Tämä on kyllä hauskin keskustelu Suomi24:ssä. Ja toiset vielä uskoo.
Hauskaa
4
869
Vastaukset
- pysyy paikat kunnossa ja
siistinä,kun turha roju roudataan roskiin ym muualle,ja koti laitetaan kauniiseen kuntoon.
Kokeile,saatat yllättyä iloisesti
.
"Elävä tuli lisää valoisuutta, intohimoa ja kodikkuutta. Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan. Takan lisäksi tulienergiaa saadaan lisätyksi mm. palavilla kynttilöillä ja voimakka illavaloilla sekä tulienergiaan liittyvillä muodoilla, väreillä ja kuvioilla."- oottekahjoja
noi svidun joulukynttilät on sulla nokeemassa paikkoja? Mikset roudaa paskoja roskikseen ja sammuta niitä saatanan halkoja, niin ei tuu syöpää.
- FindRb-
"Elävä tuli lisää valoisuutta, intohimoa ja kodikkuutta. Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan. Takan lisäksi tulienergiaa saadaan lisätyksi mm. palavilla kynttilöillä ja voimakka illavaloilla sekä tulienergiaan liittyvillä muodoilla, väreillä ja kuvioilla."
Tarkastellaanpa:
Elävä tuli lisää valoisuutta
-No ei saatana olis uskonu.
intohimoa ja kodikkuutta.
-Riippuu ihan ihmisestä.
Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan
-Kato, lisää itsestään selvyyksiä.
Takan lisäksi tulienergiaa
-Tulienergiaa??? Siis lämpöä ja valoako?
mm. palavilla kynttilöillä
-Kynttilöistä tulee valoa ja lämpöä jos ne sytyyttää, tänki tiesin ilman vensuhia.
illavaloilla
-Mitä ne on?
muodoilla, väreillä ja kuvioilla.
-Tämä on se kohta missä sua kusetetaan oikein kunnolla ja viedään rahat. - VPK: lainen
Palohälytyksiä ja kuolemia lisaa sinun tulileikit . polttele juhannuksena kokkosi rannalla ja heitä tulitikut kokkoon äläkä oata uusia ennen suraavaa juhannusattoa kiitos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418