Täällä sivulla on huonoja aiheita. Tämä keskustelu palsta on suorastaan surkea. Täällä on esim.Tämmösiä aiheita: Taikurit on huijjareita. Sitten täällä sivulla on ns paljastaja joka MUKA paljastaa temppuja. Hyvin fiksu ja terävä tyyppi joka on joskus (ehkä) epä onnistunut jossakin tempussa ja hermostunut taikatemppuihin,sitten kyseinen henkilö on ruvennut paljastamaan taikatemppuja. Lopuksi vielä pätkä pilkun viilaajiille. Olen niin monesti nähnyt kun jollakin on tullut kirjotus virhe sitten nämä kyseiset aukovat siitä päätä. Kaikilla sattuu tulemaan joskus kirjotus virheitä jopa teilla täydellisillä pilkun viilaajilla. Olen pettynyt...
sOrry huono muotoisesta tekstistä.
Huono Homma
(pettynyt)
1
549
Vastaukset
- Paljastaja...
Paljastukset kuuluu taikuuteen....ne siis jatkukoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923