Zone ja NOD

riittävätkö?

Vaihdoin vuoden alusta NOD'iin ja ZOne Alarmiin. Zonen ilmaista versiota en kuitenkaan ole onnistunut päivittämään. Onko syy minussa, vai eikö sitä tosiaan voi? Ja onko siitä siis mitään hyötyä?

Olisikohan toista ilmaista palomuuria, joka toimisi NODin kanssa?

9

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

      Jopa Wxpsp2:n muuri riittää nodin kanssa.

    • Minulla myös tuo sama yhdistelmä ja hyvin pelaavat yhteen. Zone Alarmin overviewssa lukee että "Product is up to date" Lukeeko sinulla jotain muuta siinä?

      • seuraavaa:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.


      • palasin vanhaan
        seuraavaa: kirjoitti:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.

        Ei sitä välttämättä tarvitse päivittää. Minä käytän
        vielä vanhaa (6.5.731.000) versiota ja hyvin pelaa.
        Uudemmissa ainakin minulla oli jotain häikkää,
        palasin vanhaan.

        Ei Zone päivitä taustalla. Ainakin minulla se kysyi
        aina luvan.


      • seuraavaa: kirjoitti:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.

        Kyllä se päivittää itse itsensä jos kerran ruksinkin olet laittanut. Minulla lukeekin siinä etuikkunassa että Firewal is up to date.


      • Mika.

        ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.


      • se päivitys
        Mika. kirjoitti:

        ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.


      • se päivitys kirjoitti:

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.

        ..hakemaan uusin zonealarmi, sen asentamisen jälkeen näet sen "up to date" kuvakkeen aina siinä jo heti etusivun oikeassa laidassa kun aukaiset zone alarmin.Saat sen täältä: http://www.zonealarm.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp


      • se päivitys kirjoitti:

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.

        Kyllä se palomuuri pitää itse itsensä päivitettynä, ei tarvitse itse sitä manuaalisesti päivittää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe