okei siis miten tätä kyseistä peliä voi pelata, pitääkö se netistä ladata vai ostaa kaupasta ja onko kyseisessä pelissä ostaa peliaikaa niinkuin World Of Warcraft pelissä. Kiitos vastanneille
Alanko pelaamaan?
19
3719
Vastaukset
Ostat sääntökirjat, opiskelet ne, ja teet ensimmäisen seikkailun, tai vedät sen esimerkkiseikkailun kavereillesi.
Yksi suomen vanhimmista roolipelikaupoista on Fantasiapelit
valmis haku
http://www.fantasiapelit.com/index.php?main=ai&kat=hakulomake&etsittava=Wizards of the Coast&mista=valmistaja&yhteen=eri&alue=- son of HITLER
mustaki tulee isona nolife
- 2Hermione2
D&D on myös lautapeli. Siihen tehdään itse kentät ja pelataan ystävien kanssa.
- juriel
Ostetaan ihan fyysinen kirja, sitten luetaan sääntöjä, ja sitten teeskennellään asioita kaverien kanssa, ihan vain mielikuvituksella.
Voi liikutella pikkuisten ukkojen figuureita ympäriinsä pelilaudallakin, jos haluaa, mutta tuo on hifistelyä.- Kona O. Prajan
Muistakaa, että pelin vaatimuksena on lisäksi finninen naama ja poikuus pitää ehdottomasti olla tallella!
- haltijaa!
Kona O. Prajan kirjoitti:
Muistakaa, että pelin vaatimuksena on lisäksi finninen naama ja poikuus pitää ehdottomasti olla tallella!
Ropetimme tilanteen oikein hyvin :) Finninen naamani, kalpea ihoni, riutuneet käteni ja rillini eivät haitanneet monossa ollenkaan. Suorituspaineetkin olivat nolla, kun olin örkki roolissa.
- oon pelannusitä
latasin sen sivulta arcare town
- jamo623474575638
älä vitussa ala! iha täyttä kustahan tollanen on tuhlata rahat että voit elää jossain helvetin netissä!! jotka ei pärjää oikeessa elämässä menee vaan johkin nettiin pelaamaan pelejä koska siellä on jonkun vätyksenkin mahdollista pärjätä!!!
- nolife
entä jos on vätys ja haluaa pärjätä
- JöööJöööö
joo Eli painus jamo ******* täältä spämmimästä joka foorumille....-.-
Dungeons & Dragons Online Eberron Unlimited on ilmainen Ladattava peli ei kuukausimaksuja, Todella Hyvät graafikat ja omistaa hyvät quest ominaisuudet esim . voit tehdä tehtävän nii usein kun haluat, eri vaikeustasoja tehtäviin, ja voit tehdä tehtävät partyn kanssa. suosittelen.- saatananpalvoja1
hyvät grafiigat...juu...
- Kiinnostunut...
Onko suomessa porukkaa jotka pelaa, voishan sitä pelata netissä Skypen kautta esim?
- ostakaa saatana wowi
pedo mee pois saatanan cp paska ääliö
- gooseberries
pelata*
Ei vaikeampaa kuin vähimmillään kynä ja paperia, noppia ja sääntökirjat. Pöydän ääressä pelataan, ei netissä. Netissä siinä ei tuntuisi olevan juuri mieltä. - lare290
kumpi D&D? tietokoneversio vai pöytäpeli?
- EiVittu-_-
Eikö porukka ymmärrä?! Tämä on myös MMORPG_Peli netissä :D
- Aloitan minäkin
Miks kaikki idiootit tulee tänne spammimaan jostain nolifereista jne. On kyllä noloa pitää sellasia huonompina ihmisinä jotka on kiinnostunut esim. Dungeons and Dragonista ynnä muusta. Olen kyllä itekin kiinostunut D&D:n pelaamisesta ja aion alottaa.
- DD on paras
ala pelaa
D&D on ehk paras peli ikinä oon pelannu sitä yli 4 vuotta sillee et mun kaverin isä vetää sitä meille mul on tänhetkisenä tyyppinä palandin vähän tylsä välil mut kova taistelija tänhetkinen ykkösase on ICE. kannattaa pelaa jos on kavereit jota kiinnostaa. jos joku pelaa ni voisko laittaa oman aseensa nimen (jos aseella sitä on)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446