Olen tässä yrittänyt opetella sc4 ja aina törmään samaan ÄRSYTTÄVÄÄN "ongelmaan"; nimittäin kun kaavoitan esim. asuinalueita niin en saa niitä ruudukoita vedettyä kuten haluan.. siis jos esim. yritän vetää kahden ruudun mittaisen tontin pystysuuntaan niin useasti tulee jotain automaattiehdotuksia tai jotain että otappa tällanen alue.. raivostuttavaa jos haluan vain tiensuuntaisesti niitä kahden ruudun mittaisia tontteja.. toivottavasti tästä nyt joku jotain tajusi.. Ohjekirjaa ei ole ku sain pelin lainaksi ja ajattelin ensin vähän pelailla ennen ostoa..
Entä miten saan peruttua kaavoituksen valinnan.. siis jos en ole vielä hyväksynyt minkäänlaista aluetta vaan olen siinä vaiheessa missä voi sitä aluetta vedellä.. pakostakinhan siinä pitää yhdestä ruudusta ottaa kiinni eli miten saan tämän "peruttua" jos olenkin vaikka ottanut väärästä ruudusta kiinni ja haluan vaihtaa ruutua...
SimCity4000
aloittelija vasta
2
450
Vastaukset
- ,,,,
ESCillä saa muistaakseni tuon kaavoituksen peruttua, jos et ole vielä laskenut hiiren napista irti.
- aaaaaaaaaaaaaaa
Tiesitkö, että piratismi on rikos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988