Tietääkö kukaan onko lähialueilla tai vaikka kymenlaaksossa eläinlääkäriä joka tekee akupunktiohoitoja.
Koiran akupunktio
7
815
Vastaukset
- ...
...että Tikalla tehtäisiin akupunktiohoitoja.
- ***B***
Hei, soitappas eläinklinikka Tikalle. Sijaitee Lappeenrannassa Sammonlahden suunnalla.
- akuhoito
niiltä kaikilta saa piikin.
- **0
Oot sä tosissas...koira akupunktioon ;D
- """7"...
Jokainen saa kuules käyttää rahansa ja aikansa ihan miten itse haluaa, jos se sua vaivaa niin ota...
- **O
"""7"... kirjoitti:
Jokainen saa kuules käyttää rahansa ja aikansa ihan miten itse haluaa, jos se sua vaivaa niin ota...
Saat panna rahas ihan mihin vaan...kysy kuule koiraltas haluuks se akupunktiota ;D
Mahtaa auttaa sitä kovasti. Kukkastipatkin on kuule kova sana mun ystäväni mielestä jolla on myös koiria. Pikkasen hierontaa yms.
Kyllä se siitä paranee.
Koira on miullakin mut on se ihan eläinlääkärin konsteilla pysynyt terveenä ;D - köpö
**O kirjoitti:
Saat panna rahas ihan mihin vaan...kysy kuule koiraltas haluuks se akupunktiota ;D
Mahtaa auttaa sitä kovasti. Kukkastipatkin on kuule kova sana mun ystäväni mielestä jolla on myös koiria. Pikkasen hierontaa yms.
Kyllä se siitä paranee.
Koira on miullakin mut on se ihan eläinlääkärin konsteilla pysynyt terveenä ;DSe on nimittäin eläinlääkäri itte joka sen akupunktion tekee !!!!! urpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241