Onko tosi, ettei näitä autoja ole missään myynnissä? Mieluiten tuo T2. T3 on jo liian kulmikasta muotoilua, tosin jos ei mitään muuta mistään saa ostettua niin kai sitten vissiin...
Täytynee ilmeisesti ruveta huhuileen tuonne Saksan suuntaan. Luulisi auton kotimaasta niitä löytyvän myynnissä...
VW Transporter T1/T2
7
1503
Vastaukset 7
- niitä
myynnissä vaikka kuinka ja paljon,mutta ei satasella tai kahdella. Surffaileppa vaikka aluksi nuo ilmajäähdytteisten kaikki foorumit läpi.
Pallokeuloja on mukavasti myynnissä,junakeuloja vähemmän.
Itsekkin junista himoitsen,mutta on hinnat sen verran korkeat,ettei tämän hetkinen budjetti anna periksi.- Kesähippi
No joo, kun löytäisi vaan jostakin ilmoituksia! Ei se siitä rahasta ole väliksi.
Niin, olen nainen, joten nämä autopalstat ei kovin tuttuja :-) - Kesähippi
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Toope
Kesähippi kirjoitti:
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Anonyymi
ONKO T1 MALLIA ENÄÄ EDES LIIKENTEESSÄKÄÄN... SE ON AIKA HIENO.. T2 NÄKEE JONKUN VERRAN JA T3 TAITAA OLLA TEHTY SAKSASSA VUOTEEN 1990...MUTTA ETELÄ-AFRIKASSA VIELÄ 1997-1999
- Anonyymi
ONKS T1 MALLIA ENÄÄ MISSÄÄÄN SAATIKKA T2 MALLIA KUN NETTIAUTOSSAKAAN EI ENÄÄ NIITÄ NÄÄ
- Anonyymi
Olisikohan niin että kaupat tehdään kaverien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.531394Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt191074- 93987
- 77683
- 37678
- 27500
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21489- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423