Mikäpäs ihme on tullut yön aikana kun läppärillä pääset langattomasti nettiin mutta piuhallisilla pöytäkoneilla (2kpl)ei. On siis telewellin modeemi ja siinä langaton D-link reititin. Olen vaihtanut piuhoja sekä modeemiin että reitittimeen mutta ei..näkyy pöytäkoneessa kuitenkin että vastaanottaa paketteja ja lähettääkin.. Kuitenkin näkyy että "internetyhteys yhdistetty" ja "Lähiverkkoyhteys yhdistetty" mutta mihinkään ei pääse, millään selaimella.
Langaton kone toimii, muut ei
2
308
Vastaukset
- Kokenut kaikki tietää
Tuossa tilanteessa aina ensimmäinen asia, minkä voi tehdä, on ottaa virrat pois hetkeksi tukiasemasta (ja modeemista, jollei mikään yhteys olisi toiminut). Elisan Avustaja-ohjelma on myös pari kertaa auttanut, kun modeemi on naapurissa, eikä ole sitä päässyt yöllä buuttaamaan.
Noi olin jo tietysti kokeillut ennenkuin kyseelin. Piti pakottaa koneille omat ip:t, sillä se ratkesi sitten loppujen lopuksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319