Mikäpäs ihme on tullut yön aikana kun läppärillä pääset langattomasti nettiin mutta piuhallisilla pöytäkoneilla (2kpl)ei. On siis telewellin modeemi ja siinä langaton D-link reititin. Olen vaihtanut piuhoja sekä modeemiin että reitittimeen mutta ei..näkyy pöytäkoneessa kuitenkin että vastaanottaa paketteja ja lähettääkin.. Kuitenkin näkyy että "internetyhteys yhdistetty" ja "Lähiverkkoyhteys yhdistetty" mutta mihinkään ei pääse, millään selaimella.
Langaton kone toimii, muut ei
2
345
Vastaukset
- Kokenut kaikki tietää
Tuossa tilanteessa aina ensimmäinen asia, minkä voi tehdä, on ottaa virrat pois hetkeksi tukiasemasta (ja modeemista, jollei mikään yhteys olisi toiminut). Elisan Avustaja-ohjelma on myös pari kertaa auttanut, kun modeemi on naapurissa, eikä ole sitä päässyt yöllä buuttaamaan.
Noi olin jo tietysti kokeillut ennenkuin kyseelin. Piti pakottaa koneille omat ip:t, sillä se ratkesi sitten loppujen lopuksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754331
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612681Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352142
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501983
- 631740
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730