Tämä on kyllä hauskin keskustelu Suomi24:ssä. Ja toiset vielä uskoo.
Hauskaa
4
906
Vastaukset
- pysyy paikat kunnossa ja
siistinä,kun turha roju roudataan roskiin ym muualle,ja koti laitetaan kauniiseen kuntoon.
Kokeile,saatat yllättyä iloisesti
.
"Elävä tuli lisää valoisuutta, intohimoa ja kodikkuutta. Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan. Takan lisäksi tulienergiaa saadaan lisätyksi mm. palavilla kynttilöillä ja voimakka illavaloilla sekä tulienergiaan liittyvillä muodoilla, väreillä ja kuvioilla."- oottekahjoja
noi svidun joulukynttilät on sulla nokeemassa paikkoja? Mikset roudaa paskoja roskikseen ja sammuta niitä saatanan halkoja, niin ei tuu syöpää.
- FindRb-
"Elävä tuli lisää valoisuutta, intohimoa ja kodikkuutta. Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan. Takan lisäksi tulienergiaa saadaan lisätyksi mm. palavilla kynttilöillä ja voimakka illavaloilla sekä tulienergiaan liittyvillä muodoilla, väreillä ja kuvioilla."
Tarkastellaanpa:
Elävä tuli lisää valoisuutta
-No ei saatana olis uskonu.
intohimoa ja kodikkuutta.
-Riippuu ihan ihmisestä.
Toimiva takka voi lisätä kodikasta tunnelmaa erityisesti talvisaikaan
-Kato, lisää itsestään selvyyksiä.
Takan lisäksi tulienergiaa
-Tulienergiaa??? Siis lämpöä ja valoako?
mm. palavilla kynttilöillä
-Kynttilöistä tulee valoa ja lämpöä jos ne sytyyttää, tänki tiesin ilman vensuhia.
illavaloilla
-Mitä ne on?
muodoilla, väreillä ja kuvioilla.
-Tämä on se kohta missä sua kusetetaan oikein kunnolla ja viedään rahat. - VPK: lainen
Palohälytyksiä ja kuolemia lisaa sinun tulileikit . polttele juhannuksena kokkosi rannalla ja heitä tulitikut kokkoon äläkä oata uusia ennen suraavaa juhannusattoa kiitos
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967