Olen tässä yrittänyt opetella sc4 ja aina törmään samaan ÄRSYTTÄVÄÄN "ongelmaan"; nimittäin kun kaavoitan esim. asuinalueita niin en saa niitä ruudukoita vedettyä kuten haluan.. siis jos esim. yritän vetää kahden ruudun mittaisen tontin pystysuuntaan niin useasti tulee jotain automaattiehdotuksia tai jotain että otappa tällanen alue.. raivostuttavaa jos haluan vain tiensuuntaisesti niitä kahden ruudun mittaisia tontteja.. toivottavasti tästä nyt joku jotain tajusi.. Ohjekirjaa ei ole ku sain pelin lainaksi ja ajattelin ensin vähän pelailla ennen ostoa..
Entä miten saan peruttua kaavoituksen valinnan.. siis jos en ole vielä hyväksynyt minkäänlaista aluetta vaan olen siinä vaiheessa missä voi sitä aluetta vedellä.. pakostakinhan siinä pitää yhdestä ruudusta ottaa kiinni eli miten saan tämän "peruttua" jos olenkin vaikka ottanut väärästä ruudusta kiinni ja haluan vaihtaa ruutua...
SimCity4000
aloittelija vasta
2
492
Vastaukset 2
- ,,,,
ESCillä saa muistaakseni tuon kaavoituksen peruttua, jos et ole vielä laskenut hiiren napista irti.
- aaaaaaaaaaaaaaa
Tiesitkö, että piratismi on rikos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.983094Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt482516Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501321- 371047
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3041042Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154901Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11871Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587202 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk52693- 37669