Nyt Rukan Zone laitettiin ainakin boikottiin. Kauheata silminnäkijänä katsoa, kun väkivaltaiset portsarit nakkelivat asiakkaita "niskaperse"otteella betoniportaikkoon, vain ja ainoastaan sen takia, että juhlivat Juhannusta ja kompastui pöydällä tanssiessaan. Yksi asiakas vuoti verta pihalla kuin teurastettu sika ja toista portsari kuristi kurkusta.
Järkyttävää.
Toivottavasti asianomaiset laittavat rikosilmoituksen ja vastaamaan nuo poket teoistaan, ja pois noista hommista, vielä jollekin käy huonosti!!!
Jos Ruka Zonen omistajaporras lukee viestejä, niin Juhannuksena työskennelleet poket ja vuoropäällikkö pois "virasta" ja huumetesteihin!
LAuantaina toistui, itse pokejen "päällikkö" näytteli paljasta persausta ja tyttöä,joka meni noutamaan puhelintaan, vedettiin hiuksista pitkin oven edustaa.
Uskomatonta, miten näin annetaan tapahtua.
Nyt yleinen boikotti kyseistä paikkaa kohtaan siihen saakka kunnes koko hlökunta vaihtuu. Laittakaa viestiä eteenpäin te, jotka olette Rukalla kulkeneet.
Zone ruka
2
2196
Vastaukset
- Törkeää
Meillä on myös töykeä kokemus heistä! Olimme kaksipariskuntaa talvella käymässä siellä. Olimme alkuillasta poistuimme mökille jo ennen klo 22! (Olin kuskina ja kolme otti muutamat) Portsarit oivat hyvin töykeitä ja mielivaltaisia. Emme saaneet puhelinta takintaskusta sitten millään. Yksi oli asiallinen ja tuli auttamaan törkimysten tieltä. Luultavasti hän oli Boss ainakin silloin. Hänelle on hyvä tulevaisuus.
Omistajat laittakaa joku tuntematon käymään siellä ja siitä tiedätte antaa K-kenkää oikeille törkimyksille! Onneksi eivät käyneet kiinni!
Hyvää lomaa kaikille! Kiertäkää kaukaa Zone!- Bileman
Harmittavaa, että teillä on noin negatiivisia kokemuksia Zonesta. Olen itse käynyt siellä muutaman kerran ja siellä on ollu mukavaa bilettää. Vaikka olen ottanu välil ehkä muutaman paukun liikaa, poket ovat suhtautuneet ymmärtäväisesti. Aion mennä Zoneen ensi talvenakin. Siellä on hyvää live musaa ja välil saa hoilata karokea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713