Onko tosi, ettei näitä autoja ole missään myynnissä? Mieluiten tuo T2. T3 on jo liian kulmikasta muotoilua, tosin jos ei mitään muuta mistään saa ostettua niin kai sitten vissiin...
Täytynee ilmeisesti ruveta huhuileen tuonne Saksan suuntaan. Luulisi auton kotimaasta niitä löytyvän myynnissä...
VW Transporter T1/T2
7
1503
Vastaukset
- niitä
myynnissä vaikka kuinka ja paljon,mutta ei satasella tai kahdella. Surffaileppa vaikka aluksi nuo ilmajäähdytteisten kaikki foorumit läpi.
Pallokeuloja on mukavasti myynnissä,junakeuloja vähemmän.
Itsekkin junista himoitsen,mutta on hinnat sen verran korkeat,ettei tämän hetkinen budjetti anna periksi.- Kesähippi
No joo, kun löytäisi vaan jostakin ilmoituksia! Ei se siitä rahasta ole väliksi.
Niin, olen nainen, joten nämä autopalstat ei kovin tuttuja :-) - Kesähippi
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Toope
Kesähippi kirjoitti:
Ilmajäähdytteisten foorumista? En mä mitään löydä :-D Voi voi...
- Anonyymi
ONKO T1 MALLIA ENÄÄ EDES LIIKENTEESSÄKÄÄN... SE ON AIKA HIENO.. T2 NÄKEE JONKUN VERRAN JA T3 TAITAA OLLA TEHTY SAKSASSA VUOTEEN 1990...MUTTA ETELÄ-AFRIKASSA VIELÄ 1997-1999
- Anonyymi
ONKS T1 MALLIA ENÄÄ MISSÄÄÄN SAATIKKA T2 MALLIA KUN NETTIAUTOSSAKAAN EI ENÄÄ NIITÄ NÄÄ
- Anonyymi
Olisikohan niin että kaupat tehdään kaverien kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731631
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591102
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41817
- 49750
- 68747
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533681- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610