pupuhuhdan

palvelut

ollaan miehen kanssa muuttamassa sinne ja lähinnä kiinnostaisi, onko pupuhuhdassa kuntosalia/muuta urheilupaikkaa? Ja onko hyviä lenkkireittejä (pururataa tms.) missä siellä? Entä löytyykö kirjastoa? Ei ole jkl kovin tuttu paikka.

27

3923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakko

      Keilahalli löytyy ainakin ja mannejen ja nistien karkuun juokseminen käy kyllä myös urheilusta!

      • sielläpäin sitten

        niin ei huolta ole, tai sitten kerralla 7/S bmw/mersu niin kaikki pitää diilerinä eikä kukaan koskaan vittuile (oikeasti ne asuu kauempana yleensä omakotitaloissa mutta juntit ei tajua)
        Kaupunki keksi joitain vuosia sitten liittää pupuhuhdan huhtasuohon tilastoissa kun oli maan korkein työttömyys yms. alueella joten nyt ei ole enää maan korkein tilastoissa.


      • 30 vuotta pupuhuhdassa

        Mitkä nistit täällä ihmisiä jahtaa?

        olen 30 vuotta asunu täällä pupuhuhdan mäellä ja edelleen asun koska tämä on jyväskylän paras paikka asua.
        taidat itse olla noita "nistejä"

        vaikka täällä on Ulkomaalaisia niin ne on tosi ystävällisiä eivätkä rettelöi.


      • sieltä löytyy
        30 vuotta pupuhuhdassa kirjoitti:

        Mitkä nistit täällä ihmisiä jahtaa?

        olen 30 vuotta asunu täällä pupuhuhdan mäellä ja edelleen asun koska tämä on jyväskylän paras paikka asua.
        taidat itse olla noita "nistejä"

        vaikka täällä on Ulkomaalaisia niin ne on tosi ystävällisiä eivätkä rettelöi.

        Hevosvaras oli joskus aiemmin, sitten Fun Pub, vieläkö on Fun Pub?


      • paikkaansa jo

        18 vuotta puparissa asunut ja yhtään tappelua en ole nähnyt. Rauhassa olen saanut kulkea illallakin ja yömyöhällä, vaikka nainen olen. Jyväskylästä löytyy kyllä pahempiakin lähiöitä, kokemusta on.


    • ex kanikukkula

      puukko-hippa tummien kans hyvää kuntoilua....otan osaa ketkä JOUTUU pupariin muuttaan....

    • Urheilupuiston

      takana, Kangasvuorentien toisella puolella, löytyy pururata, jossa on useita reittivaihtoehtoja.
      Huhtakeskuksessa on Huhtasuon sivukirjasto, Matkaa sinne on n. 500m.

      • sieltä kun katsoo...

        jos lapsia on, älkää muuttako, koulussa enempi ulkomaisia ja opetus sen mukaista, rahat viedään lapsilta koulun pihalla, myydään kaikenlaista laitonta välitunneilla, huonoimmat opettajat sinne rangaistukseksi laitettu jne.
        Jos ei ole, se on sitten talosta kiinni, kai siellä rauhallisiakin voi olla.
        Autoon sitten vakuutus (hälystä ei apua)


      • ja palvelut
        sieltä kun katsoo... kirjoitti:

        jos lapsia on, älkää muuttako, koulussa enempi ulkomaisia ja opetus sen mukaista, rahat viedään lapsilta koulun pihalla, myydään kaikenlaista laitonta välitunneilla, huonoimmat opettajat sinne rangaistukseksi laitettu jne.
        Jos ei ole, se on sitten talosta kiinni, kai siellä rauhallisiakin voi olla.
        Autoon sitten vakuutus (hälystä ei apua)

        kaikki kaupat on mäen alla siellä sitten


    • tässä faktaa

      pupari on pieni kerrostalolähiö keskellä palveluja; noin kilometrin päähän prisman ympärille on kasvanut kaikenlaista kauppaketjua (apteekkia ja rättikauppaa jne jne), kuntosaleja siellä on kaksi; elixia ja sitten pienempi, siwa on keskellä puparia, kirjasto huhtakeskuksessa samoin terveysasema.

      • löytyy myös

        apteekki ja postipalvelut S-Marketista.


    • nnany

      Itse asuin puparissa noin 1,5v, nykyään lähempänä keskustaa, mutta ei se mun mielestä niin paha paikka ole kun puhutaan. Onhan siellä paljon ulkomaalaisia mutta ainakin meidän talossa oli öisin hiljaista, päivisin enemmän ääniä lapsiperheistä. Kuljin myös öisin ilman ongelmia. Riippuu varmaan aika paljon missä päin asuu, mäki on aika pitkä ja taloja monta. Joidenkin pihassa näin joskus maijoja mustalaisia täynnä.

    • yli 30 vuotta pupuhuhdassa

      olen asunu täällä lähes koko ikäni eli melkein 30 vuotta ja hyvin on elelty.

      ei ole ollu mitään häiriöitä eikä mannejakaan ole näkyny.ulkomaalaisia tuntuu riittävän mutta ne on kaikki olleet mukavia ja ystävällisiä.

      siwa ja baari on tässä mäellä ja koulu myös.
      huhtasuolla on S-market,r-kioski,pizzeria,kirjasto ja baari.
      kangasvuoressa on kioski ja kangasvuoren mäessä on kioski.

      sitten noin 1.5 km on matkaa seppälän prismalle ja citymarketille,eli kaupat ja palvelut on lähellä.

      • Kokenut

        Huhtakeskuksessahan on vaikka mitä,kukkakauppa,parturi/kampaamo,keittiökalusteliike,ravintola ym.ym.


    • Anonyymi

      Ennen pupparissa oli myös "teron kioski". ainakin -90 luvun lopulla.

      • Anonyymi

        Pupparissa on hyvä olla ei huolet paina eikä rasitu polla muuta sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla


    • Anonyymi

      Asuuko Puparissa yhtään varakkaita?

      • Anonyymi

        No ei varmasti. Asuuko siellä yhtään sellaista joka ei ole sossun elätti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti. Asuuko siellä yhtään sellaista joka ei ole sossun elätti?

        Minä omistan kokonaisen kerrostalon pupparissa töitä eo tarvitse tehdä kun vuokratuloilla elää herroiksi.


    • Anonyymi

      Suosittelen ostamaan luotiliivit mikäli Pupuhuhtaan muutatte.. Eikä tämä ole mikään vitsi..

      • Anonyymi

        Hohohoo liioittele nyt pikkusen lisää itse asunut jo reilu kymmenen vuotta ja rauhassa on saanut tulla ja mennä...


    • Anonyymi

      Kyllä puparista lyötyy keilahalli samassa rakennuksessa pizzeria ja baari mutta baari ei taida olla auki mutta en tiiä kuinka paljon tyyppejä siellä käy enemmänkin nuoria kiinnostaa sinne keilahallin katolle kiipeämien

    • Anonyymi

      Mut siis eilen siel oli poliisit ne oli siin talon vieres ja kierteli sitä taloo pari kyttää oli vaa siin

      • Anonyymi

        Jännää sinua narkkaripelleä ne kahteli


    • Anonyymi

      Kuriositeettina todettakoon että allekirjoittanut on asustellut yhtäjaksoisesti vuodesta 1976 saakka puparissa mikä tekee minusta jonkinlaisen asiantuntijan tässä asiassa. Mikäli olet Kelan sponsoroima elämäntapaurheilija niin hyvä on sellaisen täällä asustaa, teinilapsen kanssa ällös täällä elä sillä saattaapi lapsoselle tarttua epäterveitä harrasteita koska väärää seuraa on runsaasti tarjolla ja sitä kautta myös kehnoa esimerkkiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe