Paris kertoo muuttuneensa vankilassa ja olevan esikuva nuorille. Ainakin roskaruoka tuntuu maistuvan entiseen malliin heti vapautumisen jälkeen. Missä asioissa Paris muuttui?
Muuttunut Paris?
5
524
Vastaukset
- changes-
Veikkaan, että hän alkaa tekemään enemmän hyväntekeväisyyttä, tai ainakin puhumaan siitä enemmän, mikä tietysti vähän tekopyhää, mutta muuten siitä ei kirjoiteta. Toki nytkin lahjoittanut yhteensä miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen - muun muassa kaksi miljoonaa Katrinan uhreille - ja osallistunut esimerkiksi rintasyövän ehkäisyyn, mutta ei näistä puhuta juurikaan, koska Paris itse ei ole niistä pitänyt haloota.
Eli hyväntekeväisyydestä tulee näkyvämpi osa elämää, ja Simple Lifea ei varmaan jatka, tai jos jatkaa, niin ei enää bimboblondi-tyylillä.. Vähemmän työhön liittyviä bileitä jne. - lehtiä lueskellut, yms.
no, mä luulen,että paris ku on tullu uskoon, onko se totta?onko se sit se esimerkki nuorille????
- fdsafd
Sekoilee ja vetää koksunsa varmaan tästedes piilossa.
- avfaqv
Tuskin rupeaa olemaan piilossa, muuten ihmiset unohtavat.
- Heiress
Onko roskaruoka nykyään synti? Ja vaikka hän palaisikin entiselleen, ei siinä olisi mitään pahaa. Parisia mielenkiintoisempaa julkkista saa lyhdyllä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362