Zone ja NOD

riittävätkö?

Vaihdoin vuoden alusta NOD'iin ja ZOne Alarmiin. Zonen ilmaista versiota en kuitenkaan ole onnistunut päivittämään. Onko syy minussa, vai eikö sitä tosiaan voi? Ja onko siitä siis mitään hyötyä?

Olisikohan toista ilmaista palomuuria, joka toimisi NODin kanssa?

9

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

      Jopa Wxpsp2:n muuri riittää nodin kanssa.

    • Minulla myös tuo sama yhdistelmä ja hyvin pelaavat yhteen. Zone Alarmin overviewssa lukee että "Product is up to date" Lukeeko sinulla jotain muuta siinä?

      • seuraavaa:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.


      • palasin vanhaan
        seuraavaa: kirjoitti:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.

        Ei sitä välttämättä tarvitse päivittää. Minä käytän
        vielä vanhaa (6.5.731.000) versiota ja hyvin pelaa.
        Uudemmissa ainakin minulla oli jotain häikkää,
        palasin vanhaan.

        Ei Zone päivitä taustalla. Ainakin minulla se kysyi
        aina luvan.


      • seuraavaa: kirjoitti:

        ZoneAlarm version 7.0.302.000

        Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.

        Kyllä se päivittää itse itsensä jos kerran ruksinkin olet laittanut. Minulla lukeekin siinä etuikkunassa että Firewal is up to date.


      • Mika.

        ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.


      • se päivitys
        Mika. kirjoitti:

        ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.


      • se päivitys kirjoitti:

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.

        ..hakemaan uusin zonealarmi, sen asentamisen jälkeen näet sen "up to date" kuvakkeen aina siinä jo heti etusivun oikeassa laidassa kun aukaiset zone alarmin.Saat sen täältä: http://www.zonealarm.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp


      • se päivitys kirjoitti:

        ei onnistu?

        Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?

        Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.

        Kyllä se palomuuri pitää itse itsensä päivitettynä, ei tarvitse itse sitä manuaalisesti päivittää :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      161
      1135
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      921
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      860
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe