Minkälaisen Sims tarinan teen?

Cleo-Chan

Eli minkälainen sims tarina kiinnostaisi teitä? minulla ei itsellä ole ideoita, ja haluaisin tietää mistä toiset tahtoisivat kuulla ;) Eikun ideoita mukaan! :)))

5

331

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksiä

hmm..joku sellainen että siinä tapahtuu jotain romanttista :D
      ja kaikkea muuta siinä vierellä :D

• thesims2

joka eroaa muista tarinoista :)

• anonyymi
        thesims2 kirjoitti:

joka eroaa muista tarinoista :)

Eikö kenelläkään oo aivoja? En jaksa enää näitä "millasen lcn teen" "apua en osaa päättää otanko hm kamasetin vai glamour" Ettekö itse osaa käyttää mieli kuvitusta lcssä tai tarinoissa ja ne lisä osa jutut pitäis päättää ihan ite eikä toisten ääni voimalla!

• anonyymi kirjoitti:

Eikö kenelläkään oo aivoja? En jaksa enää näitä "millasen lcn teen" "apua en osaa päättää otanko hm kamasetin vai glamour" Ettekö itse osaa käyttää mieli kuvitusta lcssä tai tarinoissa ja ne lisä osa jutut pitäis päättää ihan ite eikä toisten ääni voimalla!

jospas anonyymi opettelisi ne yhdyssanat, ennenkun alkaa toisia moittimaan. :)

• Cleo-Chan
        anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä aina kysyä, että minkälainen toisia kiinnostaa. Mutta olet oikeassa, ei minulla taida aivoja olla ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      78
      1279
    2. 72
      1174
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      77
      1024
    4. 95
      879
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      815
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      729
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      683
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      602
    Aihe