helpotuu pikku hiljaa. Huomaat kuitenkin jo parin-kolmen hoitokerran jälkeen, vaikuttaako hoito sinuun. Kannattaa kertoa kaikesta muustakin terveyteesi liittyvästä, voit huomata monen muunkin vaivan helpottuvan. Itselläni paranivat esim. polvet, hengitysoireet, huulen halkeumat ym. tm.
Onnea kokeiluillesi! - Reikiemo
Tyttäreni on saanut heinänuhaan akupunktiohoitoa fysioterapeutiltaan muutama vuosi sitten. Se kyllä auttoi. Hoito piti aloittaa ajoissa ennen siitepölykauden alkua, että tepsii jo samana kesänä. Hän ei kyllä nyttemmin ole käyttänyt akupunktiota eikä lääkkeitäkään, asuu tosin isossa kaupungissa, joten en tiedä, olisiko vaikutus ollut niin pitkäkestoinen vai olisiko allergiataipumus muutenkin vähentynyt.
- hoito on auttanut
vaikutus kestää yleensä pitkään, jopa vuosia, mutta itse stressaan työssäni niin paljon, että elimistöni ei tahdo pysyä sen takia kunnossa ja joudun hoidattamaan itseäni pari kertaa vuodessa joka tapauksessa johonkin vaivaan, siis stressin takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579