Haribolo Bhaga!

Ananda- Nanda

Pamho!

Mites maatilaprojekti? Talkoolaisen kunto rapistuu...

Hare Krsna!

3

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papiyasi devi dasi

Minäkin haluan talkoisiin!!!!

• Ramakantha das

>Joo mukana ollaan,kuinka projekti edistyy.?

• Bhaga

Pamho!

Kiitos kysymästä, hyvinhän se edistyy, jatkuvasti lisää innostuneita tulossa mukaan ja eiköhän tuossa kohta ole tarpeeksi porukkaa kylän perustamiseen. Ideana olisi, että mukaan pääsee muutaman tuhannen euron sijoituksella ja sillä saa pienen palan maata. Sitten rakennettaisiin talkoilla taloja kaikille. Ostaisimme siis yhdessä maatilan, joka sitten lohkotaan pienempiin osiin, jotta kaikki saavat maata. Sen jälkeen osa haluaa muuttaa tuonne vakituisesti, toiset osa-aikaisesti ja muutamat halunnevat vain kesämökkipaikan ekokylästä.

Meillä on katto korkealla ja kynnys matalalla, joten kaikenlaisten filosofisten suuntauksien kannattajia otetaan mukaan. Kuitenkin olisi hauskaa tehdä homma omistuspohjalta, niin ettei yhteisö pakota mihinkään. Jos joku sitten haluaa perustaa esimerkiksi kommuunin, niin voi frendiensä kanssa liittää omat maapalat yhteen ja perustaa kommuunin. Itse kuitenkin pidän mieluummin oman maapalani ja sitten autan muita esimerkiksi rakentamisessa. Osittainen omavaraisuus olisi myös aika monen tavoitteena, jotta jäisi enemmän aikaa kaikkeen muuhun kuin työssäkäymiseen.

Tällä hetkellä mukana on 6-10 kiinnostunutta ja etsimme parhaillaan sopivaa maapalaa.

Jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan, lähetä mailia: bhaga4(at)hotmail.com

Hare Krishna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2887
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2496
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2199
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1819
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1763
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1611
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1373
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1141
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe