MIten tätä larppausta voi harrastaa ???
Kysymys
3
1460
Vastaukset
- Vokkie
Haluaisitko lisätietoa Liveroolipelaamisesta yleisesti vai onko sinulla jo jonkinlaista perustietoa ja haluaisit tietää miten/missä harrastusta voi kokeilla?
-Vokkie- - S 97
Ensin otetaan jokin pahviputki ja sitten vaan kulutetaan teippiä. Tyytyväisenä todetaan täten mittavan urakan jälkeen "tää on mun miakka".
Tämän jälkeen on hahmo valmis ja voi juosta metsikköihin huutamaan jotain sekavaa shortsit ja/tai lannevaate yllään.
No. Ainakin siinä on saman verran juonta kuin SuoLi:n "tarinoissa" yleensä.
Toisaalta, jos vakavissasi ajattelit harrastaa, niin unohda tuo suomalainen pelleily. Se on yhtä liveä kuin kaiken maailman dog-show:t.
Vinkki: Explore Renaissance Fairs.- Vokkie
Ensinnäkin edellisen kirjoittajan kannattisi pohtia Live sana merkitystä ja perustella kantansa paremmin. muussa tapauksessa tuollaiset kommentit voi jättää omaan arvoonsa.
Sitten voisin hieman kommentoida tuota Renaissance Fairsia: Tuo homm a on aika erilaista, kuin suomalainen perus liveroolipeli. Ehkä lähempänä Suomen Keskiaikaseuran toimintaa. Eli eivät ole vertailukelpoisia.
Muista edellisen viestittäjän kommenteista voisi luulla, että hänen kokemuksensa ovat peräisin lähiön leikkikoulu ikäisten lasten intiaani leikeistä. Eli ko. viesti kuuluisi palstalle: Laulu ja Leikit, mutta en nyt henno siirtää tälläkertaa. Olkoon huonona esimerkkinä.
-Vokkie-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750