APUA!!! Auttakaa !!!

joku

Eli miten pääsen Blackthorn Cityyn CRYSTALISSA
Siinä on joku ukko joka puhuu vaan siitä sali ukosta että se on jossaki ja sit se luola siellä takana miten pääsen sinne???.
P.S:Yks kysymys vielä MITEN SAAN ROCK SMASH JA MISTÄ?.

10

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota eka kysymystä mä en muista.
      Rock smashin saa muistaakseni sieltä,
      jossa oli sudowoodo ja puhu yhelle ukolle.

      • joku

        Kiitos tuosta Rock Smash jutusta


      • Joku
        joku kirjoitti:

        Kiitos tuosta Rock Smash jutusta

        Eli tos ekas viestissä tarkotan et Miten pääsen Blackthorn Cityn SALILLE


      • Snorlaxin-Unimyssy
        Joku kirjoitti:

        Eli tos ekas viestissä tarkotan et Miten pääsen Blackthorn Cityn SALILLE

        Eli se on se viimeinen kaupunki johdossa ?
        ( kai ) salille pääset näin :
        Mene Goldenrodiin ja huomaatkin että Team Rocket on vallannut radio towerin hakkaa kaikki niin pääset salille


      • Joku
        Snorlaxin-Unimyssy kirjoitti:

        Eli se on se viimeinen kaupunki johdossa ?
        ( kai ) salille pääset näin :
        Mene Goldenrodiin ja huomaatkin että Team Rocket on vallannut radio towerin hakkaa kaikki niin pääset salille

        Pitääko ne Hakata sieltä kellarista jos pitää niin en pääse niistä Seinistä eteen päin. Ku Painan nappia niin joku aukeaa ja joku sulkeutuu Ihan mahoton!


      • Joku kirjoitti:

        Pitääko ne Hakata sieltä kellarista jos pitää niin en pääse niistä Seinistä eteen päin. Ku Painan nappia niin joku aukeaa ja joku sulkeutuu Ihan mahoton!

        Sun pitää vain, jollain lailla aukoa niitä ovia.
        Nii ja sun vastustajasi on kans siellä.


      • miksi miksi miksi??
        flareon85 kirjoitti:

        Sun pitää vain, jollain lailla aukoa niitä ovia.
        Nii ja sun vastustajasi on kans siellä.

        Team rocket on vallannut goldenrod cityn radio towerin eli pelasta kaupunki eli mee radio towerii ja mee ylimpää kerroksee tappaa se ukko jolta saa(kai.)Jonku avaimen ja sit sinne maan alle ja sieltä pelastamaan radio tower jaa..saat kai palkkioksi (muistaakseni ei varma tieto.)silver wingin jolla pääset pyydystämään lugian joltai islandilta(nimeä en muista) ja jotain sinne suuntaan...Kun oot vetäny salin se ukkeli ei anna sul sali badee mee tonne salin takana olevaa luolaa ja sieltä semmoseen taloon höpötä niitten pappojen kaa ja ainii sieltä saa niiltä papoilta myös dratinin että varaa yksi party packistasi ainakin ja ku oot höpöttäny niil papoille ku meet ulos sieltä jnii se sali päälikkö antaa badgen....tollatti se jotenki menee toivottavasti pärjäät...:)


      • miksi miksi miksi?? kirjoitti:

        Team rocket on vallannut goldenrod cityn radio towerin eli pelasta kaupunki eli mee radio towerii ja mee ylimpää kerroksee tappaa se ukko jolta saa(kai.)Jonku avaimen ja sit sinne maan alle ja sieltä pelastamaan radio tower jaa..saat kai palkkioksi (muistaakseni ei varma tieto.)silver wingin jolla pääset pyydystämään lugian joltai islandilta(nimeä en muista) ja jotain sinne suuntaan...Kun oot vetäny salin se ukkeli ei anna sul sali badee mee tonne salin takana olevaa luolaa ja sieltä semmoseen taloon höpötä niitten pappojen kaa ja ainii sieltä saa niiltä papoilta myös dratinin että varaa yksi party packistasi ainakin ja ku oot höpöttäny niil papoille ku meet ulos sieltä jnii se sali päälikkö antaa badgen....tollatti se jotenki menee toivottavasti pärjäät...:)

        Ei siitä tyypiltä saa silver wingiä. Vaan
        erään esineen, jolla pääset Tin torniin (Tin tower).


      • miksi miksi miksi???
        flareon85 kirjoitti:

        Ei siitä tyypiltä saa silver wingiä. Vaan
        erään esineen, jolla pääset Tin torniin (Tin tower).

        niin


      • Joku
        miksi miksi miksi??? kirjoitti:

        niin

        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe