Kaksi kaasoa - samanlaiset asut?

Tuleva kaaso

Hei!
Meitä on siis kaksi kaasoa ja nyt kysyisinkin, kuuluuko kaasoilla olla samanlaiset asut?
Morsian ei ole sitä vaatinut, mutta olemme vain itse suunnitelleet, että hankkisimme sellaiset. Ongelmaksi vain saattaa muodostua kaasojen erilaiset maut...

8

2568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Ei kait ole "pakko", mutta onhan se ihan mukavaa, jos on. Silloin kaasot ovat ainakin tunnistettavissa, jos muita tunnusmerkkejä ei ole. Neuvotelkaa asiasta morsiamen ja toisen kaason kanssa. Toivottavasti löytyy ratkaisu, joka miellyttää kaikkia.

• .....

Jos kaasojen maut mekon esim. mekon mallin suhteen ovat kovin erilaiset, niin jos vain löytyy niin ostakaa molemmille saman väriset mekot. Malliltaanhan ne voivat sitten olla vaikka hieman erilaiset

• ja toinen heistä ompeli heille samanlaiset koltut. En sitä vaatinut mutta päädyimme samanlaisiin juuri siksi että kaasot erottuvat muusta väestä. Väri ei ehkä miellyttänyt kauheesti heitä kumpaakaan vaan se oli minun toivomus ja he kyllä suostuivat. Meillä tulee sinivalkoiset joten halusin sinisävyiset koltut myös heille kuin myös morsiustytöille(2 omaa tyttöä). Kaasot pääsivät yhteisymmärrykseen kolttujen mallistakin. Että suosittelen että yhdessä mietitte asiaa ja teette kompromissejä, varmaan kaasotkin joustaa omista vaatimuksistaan tämmöisessä tilanteessa kun annat oman toiveesi asian suhteen.

• morsian ja kaasoparisi. Jospa löydätte kumpaakin miellyttävän mallin. Ja kuunnelkaa mitä toiveita itse morsian sanoo, joustakaa omista toiveista hiukan jos ei moriammen toiveet asujen suhteen ole ihan mahdottomia, koska päivähän on morsiusparin, ei niinkään kaasojen.

• ...
        ninnuli kirjoitti:

morsian ja kaasoparisi. Jospa löydätte kumpaakin miellyttävän mallin. Ja kuunnelkaa mitä toiveita itse morsian sanoo, joustakaa omista toiveista hiukan jos ei moriammen toiveet asujen suhteen ole ihan mahdottomia, koska päivähän on morsiusparin, ei niinkään kaasojen.

Ihan ok, jos morsian myös maksaa ne itselleen mieluisat asut.

• Sonttis
        ... kirjoitti:

Ihan ok, jos morsian myös maksaa ne itselleen mieluisat asut.

Hei!
        Itse olen tänä kesänä kaverini kaasona.Ostimme toisen kaason kanssa samanlaiset mekot.Ei ihan tarkoituksella,mutta molempia sattui vaan miellyttämään sama mekko.

• Hömpsykkä

Minä ja siskoni ollaan kaasoja siskomme häissä ja ostettiin samanlaiset mekot. Ei olisi pakko ollut, mutta haluttiin. vaikka ollaan eri tyylisiä niin mekko kolahti molempiin. myös asusteet on läähes samanlaiset.

• näinkin käy

Jollei morsian ole vaatimalla vaatinut, niin hankkikaa sellaiset asut kuin haluatte.

Kun itse olin morsiusneitona, meille hankittiin samanlaiset, kivat asut. Kun olin itse kaasona, me kaikki nejä hankimme samanväriset asut - se oli meidän yhteinen ideamme, morsian ei sitä vaatinut, olettanut tai ehdottanut.

Voitte sopia juuri samasta väristä, jos häillä on teemaväri, niin noudattakaa sitä. Voitte myös hankkia jonkun muun yhdistävän tekijän; vaikka samanlaiset kukkakoristeet tai hiusjutun tai käsineet... ihan mitä vain. Jos kaasojen on tarkoitus erottua muusta väestä, niin varmasti siihen löytyy keino, joka sopii molemmille kaasoille ja hääparille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe