Paris kertoo muuttuneensa vankilassa ja olevan esikuva nuorille. Ainakin roskaruoka tuntuu maistuvan entiseen malliin heti vapautumisen jälkeen. Missä asioissa Paris muuttui?
Vastaukset 5
- changes-
Veikkaan, että hän alkaa tekemään enemmän hyväntekeväisyyttä, tai ainakin puhumaan siitä enemmän, mikä tietysti vähän tekopyhää, mutta muuten siitä ei kirjoiteta. Toki nytkin lahjoittanut yhteensä miljoonia euroja hyväntekeväisyyteen - muun muassa kaksi miljoonaa Katrinan uhreille - ja osallistunut esimerkiksi rintasyövän ehkäisyyn, mutta ei näistä puhuta juurikaan, koska Paris itse ei ole niistä pitänyt haloota.
Eli hyväntekeväisyydestä tulee näkyvämpi osa elämää, ja Simple Lifea ei varmaan jatka, tai jos jatkaa, niin ei enää bimboblondi-tyylillä.. Vähemmän työhön liittyviä bileitä jne. - lehtiä lueskellut, yms.
no, mä luulen,että paris ku on tullu uskoon, onko se totta?onko se sit se esimerkki nuorille????
- fdsafd
Sekoilee ja vetää koksunsa varmaan tästedes piilossa.
- avfaqv
Tuskin rupeaa olemaan piilossa, muuten ihmiset unohtavat.
- Heiress
Onko roskaruoka nykyään synti? Ja vaikka hän palaisikin entiselleen, ei siinä olisi mitään pahaa. Parisia mielenkiintoisempaa julkkista saa lyhdyllä hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651790Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541330Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221975- 71887
- 55806
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46745
- 89721
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200667Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”148622