mihin pääsee kahdeksantoistavuotiaat nuoret naiset bilettämään perjantaina ? Missä k-18?Tuntuu että kaikissa paikoissa k-20 tai k-22? ja siis keskustan mestoja tiedustelisin. Please vastailkaa.
Stadin yökerhot?
6
1414
Vastaukset
- ....
Esim. The Club, Highlight, Ale pub ja Fever on k-18 paikkoja..
- joku
Onko Ale vielä pystyssä? Jossain vaiheessa kuulin huhua, että Ale ja Volume lopetetaan ja tilalle tulee joku sedula?!
- muutama
joku kirjoitti:
Onko Ale vielä pystyssä? Jossain vaiheessa kuulin huhua, että Ale ja Volume lopetetaan ja tilalle tulee joku sedula?!
Vanha Ale ei oo enää toiminnassa eli siis Fredalla siinä volumen ja alepan luona, ne menevät sedulle, volume ja ale siis.Alepa menee Erottaja baarin omistajalla joka avaa siihen erottaja baari tyylisen pikku räkälän.
Eli uus Ale sijaitsee Heartbreakersin tiloissa kaivopihalla.Mutta itse nimitän sitä vielä HB:ksi koska Paikka ei ole muuttunut yhtään ainoastaan ulkona lukee Ale Pub ja tietty kuitissa, mutta siis mitään remonttia ei tehty.
Ja salmari ei ole Fredan Alen salmaria se on samaa 19% Royalia taikka Cattia. Vanhassa Alessa se tehtiin jotenkin viinaan ja lisättiin salmiakki karkkeja tai jotain, joten se oli vahvempaa sekä parempaa.
Mutta sentään jotain hyvääkin että on Ale vielä olemassa; on sentään joku paikka jossa voi tanssia perushittejä eli Aikuista Naista,Volgaa,Sata Salamaa jne, niitä perus biisejä mitä vanhassa Alessakin tuli.Ja jengi oli aina ihan innoissaan kun ne tuli, jotkut piti jotkut ei.
Ainakin itse pidin just tosta että ei ihan koko aikaa tule noita perus nrj-biisejä, vaan jotain vanhempaakin.
Mutta ei ole tullutkun muutaman kerran käytyä uudessa Alessa, koska sisäänpääsy on törkeä jos haluaa sinne klo 24 jälkeen, olikos muistaakseni 5e plus narikka.(Luultavasti liittyy vuokraan, koska kaivolla on kalliimpi vuokra kun Fredalla)
Plus baaritiskien hidas palvelu ja vessat kaukana eikä loppujen lopuksi samanlaista tunnelmaa kuin Fredan Alessa oli, sisustus oli niin ihana Fredalla, ja sit se pikku länkkäri tila.
Mut jokainen juhlii tyylillään itse olen siirtynyt vantaan tikkurilaan pingviiniin jossa on ale meininkiä, ja jos joskus eksyn helsinkiin niin menen Highlightiin, kannattaa muuteen liittyä Highlightin kotisivuilla HIP-Vip listalle, saat liittymällä siellä rannekkeen jolla saa euron siidereitä pe 01 asti ja la vaihdellen 24-01 asti. ja 3,5e juomia kumpanakin päivänä pilkkuun asti. - yogo
muutama kirjoitti:
Vanha Ale ei oo enää toiminnassa eli siis Fredalla siinä volumen ja alepan luona, ne menevät sedulle, volume ja ale siis.Alepa menee Erottaja baarin omistajalla joka avaa siihen erottaja baari tyylisen pikku räkälän.
Eli uus Ale sijaitsee Heartbreakersin tiloissa kaivopihalla.Mutta itse nimitän sitä vielä HB:ksi koska Paikka ei ole muuttunut yhtään ainoastaan ulkona lukee Ale Pub ja tietty kuitissa, mutta siis mitään remonttia ei tehty.
Ja salmari ei ole Fredan Alen salmaria se on samaa 19% Royalia taikka Cattia. Vanhassa Alessa se tehtiin jotenkin viinaan ja lisättiin salmiakki karkkeja tai jotain, joten se oli vahvempaa sekä parempaa.
Mutta sentään jotain hyvääkin että on Ale vielä olemassa; on sentään joku paikka jossa voi tanssia perushittejä eli Aikuista Naista,Volgaa,Sata Salamaa jne, niitä perus biisejä mitä vanhassa Alessakin tuli.Ja jengi oli aina ihan innoissaan kun ne tuli, jotkut piti jotkut ei.
Ainakin itse pidin just tosta että ei ihan koko aikaa tule noita perus nrj-biisejä, vaan jotain vanhempaakin.
Mutta ei ole tullutkun muutaman kerran käytyä uudessa Alessa, koska sisäänpääsy on törkeä jos haluaa sinne klo 24 jälkeen, olikos muistaakseni 5e plus narikka.(Luultavasti liittyy vuokraan, koska kaivolla on kalliimpi vuokra kun Fredalla)
Plus baaritiskien hidas palvelu ja vessat kaukana eikä loppujen lopuksi samanlaista tunnelmaa kuin Fredan Alessa oli, sisustus oli niin ihana Fredalla, ja sit se pikku länkkäri tila.
Mut jokainen juhlii tyylillään itse olen siirtynyt vantaan tikkurilaan pingviiniin jossa on ale meininkiä, ja jos joskus eksyn helsinkiin niin menen Highlightiin, kannattaa muuteen liittyä Highlightin kotisivuilla HIP-Vip listalle, saat liittymällä siellä rannekkeen jolla saa euron siidereitä pe 01 asti ja la vaihdellen 24-01 asti. ja 3,5e juomia kumpanakin päivänä pilkkuun asti.se "Fredan alen salmari" oli ihan sitä Royal salmaria , ei ne sitä itte tehny, Mutta hok- elanto kun on hok-elanto ja tahtoo säästää, niin viinatkin vahdetaan kaikista halvimpiin, mausta ja laadusta viis...
- Nimetön
yogo kirjoitti:
se "Fredan alen salmari" oli ihan sitä Royal salmaria , ei ne sitä itte tehny, Mutta hok- elanto kun on hok-elanto ja tahtoo säästää, niin viinatkin vahdetaan kaikista halvimpiin, mausta ja laadusta viis...
Kyl se Alen salmari on ihan omatekosta on vaa Royal Salmari pullossa. Tai ainakin niin oli vanhassa Alessa Fredalla toki tosta uudesta ei niin tietoa olekkaan.
Mut luulis ettei olis toimintaa muuttanut.
- Ville_88:
Fever on ihan hyvä menomesta.. Yläkerta hiljasempi jos diggaa siitä!!
22-24 juomat 1€.. kannattaa käydä, sittenpähän näet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232