Onko tosi, ettei näitä autoja ole missään myynnissä? Mieluiten tuo T2. T3 on jo liian kulmikasta muotoilua, tosin jos ei mitään muuta mistään saa ostettua niin kai sitten vissiin...
Täytynee ilmeisesti ruveta huhuileen tuonne Saksan suuntaan. Luulisi auton kotimaasta niitä löytyvän myynnissä...
VW Transporter T1/T2
7
1477
Vastaukset
- niitä
myynnissä vaikka kuinka ja paljon,mutta ei satasella tai kahdella. Surffaileppa vaikka aluksi nuo ilmajäähdytteisten kaikki foorumit läpi.
Pallokeuloja on mukavasti myynnissä,junakeuloja vähemmän.
Itsekkin junista himoitsen,mutta on hinnat sen verran korkeat,ettei tämän hetkinen budjetti anna periksi.- Kesähippi
No joo, kun löytäisi vaan jostakin ilmoituksia! Ei se siitä rahasta ole väliksi.
Niin, olen nainen, joten nämä autopalstat ei kovin tuttuja :-) - Kesähippi
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Toope
Kesähippi kirjoitti:
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Anonyymi
ONKO T1 MALLIA ENÄÄ EDES LIIKENTEESSÄKÄÄN... SE ON AIKA HIENO.. T2 NÄKEE JONKUN VERRAN JA T3 TAITAA OLLA TEHTY SAKSASSA VUOTEEN 1990...MUTTA ETELÄ-AFRIKASSA VIELÄ 1997-1999
- Anonyymi
ONKS T1 MALLIA ENÄÄ MISSÄÄÄN SAATIKKA T2 MALLIA KUN NETTIAUTOSSAKAAN EI ENÄÄ NIITÄ NÄÄ
- Anonyymi
Olisikohan niin että kaupat tehdään kaverien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743