Paris kertoo muuttuneensa vankilassa ja olevan esikuva nuorille. Ainakin roskaruoka tuntuu maistuvan entiseen malliin heti vapautumisen jälkeen. Missä asioissa Paris muuttui?
Muuttunut Paris?
5
608
Vastaukset
- changes-
Veikkaan, että hän alkaa tekemään enemmän hyväntekeväisyyttä, tai ainakin puhumaan siitä enemmän, mikä tietysti vähän tekopyhää, mutta muuten siitä ei kirjoiteta. Toki nytkin lahjoittanut yhteensä miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen - muun muassa kaksi miljoonaa Katrinan uhreille - ja osallistunut esimerkiksi rintasyövän ehkäisyyn, mutta ei näistä puhuta juurikaan, koska Paris itse ei ole niistä pitänyt haloota.
Eli hyväntekeväisyydestä tulee näkyvämpi osa elämää, ja Simple Lifea ei varmaan jatka, tai jos jatkaa, niin ei enää bimboblondi-tyylillä.. Vähemmän työhön liittyviä bileitä jne. - lehtiä lueskellut, yms.
no, mä luulen,että paris ku on tullu uskoon, onko se totta?onko se sit se esimerkki nuorille????
- fdsafd
Sekoilee ja vetää koksunsa varmaan tästedes piilossa.
- avfaqv
Tuskin rupeaa olemaan piilossa, muuten ihmiset unohtavat.
- Heiress
Onko roskaruoka nykyään synti? Ja vaikka hän palaisikin entiselleen, ei siinä olisi mitään pahaa. Parisia mielenkiintoisempaa julkkista saa lyhdyllä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533