Paris kertoo muuttuneensa vankilassa ja olevan esikuva nuorille. Ainakin roskaruoka tuntuu maistuvan entiseen malliin heti vapautumisen jälkeen. Missä asioissa Paris muuttui?
Vastaukset 5
- changes-
Veikkaan, että hän alkaa tekemään enemmän hyväntekeväisyyttä, tai ainakin puhumaan siitä enemmän, mikä tietysti vähän tekopyhää, mutta muuten siitä ei kirjoiteta. Toki nytkin lahjoittanut yhteensä miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen - muun muassa kaksi miljoonaa Katrinan uhreille - ja osallistunut esimerkiksi rintasyövän ehkäisyyn, mutta ei näistä puhuta juurikaan, koska Paris itse ei ole niistä pitänyt haloota.
Eli hyväntekeväisyydestä tulee näkyvämpi osa elämää, ja Simple Lifea ei varmaan jatka, tai jos jatkaa, niin ei enää bimboblondi-tyylillä.. Vähemmän työhön liittyviä bileitä jne. - lehtiä lueskellut, yms.
no, mä luulen,että paris ku on tullu uskoon, onko se totta?onko se sit se esimerkki nuorille????
- fdsafd
Sekoilee ja vetää koksunsa varmaan tästedes piilossa.
- avfaqv
Tuskin rupeaa olemaan piilossa, muuten ihmiset unohtavat.
- Heiress
Onko roskaruoka nykyään synti? Ja vaikka hän palaisikin entiselleen, ei siinä olisi mitään pahaa. Parisia mielenkiintoisempaa julkkista saa lyhdyllä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681122
- 141885
- 81853
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä424769- 38688
Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h14627Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72624Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37594- 94569
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55553