Ylihuomenna torstaina FC Inter saa vastaansa 100 vuotiaan HJK:n Helsingistä.Huonon alkukauden jälkeen FC Inter sekä HJK ovat päässeet peliin hieman paremmin mukaan. Viimeisimmät Veikkausliiga ottelut ovat menneet joukkueilla hyvin. FC Inter kaatoi MyPan vieraissa 1-3 ja HJK kaatoi 100-vuotisjuhlaottelussaan Finskillä FC Hakan 2-1. Joten tiukkaa tulee tästäkin. FC Inter ja Klubi eivät ole vielä kohdanneet tällä kaudella kertaakaan, mutta viime kaudella kumpikin voitti oman koti pelinsä. Oliskohan nyt Interin vuoro ottaa kotivoitto?
FC Interiltä puuttuu tällä haavaa torstain pelistä Touko Tumanto vakavan polvivamman takia. Mies oli just toipunu edellisestä vammasta, kun tämä vamma syntyi treeneissä kuulemma vaarattoman näköisessä tilanteessa.
Helsinkiläisiltä puuttuu pelistä Sebastian Sorsa ja Mehmet Hetemaj. Sorsa kärsii alustavasti viikoiksi takareisi vamman takia ja Hetemaj nivusvamman takia.
Tiukkaa vääntöä tulee olemaan, mutta veikkaan FC Interin voittoa 2-1.Sinimustat korjaavat potin klubin nokan edestä, ja tärkeät pisteet jäävät Kupittaalle!
TSEMPPIÄ FC INTER
FC Inter- HJK Torstaina 28.6, Kupittaa klo 18.30
FC Inter Rulez
2
182
Vastaukset
- Sinimusta-fani
Pitää korjata yks asia, minkä kirjoitin väärin edellisessä viestissä eilen. Kerroin että voitot menivät tasan viime kaudella, mutta klubi voitti molemmat. Helsingissä 5-0, ja Turussa 0-1.Mutta nyt huomenna tulee tilastoihin muutos. FC Inter voittaa hjk:n huomenna 2-1 tai 3-1, ja saa hyvällä mielellä lähteä kotiin Kupittaalta
- MINÄ OLEN MANNEEEE
hooi min'ä olen mnaaee osta hyvä kenkä lähes käyytämätööön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828