MC Scatter

??++??

Onks kellään tietoa MC Scatterista että onks se menny konkkaan vai mikä mättää kun mihinkään puhelin numeroon ei saada yhteyttä?

10

3666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopoxmän

Ihmettelen samaa. Viimeksi sain kaksi kavereista kiinni puhelimella ennen kesäkuun puolta väliä, mutta nyt ei vastaa kukaan. Tilasin tuolloin tavaraa nettikaupasta, eikä niitä vieläkään ole toimitettu. Maileihinkaan ei kuulu vastausta. Käykääs nyt joku härmäläinen kylässä siellä.

• mopoxmän

• ^AMI^
        mopoxmän kirjoitti:

Tosin sivuilla on 28.6. päivitetty tieto tämän lauantain aukioloajasta:
        http://www.mc-scatter.com/catalog/

Nyt on sitten puhelimetkin kiinni. Ei hyvältä näytä. Eikö kukaan tiedä mikä kyseistä firmaa vaivaa?

• Edguy81
        ^AMI^ kirjoitti:

Nyt on sitten puhelimetkin kiinni. Ei hyvältä näytä. Eikö kukaan tiedä mikä kyseistä firmaa vaivaa?

Tilasin Mc Scatterilta, mutta eipä ole kuulunut tavaraa eikä vastauksia...

Otin hiukan selvää pojista...

Scatterin päätoimiala ihan muu kuin nettisivut antaa ymmärtää..

Toiminimi: Avoin yhtiö Mc Scatter 22.02.2001 Patentti- ja rekisterihallitus.

Päätoimiala: Metallijätteiden ja -romun kierrätys 31.12.2001 Verohallinto

Postiosoite: VAASANTIE 697 B
        62375 YLIHÄRMÄ.

Nämä tiedot on sata varmoja, koska ne on kaikkien saatavilla Patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta.

• merkitystä
        Edguy81 kirjoitti:

Tilasin Mc Scatterilta, mutta eipä ole kuulunut tavaraa eikä vastauksia...

Otin hiukan selvää pojista...

Scatterin päätoimiala ihan muu kuin nettisivut antaa ymmärtää..

Toiminimi: Avoin yhtiö Mc Scatter 22.02.2001 Patentti- ja rekisterihallitus.

Päätoimiala: Metallijätteiden ja -romun kierrätys 31.12.2001 Verohallinto

Postiosoite: VAASANTIE 697 B
        62375 YLIHÄRMÄ.

Nämä tiedot on sata varmoja, koska ne on kaikkien saatavilla Patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta.

sillä on mikä päätoimiala on johonkin patentti- ja rekisterihallitukseen on merkitty. Jotkin yritykset laittavat sinne kaikki toiminnat kioskista - arvopaperikauppaan ja siltä väliltä. ja nämäkin tiedot ovat satavarmoja, kuulin ne esson baarista... Kyllä mä ainakin Scatterille pääsin puhelimitse, kiire siellä on kuulemma, näin sanoivat.

• kaspelotti

Täytyy sanoo et oon kyllästyny toho yritykseen.. Keskimääräinen toimitusaika on 3-7 päivää ja aina menee yli, eikä siitä ole ilmotettu vaikka sivuilla niin sanotaan..Eikä siellä s-postissakaan tunnuta käyvän kovin usein. Jos ei pitkät toimitus ajat haittaa nii kai se sit on ok, on kyl parempaaki nähty

• Lafka

Ite tilasin kans osia sieltä ja odottelin ensin pari viikkoo ennen ku soitin ja sillon tuntu olevan niin kiire ettei jouda näköjään kauppaa käymään (vitun urpot). Sit meni 3,5 viikkoo ni soitin uudestaan eikä ollu asian eteen tehty vieläkään mitään!!!! Sanoin ettei tarvii ko osia mulle päin ees laittaa, saan vaikka ite tehtyä nopeemmin. Suosittelen boikotoimaan firmaa viimeiseen asti.

• Daifo
        Lafka kirjoitti:

Ite tilasin kans osia sieltä ja odottelin ensin pari viikkoo ennen ku soitin ja sillon tuntu olevan niin kiire ettei jouda näköjään kauppaa käymään (vitun urpot). Sit meni 3,5 viikkoo ni soitin uudestaan eikä ollu asian eteen tehty vieläkään mitään!!!! Sanoin ettei tarvii ko osia mulle päin ees laittaa, saan vaikka ite tehtyä nopeemmin. Suosittelen boikotoimaan firmaa viimeiseen asti.

Kävipä minulla sitten hyvä tuuri, kun toukokuun lopulla tilasin ja tavara tuli kuten luvattiin alle viikossa. Kyseessä oli vain mittarivaijeri.

• gfygfly
        Daifo kirjoitti:

Kävipä minulla sitten hyvä tuuri, kun toukokuun lopulla tilasin ja tavara tuli kuten luvattiin alle viikossa. Kyseessä oli vain mittarivaijeri.

jos on noin monta puhelin numeroa ja mihinkään muka ei kerkee vastaamaan jotku mättää hidasta touhuu.

• hjhkh
        gfygfly kirjoitti:

jos on noin monta puhelin numeroa ja mihinkään muka ei kerkee vastaamaan jotku mättää hidasta touhuu.

lähes heti, mutta palvelu ei ollut oikein hyvä. Nettisivulla kehottavat ottamaan yhteyttä puhelimitse, jos etsiii purkuosia. Puhelimessa sitten sanoivat, että katsoitko nettisivuilta onko ko. osaa ja koska olin katsonut, ettei ollut ko. osaa, niin sanoivat, että sitten ei ole. Hiton pompottelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7790
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4360
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3983
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3902
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3300
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3208
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3195
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2913
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2721
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe