arrrg en osaa suojata tätä langatonta nettiä. siis laittaa salasanasuojausta, koska nyt kaikki pystyy käyttää mun nettiä. miten se tapahtuu? noist ohjeist ei ota selvää ku niissä neuvotaan, miten se suojaus tapahtu sillon ku se tukiasema asennettiin. ja mulla se ei sillon kysynyt mitään suojauksesta, hyppäsi törkeesti sen kohdan yli :/ kiitoskiitos
miten suojaan
3
320
Vastaukset
Mene ohjauspaneeli>> verkkoyhteydet >> hallitse langattomia verkkoja >> tuplaklikkaa omaa yhteyttäsi, sieltä löytyy salasanan laitto (suojaus) ainakin minulla, toivottavasti myös sinulla :)
- Linksys käyttäjä
Ei kai se suojaus sinne tukiasemaan itsestään mene? Minulla ainakin pitää tukiasema (Linksys) laittaa piuhalla kiinni koneeseen ja mennä osoitteeseen 192.168.1.1 ja sieltä laittaa asetukset kohdalleen. Osoite vaihtelee eri merkeillä, mutta pitäisi manuaalista löytyä.
Linksys käyttäjä kirjoitti:
Ei kai se suojaus sinne tukiasemaan itsestään mene? Minulla ainakin pitää tukiasema (Linksys) laittaa piuhalla kiinni koneeseen ja mennä osoitteeseen 192.168.1.1 ja sieltä laittaa asetukset kohdalleen. Osoite vaihtelee eri merkeillä, mutta pitäisi manuaalista löytyä.
niinpä tietenkin..ensin sinne tukiasemaan ja sieltä ne, tottakai. Sitten tuolta verkkoyhteyksien kautta näkee onko ne päällä..sori liian hätänen vastaus oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421603
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!541521Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681123Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1031057- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa52858Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s86819Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57743- 59705
- 34676