Terhi Tervashonka

Siskon mies, tule kommentoi...

8. elokuuta 2004 kirjoitti joku, joka väitti olevansa Terhi Tervashongan siskon avomies, tällä nimenomaisella palstalla näin:

>>>
Niin, minä satun tuntemaan Terhin helvetin hyvin koska olen hänen pikkusiskonsa avomies..
Terhi muuttu linnassa. Sinne jäi satanismit, yhteiskunta vastasuus ja itseinho.
Enää ei tarvitse kun "suuren ja tietävän" yleisön muuttaa ennakkoluuloisia asenteitaan ja pohtia omien paranoidejensa syvintä olemusta. Miksiköhän edes luulette törmäävänne Terhiin? Hän ei ole vapautumisensa jälkeen ollut lähelläkään Järvenpäätä tai Hyvinkäätä.
Muuten tuo "yleinen tyyli" näissä Terhi-kirjoitteluissa sattuu kaikken eniten siihen varmasti syyttömään: Terhin pikkusiskoon joka nyttenkin näytti nämä kirjoitukset mulle ja lähti sitten kyyneleet valuen koiran kanssa pihalle..
Terhi teki mitä teki, en edes yritä selitellä tai puolustella sitä.
Suomalaisten pitäisi kuitenkin muistaa eräs oleellinen seikka näissä rikos-rangaistus-vapaus-kysymyksissä:
Kun tuomio on suoritettu on asian käsittely ja moraalinen sekä juridinen syyllisyys rikoksen tekijän osalta päättynyt.
Juridisesti kirjoitustenne asiallisuuden ja herjaamisen välinen raja on veteen piirretty viiva.
Syksyn jatkoa kaikille.
>>>

Mitä sanottavaa sinulla on nyt, kun Terhi on jälleen tappanut? Tällä kertaa huitaisemalla vesurilla samassa ryyppyporukassa ollutta miestä?

Oletko edelleen sitä mieltä että Terhi ansaitsi uuden mahdollisuuden?

79

17789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä mieltä...

      että teki mitä teki, ei ole edelleenkään hänen siskonsa syytä. Kantakoot jokainen lastinsa.

      • Onko tällä Terhillä diagnosoitu joku psyyken sairaus. Ja jos on, niin mikä..?


      • .
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Onko tällä Terhillä diagnosoitu joku psyyken sairaus. Ja jos on, niin mikä..?

        .


      • ei armoa tappajille

        Ei KUKAAN varmaan Terhin siskoa syytä mistään rikoksesta, ei Suomessa sentään niin typeriä olla, että viattoman ihmisen niskaan kaadettaisiin sukulaisen teot. Sen sijaan Terhin paikka tulisi olla vaikkapa Niuvanniemen Sairaalassa PYSYVÄSTI. Teoillaan hän on sulkenut itsensä yhteiskunnan ulkopuolelle.


      • Anonyymi
        ei armoa tappajille kirjoitti:

        Ei KUKAAN varmaan Terhin siskoa syytä mistään rikoksesta, ei Suomessa sentään niin typeriä olla, että viattoman ihmisen niskaan kaadettaisiin sukulaisen teot. Sen sijaan Terhin paikka tulisi olla vaikkapa Niuvanniemen Sairaalassa PYSYVÄSTI. Teoillaan hän on sulkenut itsensä yhteiskunnan ulkopuolelle.

        Juuri näin.


    • ...

      ETTÄ VOIPA KUNPA HITLER ELÄISI...

      OLISI NÄMÄ ELGIT SUN MUUT KALAN RUOKAA

      • ...heillä olisi korkeat virat SS:n Ahnenerbe-osastolla.


      • jotta jarno olisi
        j.ellroy kirjoitti:

        ...heillä olisi korkeat virat SS:n Ahnenerbe-osastolla.

        hyvassa virassa :-)


      • Utelias.
        jotta jarno olisi kirjoitti:

        hyvassa virassa :-)

        Taitaa Jarno Elgin ja Terhi Tervahongan pahanteosta olla jo monta vuotta niin eikö Jarno Elgin olisi jo aika anoa pääsyä ehdonalaiseen tai suorastaan pyytää armahdusta presidentiltä? Nuorena miehenä luulisi Elgin pystyvän muuttamaan tapansa, hankkivan ammatin ja perustavan perheen. Näin hänestä olisi yhteiskunnalle paljon enemmän kuin vankilassa lorvimassa.


      • tappura .-
        Utelias. kirjoitti:

        Taitaa Jarno Elgin ja Terhi Tervahongan pahanteosta olla jo monta vuotta niin eikö Jarno Elgin olisi jo aika anoa pääsyä ehdonalaiseen tai suorastaan pyytää armahdusta presidentiltä? Nuorena miehenä luulisi Elgin pystyvän muuttamaan tapansa, hankkivan ammatin ja perustavan perheen. Näin hänestä olisi yhteiskunnalle paljon enemmän kuin vankilassa lorvimassa.

        Onko muuten jostakin Internetissä löydettävissä asianomaisten valokuvia?


      • P.K
        tappura .- kirjoitti:

        Onko muuten jostakin Internetissä löydettävissä asianomaisten valokuvia?

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!


      • Mimi Nerkki
        P.K kirjoitti:

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!

        "Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita"

        Aivan totta.

        "turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!"


        Ei tulisi mieleenikään. Hyvä tyyppi, ehkä pari kertaa harhautunut piirun verran. Max pari vuotta ehdollista hauskalle ja persoonalliselle ihmiselle, kiitos. Pääsee sitten toteuttamaan itseään. Toivottavasti Tertsun geeniperimä jatkuu kymmenen muksun voimin. Ps. Ei sääliä uhrille.


      • P.K
        Mimi Nerkki kirjoitti:

        "Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita"

        Aivan totta.

        "turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!"


        Ei tulisi mieleenikään. Hyvä tyyppi, ehkä pari kertaa harhautunut piirun verran. Max pari vuotta ehdollista hauskalle ja persoonalliselle ihmiselle, kiitos. Pääsee sitten toteuttamaan itseään. Toivottavasti Tertsun geeniperimä jatkuu kymmenen muksun voimin. Ps. Ei sääliä uhrille.

        Onhan se hienoa kun joku jatkaa keskustelua, mutta tyhmäksi ei kuitenkaan tarvitse heittäytyä..!


      • ..vai valitettavasti?
        P.K kirjoitti:

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!

        Jeps, fiksulta vaikuttaa. Mutta jossain kohdin täytyy pahasti mättää.

        Ei tullut sinulle P.K. mieleen, että kun se "pikku tyhmyys" seuraavan kerran sattuu kohdalla, niin sinä voit olla vesurin (tai muun) kohde? Minulle valitettavasti tuli mieleen.... jokainenhan meistä "tekee pikku tyhmyyksiä", ja hermostuu välillä kavereihinkin... mutta Terhi-tyttönen se tappaa, kun vähän ottaa kaaliin kaverin naama. Toki saat mennä tapaamaan häntä... minä en uskalla. Enää.


      • P.K
        ..vai valitettavasti? kirjoitti:

        Jeps, fiksulta vaikuttaa. Mutta jossain kohdin täytyy pahasti mättää.

        Ei tullut sinulle P.K. mieleen, että kun se "pikku tyhmyys" seuraavan kerran sattuu kohdalla, niin sinä voit olla vesurin (tai muun) kohde? Minulle valitettavasti tuli mieleen.... jokainenhan meistä "tekee pikku tyhmyyksiä", ja hermostuu välillä kavereihinkin... mutta Terhi-tyttönen se tappaa, kun vähän ottaa kaaliin kaverin naama. Toki saat mennä tapaamaan häntä... minä en uskalla. Enää.

        Ymmärrän pointtisi. Mutta ei se Terhi siellä linnassa kenenkään päälle voi käydä. En tiedä tarkkaan mitä siellä on tapahtunut, että tyttö päätyi sellaiseen ratkaisuun. Tuskin kuitenkaan ihan puhtaasti se on syynä, ettei naama miellyttänyt!? Mulla ei koskaan oo sen naisen kanssa ollu mitään kränää enkä aio sellaiseen myöskään hankkiutua! Eikä se mun naamakaan voi kovin paha sen mielestä olla koska tahtoo kirjoitella...


      • ..vai valitettavasti?
        P.K kirjoitti:

        Ymmärrän pointtisi. Mutta ei se Terhi siellä linnassa kenenkään päälle voi käydä. En tiedä tarkkaan mitä siellä on tapahtunut, että tyttö päätyi sellaiseen ratkaisuun. Tuskin kuitenkaan ihan puhtaasti se on syynä, ettei naama miellyttänyt!? Mulla ei koskaan oo sen naisen kanssa ollu mitään kränää enkä aio sellaiseen myöskään hankkiutua! Eikä se mun naamakaan voi kovin paha sen mielestä olla koska tahtoo kirjoitella...

        No kuten sanoin, itsepä valitset ystäväsi.

        Itse uskoisin, että alkoholilla ja /tai huumeilla lienee asiaan suuri osuus. Niiden alla tulee tehtyä mitä sattuu - vaikka se kaverin naama nyt ei varsinasesti reipoisikaan. Silti em. asia ei oikeuta tappamaan. Vaikka sitä pimeää hetkeä ei tulisi kuin kerran 10:ssä vuodessa, en tahdo olla se, joka sattuu seuraavalla pimeällä hetkellä olemaan vastapäätä.


      • Tihrustaja
        Utelias. kirjoitti:

        Taitaa Jarno Elgin ja Terhi Tervahongan pahanteosta olla jo monta vuotta niin eikö Jarno Elgin olisi jo aika anoa pääsyä ehdonalaiseen tai suorastaan pyytää armahdusta presidentiltä? Nuorena miehenä luulisi Elgin pystyvän muuttamaan tapansa, hankkivan ammatin ja perustavan perheen. Näin hänestä olisi yhteiskunnalle paljon enemmän kuin vankilassa lorvimassa.

        "Näin hänestä olisi yhteiskunnalle paljon enemmän kuin vankilassa lorvimassa"

        Valitettavasti hänestä ei ole enää siihen, koska on vetänyt päänsä pehmeäksi kaikella sekalaisella roinalla!


      • --
        P.K kirjoitti:

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!

        Sinun täytyy olla tosi nuori, jos et tiennyt mitä hän oli tehnyt. Se juttu oli niin paljon julkisuudessa ja siitä puhuttiin niin paljon, että sen muistavat tasan tarkkaan kaikki, paitsi ne jotka olivat silloin pikkulapsia tai eivät olleet vielä syntyneetkään.


      • ;)
        P.K kirjoitti:

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!

        en halua arvostella Terhiä
        haluan ainoastaan muotoilla hänen ruman naamansa uudelleen vesurilla
        onko se liikaa pyydetty?


      • Jehna813
        Utelias. kirjoitti:

        Taitaa Jarno Elgin ja Terhi Tervahongan pahanteosta olla jo monta vuotta niin eikö Jarno Elgin olisi jo aika anoa pääsyä ehdonalaiseen tai suorastaan pyytää armahdusta presidentiltä? Nuorena miehenä luulisi Elgin pystyvän muuttamaan tapansa, hankkivan ammatin ja perustavan perheen. Näin hänestä olisi yhteiskunnalle paljon enemmän kuin vankilassa lorvimassa.

        Siinäpä on isällä lapsille kerrottavaa...


      • Anonyymi
        P.K kirjoitti:

        Kun tutustuin Terhiin, en tiennyt kuka hän oli. Tai siis tiesin, että hän on vanhan koulukaverini linnakaveri, mutta en tiennyt miksi hän siellä oli ollut. Ihminen johon tutustuin oli hauska ja persoonallinen ihminen, hänen kanssaan pystyi puhumaan kaikista asioista ja hänen kanssaan oli hauskaa. Kun sain kuulla miksi Terhi oli ollut istumassa olin ihmeissäni! Ei nimittäin tasan olisi uskonut siitä mukavasta ihmisestä mitä hän oli tehnyt! Hän kertoi minulle lähestulkoon yksityiskohtaisesti tapahtuneesta, ei puolustellut tekoaan millään tavalla vaan katui! Se on se Terhi johon minä tutustuin! Olen yhtä järkyttynyt kesäkuun tapahtumista kuin kaikki(?) muutkin koska meidän piti tavata sinä iltana kun "vesurijuttu" tapahtui. Minulle selvisi syy tapaamisen peruuntumiseen seuraavana päivänä lehdestä!
        Heti kun se on mahdollista niin menen tapaamaan Terhiä...koska hän on kaverini!! Me kaikki tehdään joskus tyhmiä asioita, toiset tosi vakavia (kuten tämä) ja toiset taas vähän vähemmän vakavia! Mutta ei kaverit silti hylkää toisiaan niiden tyhmien asioiden takia!! Tai jos hylkää niin sitten ei ole oikea kaveri!!
        Te jotka ette Terhiä tunne...turha arvostella häntä ihmisenä! Ei hänkään arvostelisi teitä!!!

        Höpö höpö. Pysyköön kaukana normaaleista ihmisistä.


    • tuon kirjoituksen, lieneekö ollut oikeasti TT:n siskon mies, voihan joku ollut vaan pilaillut, mutta toisaalta tuo tyyli vaikuttaisi siltä, että voisi olla juuri kyseinen mies kirjoittajana.

      • Marko-exman

        Kyllä minä ihan oikeasti olin Terhin pikkusiskon avomies, nykyisin valitettavasti ex-sellainen.
        Erosimme jo muutama vuosi sitten.

        Tästä vesuri-jutusta.. Ottakaapa asioista selvää, Terhi oli yritetty raiskata kahden miehen voimin jolloin hän oli puolustautunut sillä mikä käteen sattui - nyt vain sattui vesuri. Minä ainakin olen Terhin takana tässä asiassa, onneksi "kuohi" edes toisen miehistä, joskin hieman liian tehokkaasti.. Syksyn jatkoa.


      • terhi tervashonka
        Marko-exman kirjoitti:

        Kyllä minä ihan oikeasti olin Terhin pikkusiskon avomies, nykyisin valitettavasti ex-sellainen.
        Erosimme jo muutama vuosi sitten.

        Tästä vesuri-jutusta.. Ottakaapa asioista selvää, Terhi oli yritetty raiskata kahden miehen voimin jolloin hän oli puolustautunut sillä mikä käteen sattui - nyt vain sattui vesuri. Minä ainakin olen Terhin takana tässä asiassa, onneksi "kuohi" edes toisen miehistä, joskin hieman liian tehokkaasti.. Syksyn jatkoa.

        Kuulehan marko... Mua ei todellakaan yritetty raiskata, vaan se vesuri heilahti koska suutuin niin pirusti kännissä. Kun juon viinaa, se on sama kuin ampuis multa itsehillinnän raketillä kuuhun. Tätä mun päihdeongelmaa olen linnasa nyt neljä vuotta hoitanut, ja tarkoituksena pitää nolla-toleranssi siviilissä.
        "ihan kiva" kun täällä yrität mun tekoja puolustella, mutta jospa kuitenkin lopettaisit ton paskan jauhamisen. Mä en puolustele tekojani millään, joten pidä säkin vaan suusi kiinni, ettei tarvii suuttua sulle.


      • avuton mies
        terhi tervashonka kirjoitti:

        Kuulehan marko... Mua ei todellakaan yritetty raiskata, vaan se vesuri heilahti koska suutuin niin pirusti kännissä. Kun juon viinaa, se on sama kuin ampuis multa itsehillinnän raketillä kuuhun. Tätä mun päihdeongelmaa olen linnasa nyt neljä vuotta hoitanut, ja tarkoituksena pitää nolla-toleranssi siviilissä.
        "ihan kiva" kun täällä yrität mun tekoja puolustella, mutta jospa kuitenkin lopettaisit ton paskan jauhamisen. Mä en puolustele tekojani millään, joten pidä säkin vaan suusi kiinni, ettei tarvii suuttua sulle.

        oi Terhi, ethän suutu mulle, en halua vesuria naamaani :(


      • Anonyymi
        Marko-exman kirjoitti:

        Kyllä minä ihan oikeasti olin Terhin pikkusiskon avomies, nykyisin valitettavasti ex-sellainen.
        Erosimme jo muutama vuosi sitten.

        Tästä vesuri-jutusta.. Ottakaapa asioista selvää, Terhi oli yritetty raiskata kahden miehen voimin jolloin hän oli puolustautunut sillä mikä käteen sattui - nyt vain sattui vesuri. Minä ainakin olen Terhin takana tässä asiassa, onneksi "kuohi" edes toisen miehistä, joskin hieman liian tehokkaasti.. Syksyn jatkoa.

        Hullu sinäkin.


    • Jussita

      Täytyy kyllä sanoa, että sinä olet threadin aloittaja tyypillinen suomalainen katkera ja vahingoniloinen persoona. Jos Terhi olisi vaikkapa ryhdistäytynyt niin tuskin olisit mitään huomiota antanut. Nyt kun toinen repsahtaa niin pitää ilkkua ja kaivaa vanhoja tekstinjämiä kolmen vuoden takaa. Tekeekö hyvää heikolle itsetunnollesi kun pääset epätoivoisesti ilkkumaan kun joku ei sittenkään onnistunut jossain?

      • kata¤

        ei onnistu olemaan tappamatta niin korvien välissä on jotain sen verran pahasti vialla että pitäis laittaa lukkojen taakse pysyvästi, vankilaan tai sairaalaan.


      • huh huh

        "Nyt kun toinen repsahtaa niin pitää ilkkua ja kaivaa vanhoja tekstinjämiä kolmen vuoden takaa."

        REPSAHTAA???

        Valot päälle!


    • Marko exavo

      Kyllä minä ihan oikeasti olin Terhin pikkusiskon avomies, nykyisin valitettavasti ex-sellainen.
      Erosimme jo muutama vuosi sitten.

      Tästä vesuri-jutusta.. Ottakaapa asioista selvää, Terhi oli yritetty raiskata kahden miehen voimin jolloin hän oli puolustautunut sillä mikä käteen sattui - nyt vain sattui vesuri. Minä ainakin olen Terhin takana tässä asiassa, onneksi "kuohi" edes toisen miehistä, joskin hieman liian tehokkaasti.. Syksyn jatkoa.

      PS. Vastauksena kysymykseen: Kyllä Terhi ansaitsi vapauden ja ansaitsee sen uudelleenkin.

      • pusukalatar

        Hei vaan Marko!
        Kun et ole enää pikkusiskon kanssa niin mistä olet saanut tietoosi kyseisen "faktan"? Ja kas kummaa että olet yhtäkkiä terhin takana kun et aikaisemmin oikein ollut tuolla kannalla...hmm!?


      • Äääk apua

        Joooo... on se kumma miten sitä vaan joillain ihmisillä porukkaa kaatuilee yksi toisensa jälkeen niiden käsissä oleviin teräviin esineisiin. Viattomiahan sellaiset huono-onniset on.


      • Ihmissyöjä

        "onneksi "kuohi" edes toisen miehistä"

        -> siinä sitä on onnea kerrakseen. hei onnea hei!

        "Kyllä Terhi ansaitsi vapauden ja ansaitsee sen uudelleenkin."

        -> ps:n avomies on oikeilla raiteilla. jos pikkuisen nykäisee vesurilla niskaan, niin eikö sitä nyt voitaisi painaa villaisella? mitä näistä? kotipsykoloogina arvioisin, että tertsu olisi mitä parhain tuohon käräjätuomarin virkaan. avomies sopisi lautamieheksi. noin viisaita haastelee.


      • Anonyymi

        Ei ansaitse mitään. Pois vaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ansaitse mitään. Pois vaan .

        Pysykää kaukana tuosta ja älkää antako lastenne kaveerata sen lapsen kanssa.


    • tänään .

      ihan huomaamattaan huitaisi, joo

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1426388

      • Oikeuden kannalla

        Kyllä se vaan niin on, että Ainoa oikea tuomio olisi Kuolemantuomio ei mikään vankilatuomio. Liian monta vastaavaa tapausta ollut ei näitä voi painaa enää villasella "vankilatuomiolla" harmi ettei suomessa vain ole tälläistä käytäntöä olemassa. Jenkeistä pitäisi mallia ottaa. Sähkötuoliin kuivalla sienellä olisi oikein. Ajatelkaa mitä tuskaa uhrien omaiset ovat kärsineet. Kohtuutonta, että Terhi on vielä elossa.


      • P.K
        Oikeuden kannalla kirjoitti:

        Kyllä se vaan niin on, että Ainoa oikea tuomio olisi Kuolemantuomio ei mikään vankilatuomio. Liian monta vastaavaa tapausta ollut ei näitä voi painaa enää villasella "vankilatuomiolla" harmi ettei suomessa vain ole tälläistä käytäntöä olemassa. Jenkeistä pitäisi mallia ottaa. Sähkötuoliin kuivalla sienellä olisi oikein. Ajatelkaa mitä tuskaa uhrien omaiset ovat kärsineet. Kohtuutonta, että Terhi on vielä elossa.

        Haista sinä nyt...! Mikä sinä olet päättämään siitä kellä on oikeus elää ja kellä ei?!
        Tiedä mitä luurankoja sinunkun kaapistas löytyis kun alkais penkomaan! Kenties se kuolemantuomio ois just ok tommoselle ääliölle!!


      • Esmeraldå
        P.K kirjoitti:

        Haista sinä nyt...! Mikä sinä olet päättämään siitä kellä on oikeus elää ja kellä ei?!
        Tiedä mitä luurankoja sinunkun kaapistas löytyis kun alkais penkomaan! Kenties se kuolemantuomio ois just ok tommoselle ääliölle!!

        kuka elää ja kuka ei?
        Ja aiempaan toteamukseen että terhi ei arvostele muita, ei vaan Terhi huitaisee hengen pois sen sijaan..
        Olkoon vaikka kuinka kiva kaveri, niin jotain on pahasti vialla korvien välissä.


      • Jos tarkoituksena on lyödä vesurilla pöytään, ja sen sijaan osuukin yhtä miestä niskaan ja toista käteen.. Työvoimakoulutuksella metsurin ammattiin olisi tässä tapauksessa ollut selkeästi rikoksen ennaltaehkäisyä tukeva menettely..


      • roskapostirobotti1
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Jos tarkoituksena on lyödä vesurilla pöytään, ja sen sijaan osuukin yhtä miestä niskaan ja toista käteen.. Työvoimakoulutuksella metsurin ammattiin olisi tässä tapauksessa ollut selkeästi rikoksen ennaltaehkäisyä tukeva menettely..

        Joku tosissaan puolustaa tuollaista tappajaa.


      • kirvesmies....
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Jos tarkoituksena on lyödä vesurilla pöytään, ja sen sijaan osuukin yhtä miestä niskaan ja toista käteen.. Työvoimakoulutuksella metsurin ammattiin olisi tässä tapauksessa ollut selkeästi rikoksen ennaltaehkäisyä tukeva menettely..

        Niin oliko asianmukaiset lasit ja kypärä päässä? Ei se vieläkään ole myöhäistä tuo metsurin ammatti, siinä oppii nimenomaan osumaan puihin eikä ihmisiin....


      • Kyylä000000
        roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Joku tosissaan puolustaa tuollaista tappajaa.

        Kuuluvat varmaan samaan sarjaan niiden naisten kanssa jotka lähettelevät rakkauskirjeitä murhaajille linnaan.
        Oisko siinä sitten kysymys huonosta itsetunnosta vai mistä, en tiedä.

        Muistelen, että joskus tuli telkkarista ohjelma Tukholman syndroomasta ja siinä kerrottiin kuinka pankkiryöstäjät olivat ottaneet Tukholmassa panttivangeiksi pankin työntekijöitä ja asiakkaita ja pitivät heitä useita päiviä vankeina. No annas olla, sitten kun nämä ryöstäjät antoivat vähän ruokaa panttivangeille, niin eikös näiden panttivankien mielestä nämä ryöstäjät olleet maailman hienoimpia ihmisiä. Näin kummallisesti se ihmismieli toimii. Jospa nämä "puolustelijat" ovat jonkinlaisessa riippuvuussuhteessa näihin vaarallisiin sekopäihin?


      • Giljotiini
        kirvesmies.... kirjoitti:

        Niin oliko asianmukaiset lasit ja kypärä päässä? Ei se vieläkään ole myöhäistä tuo metsurin ammatti, siinä oppii nimenomaan osumaan puihin eikä ihmisiin....

        niveaa terhille!


      • Pankkivanki
        Kyylä000000 kirjoitti:

        Kuuluvat varmaan samaan sarjaan niiden naisten kanssa jotka lähettelevät rakkauskirjeitä murhaajille linnaan.
        Oisko siinä sitten kysymys huonosta itsetunnosta vai mistä, en tiedä.

        Muistelen, että joskus tuli telkkarista ohjelma Tukholman syndroomasta ja siinä kerrottiin kuinka pankkiryöstäjät olivat ottaneet Tukholmassa panttivangeiksi pankin työntekijöitä ja asiakkaita ja pitivät heitä useita päiviä vankeina. No annas olla, sitten kun nämä ryöstäjät antoivat vähän ruokaa panttivangeille, niin eikös näiden panttivankien mielestä nämä ryöstäjät olleet maailman hienoimpia ihmisiä. Näin kummallisesti se ihmismieli toimii. Jospa nämä "puolustelijat" ovat jonkinlaisessa riippuvuussuhteessa näihin vaarallisiin sekopäihin?

        Totta kai panttivangista on mukavampi ajatella, että sieppaaja on hieno ihminen. Samalla tavoin kuin lapsi haluaa uskoa, että vanhemmat ovat hyviä ihmisiä. Pahan ihmisen armoilla on huomattavasti pelottavampaa olla.


    • Kiinnostavaa.

      Mitäs Terhi ja Jarno nykyään tekevät ? Linnassa he tietenkin ovat, mutta minkälaisia he nykyään ovat?
      Olisi jännittävää kuulla kuinka he ovat muuttuneet. Terhihän on varmasti enemmän sekaisin, kun uusi tekonsa.

    • sekopää-ämmä
      • mie vaan

        totta tosiaan seko, ei tarvitse hän hullu armoa!
        Näkeehän sen jo naamasta ett kaikki ei ole kohdallaan--


    • Uskomatonta touhua

      Kaksi kertaa jo tappanut, viimeksi 2007 ja nyt jo "vapauteen valmentavassa yksikössä" puistotöissä. Eivätkö ne osaa todellakaan pitää tuollaisia hulluja muurien sisällä.
      Kaksi viikkoa ollut karkuteillä ja nyt vasta kerrotaan julkisuudessa, eivätkä tee mitään kiinni ottamiseksi. Miehestä, joka karannut tuomittuna pelkästään pahoinpitelystä on heti kaikissa uutisissa ja lehdissä, mutta naiset saa näköjään tehdä mitä lystää.
      Toivottavasti pidentävät rangaistusta ja myös pitävät lukkojen takana. Suojelijoille myös kunnon rangaistus.

    • anelimous

      Sitä olen ihmetellyt, että mitä tekemistä vesurilla oli aikoinaan koko siellä asunnossa?? Eli miksi siellä ylipäätään oli vesuri??

      Kyllä ihminen voi muuttua, mutta yleensä kun 'kerran pettää, pettää toistekin..', 'kerran kun varastaa, varastaa toistekin..'.

    • vankilaaan

      Jos tekijä oisi ollut mies ei tällä palstalla oisi myötätuntoa herunut... Vankilaan vaan ja pitäisivät siellä. Ei kahta ilman kolmatta. Rikokset olivat vielä Suomen historian hirveimmästä päästä.

    • Kuri,laki,järjestys!

      Armeijaan tuollaset nihilistit ja ateisti satanisti anarkistipunkkarit!!! Kertakaikkiseen totalitääriseen kuriin ja simputukseen! Kyllä minä tiedän!!!

      • tolokun immeinen

        Minä sanon että pakkotyöhön kiviä louhimaan niin kyllä siinä alkaa kaikenmaailman saatananpalvonta-hömpötykset karisemaan kun saa känsäisten kourien kautta kokea tylyn tosielämän.

        Minä sanon että tämä nykyelämän vaivattomuus ja paapomisyhteiskunta näitä hulluja siittää. Ei sota-aikaan tällaisia hörhöjä ollut; kas kun oli paiskittava hommia aamusta iltaan niin ei jäänyt aikaa eikä voimia eikä kiinnostusta hullujen kulttien harjoittamiseen. Helppo ja haasteeton moderni arki tylsistyttää ihmisen ja hän alkaa hakea virikkeitä kaiken maailman lahkoista.


      • ....................
        tolokun immeinen kirjoitti:

        Minä sanon että pakkotyöhön kiviä louhimaan niin kyllä siinä alkaa kaikenmaailman saatananpalvonta-hömpötykset karisemaan kun saa känsäisten kourien kautta kokea tylyn tosielämän.

        Minä sanon että tämä nykyelämän vaivattomuus ja paapomisyhteiskunta näitä hulluja siittää. Ei sota-aikaan tällaisia hörhöjä ollut; kas kun oli paiskittava hommia aamusta iltaan niin ei jäänyt aikaa eikä voimia eikä kiinnostusta hullujen kulttien harjoittamiseen. Helppo ja haasteeton moderni arki tylsistyttää ihmisen ja hän alkaa hakea virikkeitä kaiken maailman lahkoista.

        Onhan niitä lahko -hörhöjä ollut aina. Sota-aikaankin oli aina aikaa käydä kirkossa pyytämässä jeesiä ylemmiltä tahoilta, kuten varmaan itänaapurissakin tehtiin ja kumman puolella se ylempi taho lopulta oli antaessaan Karjalat ja Petsamot itään?

        Ylempään viestiin sen verran, että ateismilla ei ole mitään tekemistä saatananpalvonnan kanssa, koska Saatana on kristittyjen hahmo ja sen palvominen on siis osa kristinuskoa. Tämä vain, mikäli kaikkien muiden tavoin sekoitat satanismin ja saatananpalvonnan. Satanismikin on uskonnollinen oppi, vaikkeivät satanistit varsinaisiin jumaliin uskokaan. Ateismi on vain jumaluskon puutetta, mutta se ei "sido" ihmisiä sillä tavalla kuin satanismi.

        Punkkarit taas ovat ensisijaisesti punk rockiin mieltyneitä ihmisiä.


    • vihaan rikollisia!!

      Linnaan, telkien taa tuo joutaa!
      On ihan murhaajan näköinen. Tuo kun tulee vastaan ja pyytää esim. tupakkaa tai muuta, turpiin tulee. Tiiä vaikka henki lähtisi....
      Ei kannata suojella tuollaista pirua!

    • Heeres

      Teloituskomppanian eteen tai sitten myrkkyruiske. On todella sympaattinen ihminen, ei minäkin olen, ei heru yhtään sympatiaa naista kohtaan vaikka olisikin nainen. Jos julmuudella ei ole rajaa, on turha odottaa sitä omalla kohdallaankaan.

    • -*/

      Minkälainen lapsuus Terhillä on ollut? Faktaa, ei spekulointeja, kiitos.

    • yhteiskunnanroskasak

      Satanisti anarkistipunkkari rikollinen linnaan vaan! Ei armoa rikollisille! Roskasakki pois yhteiskunnasta. Palauttakaa laki, järjestys, kuri ja rangaistus!

    • Tammenterhi

      Aika fanaattista ja innokasta väkeä täällä suomi24:ssä.. Menkää töihin ja eläkää oma elämänne niinkuin parhaaksi näette, älkääkä heristelkö nyrkkejänne kotona tietokoneen ääressä.

      • tolokun immeinen

        Kovastipa itsekin täällä näitä ketjuja lueskelet...


    • 2011

      No niin,tappaja nainen Tervashonka jäi onneksi kiinni.No niin,nyt sitten sähkötuoliin ja henki pois,on sen verran pahaa tehnyt miksi,niin miksi elättää tappajaa,me veronmaksajat maksamme hänen olonsa vankilassa.

      • ....................

        Veronmaksajat maksaisivat myös kuolemantuomiostakin koituvat kulut. En usko, että Suomessa mitään KGB -tyylin teloituksia suoritettaisiin, vaikka kuolemantuomio olisikin käytössä ja se maksaisi yhteiskunnalle vain sen yhden ammuksen.

        Esim. Ameriikassa homman "sivistyneestä" käsittelystä tulee iso lasku yhteiskunnalle. Valamiehistön kanssa täytyy olla tarkempi ja syynätä heidän taustansa ja suhtautumisensa kuolemantuomioon, etteivät sitten h-hetkellä automaattisesti ole kuolemantuomion puolesta, tai vastaan. Valamiehistön kasaan saamiseen voi kulua kuukausikin, ja koko tuon ajan pyörii tuomarin, asianajajien ja muun oikeussalihenkilöstön palkka, ja kuten tiedämme, lakimiehet ovat rahanahneita, niin tämän vuoksi kuolemantuomion hakemisen kustannukset nousevat pilviin. Tähän päälle ylimääräiset istunnot, joita ei tavallisissa oikeudenkäynneissä ole, koska halutaan varmistua syyllisyydestä (tästä huolimatta vielä nykyäänkin on teloitettu syyttömiä).

        Sitten kun tuomio on annettu ja vanki siirretään kuolemanselliin, ei häntä toki teloiteta seuraavana päivänä, eikä seuraavalla viikollakaan, vaan monesti kuolemaantuomitut odottavat tuomionsa täytäntöönpanoa vielä 25-vuoden päästäkin, koska tuomion saatuaan alkaa se vetoomusrumba, eli tapaus menee aika ajoin uudelleen käsittelyyn, jos joku taho meinaa, että vankia ei pitäisi teloittaa. Eräs tunnetuimmista sarjamurhaajista, tämä naisiin kovasti vetoava Richard Ramirez, joka terrorisoi Losin aluetta 80-luvun puolivälissä ja joka siitä hyvästä sai samalla vuosikymmenellä kuolemantuomion, odotti tuomionsa täytäntöönpanoa vielä tällä vuosikymmenellä, kunnes viime kesänä otti ja kuoli syöpään. Olisi tullut halvemmaksi yhteiskunnalle vain iskeä tälle elinkautinen vailla mahdollisuutta ehdonalaiseen ja lopputulos olisi ollut sama, huokeampi tosin.

        Eikä se kuolemantuomio toimi edes pelotteena. Jenkeissä Florida ja Texas ovat kaksi osavaltiota, jotka teloittavat vuosittain enemmän vankeja kuin muut osavaltiot ja siitä huolimatta kyseisissä osavaltioissa on jatkuvasti korkeammat murhatilastot kuin muussa maassa. Tästä ja kuolemantuomion kalleudesta huolimatta isot pojat jenkeissä haluavat kumminkin pitää kiinni kuolemantuomiosta, vaikka kaiken järjen mukaan se elinkautinen olisi parempi vaihtoehto. Vaikuttaakin enemmän siltä, että kyseinen tuomio onkin vain kostotoimenpide, jolla halutaan tyydyttää omaa verenhimoa.


    • arvokas/arvoton

      Aika lyhyen tuomion on Terhi saanut tästä viimeisimmästä tapostaan, vaikka on rikoksen uusija. Paljonko se istui eka taposta? Tästä olisi minun mielestä pitänyt antaa enempi tai ainakin yhtä paljon. Jos kerta on pääsemässä jo 2012 pois niin tuomion on täytynyt olla lyhyempi. Vai riippuuko se tuomion pituus siitä kenet on tappanut. Oli ehkä joku alkoholisti jonka hengelle on määritelty halvempi arvo? Jos olisi tappanut kansanedustajan niin olisiko tuomio ollut pidempi.

      • ei nim

        Kummastakin tuomiosta istui n.puolet.


    • tyhmä laki

      Psykiatri on voinut kirjoittaa Terhille "varttihullun" paperit. Alentuneesti syyntakeinen tuomitaan lyhyempään rangaistukseen. Näin henkisesti vajaat pääsevät nopeammin takaisin riehumaan yhteiskuntaan.

      • nappi otsaan

        Niinpä ei ku nappi otsaan heti!


    • muu3

      Terhillä ei ole siskoa!!!!!!!! Terhillä on veli. T: Veljen ent luokkakaveri

      • Veli Vesurinen

        Kiitos tiedosta. Tuolla ylempänä kirjoitellut terhin siskon ex mies onkin siis homo.


      • tct

        on terhillä siskokin se ihan varma asia etpä sä päljonkaan tiedä terhin,suss....an,tim...a ja muustakaan perheestä eli ole hiljaa


    • rane5

      OH-HOH, KAIKEN KAIKKIAAN NÄMÄ KAIKKI KIRJOITUKSET ON AIVAN TYPERIÄ.
      NÄMÄ OVAT KIRJOITUKSIA ASIASTA JOTKA EIVÄT EDES KUULU KENENKÄÄN
      NÄIDEN MAAILMAAM, MUTTA PITÄÄ VAAN JOTENKIN TULLA TÄNNE YRITTÄÄ
      OLLA VIISAANPAA MITÄ OVAT.
      SITTEN TÄÄLLÄ KIRJOITELLAAN ASIOITA KUTEN TUOSSA HIUKAN AIKAISEMMASSA KIRJOITUKSESSA MITKÄ EI PIDÄ EDES PIKKAANSA.
      JOS NÄILLÄ IHMISILLÄ ON AJATUKSEN JUOKSU MUUTENKIN ELÄMÄSSÄ
      TÄLLÄISTÄ KUIN KIRJOITUKSET ANTAA YMMÄRTÄÄ, NIIN YMMÄRÄN ETTÄ
      TÄSSÄ MAASSA JOILTAIN PETTÄÄ VAAN HERMOT, NIIN VOISITTE HIEMAN TUTKISKELLA ITSEÄÄN.

    • jeremias5

      Aika hyvä kiroitus tämä edelliden, olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa.
      Veli Vesurinen, saisit hävetä, Sekä muu3 voisit tarkistella tietojasi.
      Ja rikollisten vihaaja taitaa itse olla rikollinen.

    • kolme tornia

      Mitäs Terhille kuuluu?
      Onko keksinyt jotakin uutta keinoa päästää ihmisiä päiviltään?

    • Miten lie?

      Tällaisilla linnassa istuvilla murhamiehillä yleensä on kysyntää naismaailmassa, varsinkin jos tulevat jonkinlaisiksi julkkiksiksi teoistaan, niin kummallista kyllä mutta totta, naisfaneja riittää. Miten on henkirikos julkuksi tullut nainen? Onko hänellä vastaavasti poika/mies tai ehkä lesbo faneja? Onko tällä Terhi Tervashongalla ihailijoita?

      • on niitä...

        Kyllä annulistit fanittaa.


    • ölsö

      Sup..

    • fdhjn

      Voisi sanoa että tunnen Terhin, valitettavasti. Selvänä menettelee, mutta kun hän oli ja on edelleen sekakäyttäjä niin täysi mielipuoliöykkäri. Siinä tilassa edelleen äärimmäisen arvaamaton.
      Uskon että oikeusasteet tulee vielä käsittelemään Terhin tekosija.
      Joku kirjoittelikin jo tuosta Terhin lisääntymisoikeudesta. Kyllä hän on lisääntynyt jo kertaalleen.
      Kuka on seuraava?

    • Anonyymi

      Ruma kuin puliukon perserekä ja umpityhmä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe