Alanko pelaamaan?

Glafilaf

okei siis miten tätä kyseistä peliä voi pelata, pitääkö se netistä ladata vai ostaa kaupasta ja onko kyseisessä pelissä ostaa peliaikaa niinkuin World Of Warcraft pelissä. Kiitos vastanneille

19

3907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • son of HITLER

        mustaki tulee isona nolife


    • 2Hermione2

      D&D on myös lautapeli. Siihen tehdään itse kentät ja pelataan ystävien kanssa.

    • juriel

      Ostetaan ihan fyysinen kirja, sitten luetaan sääntöjä, ja sitten teeskennellään asioita kaverien kanssa, ihan vain mielikuvituksella.

      Voi liikutella pikkuisten ukkojen figuureita ympäriinsä pelilaudallakin, jos haluaa, mutta tuo on hifistelyä.

      • Kona O. Prajan

        Muistakaa, että pelin vaatimuksena on lisäksi finninen naama ja poikuus pitää ehdottomasti olla tallella!


      • haltijaa!
        Kona O. Prajan kirjoitti:

        Muistakaa, että pelin vaatimuksena on lisäksi finninen naama ja poikuus pitää ehdottomasti olla tallella!

        Ropetimme tilanteen oikein hyvin :) Finninen naamani, kalpea ihoni, riutuneet käteni ja rillini eivät haitanneet monossa ollenkaan. Suorituspaineetkin olivat nolla, kun olin örkki roolissa.


    • oon pelannusitä

      latasin sen sivulta arcare town

    • jamo623474575638

      älä vitussa ala! iha täyttä kustahan tollanen on tuhlata rahat että voit elää jossain helvetin netissä!! jotka ei pärjää oikeessa elämässä menee vaan johkin nettiin pelaamaan pelejä koska siellä on jonkun vätyksenkin mahdollista pärjätä!!!

      • nolife

        entä jos on vätys ja haluaa pärjätä


    • JöööJöööö

      joo Eli painus jamo ******* täältä spämmimästä joka foorumille....-.-
      Dungeons & Dragons Online Eberron Unlimited on ilmainen Ladattava peli ei kuukausimaksuja, Todella Hyvät graafikat ja omistaa hyvät quest ominaisuudet esim . voit tehdä tehtävän nii usein kun haluat, eri vaikeustasoja tehtäviin, ja voit tehdä tehtävät partyn kanssa. suosittelen.

      • saatananpalvoja1

        hyvät grafiigat...juu...


    • Kiinnostunut...

      Onko suomessa porukkaa jotka pelaa, voishan sitä pelata netissä Skypen kautta esim?

      • ostakaa saatana wowi

        pedo mee pois saatanan cp paska ääliö


    • gooseberries

      pelata*

      Ei vaikeampaa kuin vähimmillään kynä ja paperia, noppia ja sääntökirjat. Pöydän ääressä pelataan, ei netissä. Netissä siinä ei tuntuisi olevan juuri mieltä.

    • lare290

      kumpi D&D? tietokoneversio vai pöytäpeli?

    • EiVittu-_-

      Eikö porukka ymmärrä?! Tämä on myös MMORPG_Peli netissä :D

    • Aloitan minäkin

      Miks kaikki idiootit tulee tänne spammimaan jostain nolifereista jne. On kyllä noloa pitää sellasia huonompina ihmisinä jotka on kiinnostunut esim. Dungeons and Dragonista ynnä muusta. Olen kyllä itekin kiinostunut D&D:n pelaamisesta ja aion alottaa.

    • DD on paras

      ala pelaa

      D&D on ehk paras peli ikinä oon pelannu sitä yli 4 vuotta sillee et mun kaverin isä vetää sitä meille mul on tänhetkisenä tyyppinä palandin vähän tylsä välil mut kova taistelija tänhetkinen ykkösase on ICE. kannattaa pelaa jos on kavereit jota kiinnostaa. jos joku pelaa ni voisko laittaa oman aseensa nimen (jos aseella sitä on)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe