Hei
Onko tietoa nettikaupasta, jossa myytäisiin käsin tehtyjä koruja????
Olisi niin mukava tehdä tuliaisostokset netin kautta eikä tarvitsisi mennä 'ostoksille' kaupungille kenkiään kuluttamaan.
Terveisin Johanna
Käsin tehtyjä koruja netin kautta
4
678
Vastaukset
- Pike65
Käypä katsomassa www.kehrasiipi.fi/kauppa
sivuilta.
Sieltä löytyy kerrankin jotain erilaista.
Mä löysin sieltä käsintehtyjä hienoja koruja, jotka oli tehty villasta huovuttamalla.
Työn laatu oli erinomaista.
Voin vilpittömästi suositella kaikille jotka käsityötä arvostavat ja myös niille jotka etsivät jotain uutta ja mielenkiintoista.- Johanna10
Kiiti Pike!
Olipa kiva kauppa!
Juuri sellaista mitä etsin.
Johanna
- Tristar
Minä teen taidekoruja myös, metallista ja langoista, ketjuja, riipuksia, korvakoruja... you name it.
Enkä pidä epäinhimillisiä hintoja :D
Jos vielä olet hiluja vailla tai jotakuta muuta kiinnostaa, pistää postia niin lähetän mallikuvat :D
[email protected]
*** - kivoja
Katso tästä nettikaupasta, ainakin ihania Pauliina Rundgrenin emalikoruja ja lasikoruja, käsinvalmistettuja molemmat. Niin ja jotain edullisia puukoruja...
http://www.harmonianet.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243