Missä mansikat viipyy,pitäisi saada ennen lomia pakkaseen.
Missä punaiset
13
534
Vastaukset
- sinetti.
-höh,ei niitä kukaan sinne sun kämpille ala kuskaamaan..mee esim. torille,jossa on jo viikkokausia ollut myynnissä punaisia mansikoita..
- Viipyy
Kuskattavan.Kyyti on aivan omasta takaa.
Edullisia säilöntä mansikoita ei ole ollut vielä myynnissä.
- Kutv M
Vielä mansikoitten päällä.:)
- Viipyy
Suonenjoen netistä ei löydy vielä marja ilmoituksia.
- Kutv M
Viipyy kirjoitti:
Suonenjoen netistä ei löydy vielä marja ilmoituksia.
Siellä pikkuhiljaa polkaksi.:)
- Mansikkasato
jää kehnoksi.Mansikat maksaa maltaita tänäkesänä.
En osta ropoakaan,siis litraakaan- Kutv M
Vasta toitotettiin että mansikoista tulee hyvä sato.
Kuin myös mustikoista muka ennätys sato. - pöppöne
Niitä Boskalidillä myrkytettyjä mansikoita osta.
- ne kypsyy
kun vain maltat rauhassa odotella - ei vielä oikeastaan mansikka-aika olekkaan - mitä jossain harson alla ovat kypsyneet.
- Viipyy
Vuotena olen jussin jälkeen pakkaseen mansikat laittanut.
Sesonki ollut päällä etelä-Suomessa.
- pakasteina
Mitä niitä pakastamaan itse. Valmiit pakasteet on isoja ja kauniita. Ei nykymaailman aikaan enää tarvitse säilöä kuin ennen. Mummon aikaan talvella ei ollut mitään suuhunpantavaa, jos ei säilönyt.
alkaa mansikat kypsyä. Nam. Tänään sataa mutta heti kun tulee pouta, rientää tämä mamma maalle ja kutsuu kaikki lasten lapset syömään tuoreita mansikoita.
- pakkaseen ..............
Siis valmiita pakasteita, mitä sitä itse pakastamaan, kun voi ostaa valmiina, ei ne sen kummenpia ole, vaikka itse pakastaa. Helppoa, eikä stressiä ja niitä löytyy kauppojen pakaste-altaista koko vuoden.
Kaikesta ihmiset stressiä ottavatkin ja ihan nykyaikana ?
nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100