FC Inter- HJK Torstaina 28.6, Kupittaa klo 18.30

FC Inter Rulez

Ylihuomenna torstaina FC Inter saa vastaansa 100 vuotiaan HJK:n Helsingistä.Huonon alkukauden jälkeen FC Inter sekä HJK ovat päässeet peliin hieman paremmin mukaan. Viimeisimmät Veikkausliiga ottelut ovat menneet joukkueilla hyvin. FC Inter kaatoi MyPan vieraissa 1-3 ja HJK kaatoi 100-vuotisjuhlaottelussaan Finskillä FC Hakan 2-1. Joten tiukkaa tulee tästäkin. FC Inter ja Klubi eivät ole vielä kohdanneet tällä kaudella kertaakaan, mutta viime kaudella kumpikin voitti oman koti pelinsä. Oliskohan nyt Interin vuoro ottaa kotivoitto?

FC Interiltä puuttuu tällä haavaa torstain pelistä Touko Tumanto vakavan polvivamman takia. Mies oli just toipunu edellisestä vammasta, kun tämä vamma syntyi treeneissä kuulemma vaarattoman näköisessä tilanteessa.

Helsinkiläisiltä puuttuu pelistä Sebastian Sorsa ja Mehmet Hetemaj. Sorsa kärsii alustavasti viikoiksi takareisi vamman takia ja Hetemaj nivusvamman takia.

Tiukkaa vääntöä tulee olemaan, mutta veikkaan FC Interin voittoa 2-1.Sinimustat korjaavat potin klubin nokan edestä, ja tärkeät pisteet jäävät Kupittaalle!

TSEMPPIÄ FC INTER

2

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinimusta-fani

Pitää korjata yks asia, minkä kirjoitin väärin edellisessä viestissä eilen. Kerroin että voitot menivät tasan viime kaudella, mutta klubi voitti molemmat. Helsingissä 5-0, ja Turussa 0-1.Mutta nyt huomenna tulee tilastoihin muutos. FC Inter voittaa hjk:n huomenna 2-1 tai 3-1, ja saa hyvällä mielellä lähteä kotiin Kupittaalta

• MINÄ OLEN MANNEEEE

hooi min'ä olen mnaaee osta hyvä kenkä lähes käyytämätööön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      121
      2374
    2. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      283
      2056
    3. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      91
      1723
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      131
      1185
    5. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      36
      1181
    6. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      69
      1142
    7. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      61
      1114
    8. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      70
      1051
    9. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      207
      1008
    10. Sunnuntain kirjainleikkejä

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      16
      945
    Aihe