Missä kokoontumisajoja???

New rookie

Tulokkaana kiinnostaisi kovasti tietää kesän eri kokoontumisajoista sekä muista ajotapahtumista. Voisitte kirjoitella myös "kertomuksia", mielipiteitä ja omia kokemuksia eri reissuista ja ajoista. Saa laittaa ruusut & risut. Itse satakunnasta, ajot missä vaan. Oma ensipyörä Kawasaki 750 VN.

10

2520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikon
    • Tohon oliki jo laitettu pari linkkii, sit vaan valkkaamaan :)
      Ilves-miittiin mäki oon singahtaas, hyvä ralli!
      Välist on vaikeuksii päättää minne menis ku on monta miittii päällekkäin, mut aina on hauskaa ollu, mihkä sitte on mennykki..
      Kesäl taitaa olla yks vkonloppu millon en ite oo kokkareil, sen verran kivaa niis on :))

      • motor_man

        vai et pohjanmaalta, itsekin sieltä päin.


      • motor_man kirjoitti:

        vai et pohjanmaalta, itsekin sieltä päin.

        sieltähän mä kotoosin oon, mut ny pian 3 v asunu Hyvinkäällä.. Paiskaahan mua meilillä ni höpötellään lisää :)


      • Ilveksessä...

        Kattokaa mitä tunnettu säätieteilijä Orpa Kyttälä ennustaa Ilves-Meetingiin:

        http://www.takeforum.com/jmp/viewtopic.php?t=161&mforum=jmp

        Joten sinne. Kuunteleen rokkia ja juomaan karhua.


      • gasgä
        shadow600cc kirjoitti:

        sieltähän mä kotoosin oon, mut ny pian 3 v asunu Hyvinkäällä.. Paiskaahan mua meilillä ni höpötellään lisää :)

        no tos on [email protected]


      • mitää...

      • Ilveksessä... kirjoitti:

        Kattokaa mitä tunnettu säätieteilijä Orpa Kyttälä ennustaa Ilves-Meetingiin:

        http://www.takeforum.com/jmp/viewtopic.php?t=161&mforum=jmp

        Joten sinne. Kuunteleen rokkia ja juomaan karhua.

        Mainio miitti ja säät oli kohillaan, pikku ripsauksethan ny ei ketää haittaa :) *hymyilevä*


      • New rookie
        shadow600cc kirjoitti:

        Mainio miitti ja säät oli kohillaan, pikku ripsauksethan ny ei ketää haittaa :) *hymyilevä*

        Kiitoksia kaikille valtavasti vastauksista..Ihan hyvvä vinkki sadellut, oli tarkoitus lähteä katsomaan menoa Räyskälässä mutta, ei valitettavasti päässyt lähtemään. Lisää vaan juttuja ja tarinaa aiheesta "kokoontumisajot".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe