Paris kertoo muuttuneensa vankilassa ja olevan esikuva nuorille. Ainakin roskaruoka tuntuu maistuvan entiseen malliin heti vapautumisen jälkeen. Missä asioissa Paris muuttui?
Vastaukset 5
- changes-
Veikkaan, että hän alkaa tekemään enemmän hyväntekeväisyyttä, tai ainakin puhumaan siitä enemmän, mikä tietysti vähän tekopyhää, mutta muuten siitä ei kirjoiteta. Toki nytkin lahjoittanut yhteensä miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen - muun muassa kaksi miljoonaa Katrinan uhreille - ja osallistunut esimerkiksi rintasyövän ehkäisyyn, mutta ei näistä puhuta juurikaan, koska Paris itse ei ole niistä pitänyt haloota.
Eli hyväntekeväisyydestä tulee näkyvämpi osa elämää, ja Simple Lifea ei varmaan jatka, tai jos jatkaa, niin ei enää bimboblondi-tyylillä.. Vähemmän työhön liittyviä bileitä jne. - lehtiä lueskellut, yms.
no, mä luulen,että paris ku on tullu uskoon, onko se totta?onko se sit se esimerkki nuorille????
- fdsafd
Sekoilee ja vetää koksunsa varmaan tästedes piilossa.
- avfaqv
Tuskin rupeaa olemaan piilossa, muuten ihmiset unohtavat.
- Heiress
Onko roskaruoka nykyään synti? Ja vaikka hän palaisikin entiselleen, ei siinä olisi mitään pahaa. Parisia mielenkiintoisempaa julkkista saa lyhdyllä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3861485- 65971
- 116925
- 91923
- 72897
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku113607