Mistä tilaatte/ostatte palapelinne? Itse olen kierrellyt vaikka mitä kauppoja, mutta sopivaa ei ole löytynyt. Tykkään hyötykäyttää kokoamani pelit tauluiksi.
Mistä Ostatte?
12
3200
Vastaukset
- .::.
Minä tilaan netistä: http://www.puzzle-portal.com/
Tuolta löytyy vaikka mitä. - Palapeliäiti
Tuolta minäki tilaan palapelit ja on mistä valita.Kannattaa tilata kerralla enemmän,niin säästää postikulut (17.90). Suosittelen tuota paikkaa ehdottomasti!!!
- Rimbe
Joo, oon käyny kattelemassa sitä valtavaa valikoimaa=) Miten tilaus tapahtuu, tarvitaanko luottokorttia tai jotain. Jos joku vois tyhmää valaista.
- Palapeliäiti
Rimbe kirjoitti:
Joo, oon käyny kattelemassa sitä valtavaa valikoimaa=) Miten tilaus tapahtuu, tarvitaanko luottokorttia tai jotain. Jos joku vois tyhmää valaista.
Ei tartte luottokorttia,mutta voi maksaa myös sillä. Ite tein tilauksen ja sieltä lähetettiin seuraavana päivänä sähköpostiin maksutiedot.Eli sen maksettua ne lähettää palapelit.Maksu maksetaan siis ulkomaanmaksuna. JOS sähköpostia ei kuulu,niin maksutiedot löytyy myös palapelisivujen omilta sivuilta,jonne pääset kun oot kirjautunu sisään.
Toivottavasti valaisi hieman. :)
Mullaki jännitti eka kerta varsinki ku piti maksaa ennen palapelejen saamista,mutta luotettava paikka on.
Onnea matkaan!!
ps.Jos satut olemaan ROvaniemen lähistöltä,niin voidaan tilata yhessä. :) - Rimbe
Palapeliäiti kirjoitti:
Ei tartte luottokorttia,mutta voi maksaa myös sillä. Ite tein tilauksen ja sieltä lähetettiin seuraavana päivänä sähköpostiin maksutiedot.Eli sen maksettua ne lähettää palapelit.Maksu maksetaan siis ulkomaanmaksuna. JOS sähköpostia ei kuulu,niin maksutiedot löytyy myös palapelisivujen omilta sivuilta,jonne pääset kun oot kirjautunu sisään.
Mullaki jännitti eka kerta varsinki ku piti maksaa ennen palapelejen saamista,mutta luotettava paikka on.
Onnea matkaan!!
ps.Jos satut olemaan ROvaniemen lähistöltä,niin voidaan tilata yhessä. :)Olen keskisestä suomesta, eli en siis läheltäkään=(. Noi kimppatilaukset kannattaa, ei tuu niin paljon noita postikuluja. Onko ne postikulut aina 17.90e vai onko siinä joku; jos tilaat esim. kolme palapeliä niin ei tarvitse maksaa postikuluja?
- Palapeliäiti
Rimbe kirjoitti:
Olen keskisestä suomesta, eli en siis läheltäkään=(. Noi kimppatilaukset kannattaa, ei tuu niin paljon noita postikuluja. Onko ne postikulut aina 17.90e vai onko siinä joku; jos tilaat esim. kolme palapeliä niin ei tarvitse maksaa postikuluja?
Muistaakseni 125 euron tilauksista ei mee postikuluja ja tuolla summallahan sieltä löytyy ihan heti palapelejä,jos vain raskii kerralla tilata nuin paljo.
Kuljetus Kiiminkiin ja Ylivieskaan onnistuu,joskin viiveellä.... :)
Uskon kyllä,että saat lähempääkin kaverin tilaamaan sinun kans ku näytät portalin tarjontaa. :D - päin
Rimbe kirjoitti:
Olen keskisestä suomesta, eli en siis läheltäkään=(. Noi kimppatilaukset kannattaa, ei tuu niin paljon noita postikuluja. Onko ne postikulut aina 17.90e vai onko siinä joku; jos tilaat esim. kolme palapeliä niin ei tarvitse maksaa postikuluja?
keskistä suomineitoa... oli aika kivasti pelipaloja
- Adea
Palapeliäiti kirjoitti:
Onnea matkaan!!
ps.Jos satut olemaan ROvaniemen lähistöltä,niin voidaan tilata yhessä. :)Mä asustelen roissa ja olisin kiinnostunu tekeen sun kans kimppatilauksen...enhän mä hirveillä summilla raski tilata mut ny ainaki pari palapeliä ois kiva saada...koska olet tekemässä seuraavaa tilausta? Laita mailia sähköpostiini: [email protected]
- Rimbe
Adea kirjoitti:
Mä asustelen roissa ja olisin kiinnostunu tekeen sun kans kimppatilauksen...enhän mä hirveillä summilla raski tilata mut ny ainaki pari palapeliä ois kiva saada...koska olet tekemässä seuraavaa tilausta? Laita mailia sähköpostiini: [email protected]
Asustelen Jyväskylän lähistöllä.
- vain
Rimbe kirjoitti:
Asustelen Jyväskylän lähistöllä.
100 km sivussa jyväkylästä, mut tuleehan sielläki joskus käytyä. Eli voisin tilatakin tosin ehkä hiukan syksymmällä, nyt ei kerkee
- canis21
Palapeliäiti kirjoitti:
Onnea matkaan!!
ps.Jos satut olemaan ROvaniemen lähistöltä,niin voidaan tilata yhessä. :)itse olen Oulusta ja kimppatilaus kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai siis olen muuttamassa Ouluun joulu-tammikuussa.. Minulla ei vaan itselläni ole autoa, joten minun palapelien kuskaaminen pitäisi jotenkin sumplia.. Ettäkö postin kautta via miten.. Mutta kunhan sitä Ouluun asti pääsee muutto kuorman kanssa, niin voisi laittaa palapelitilauksen etenemään...
- virna
canis21 kirjoitti:
itse olen Oulusta ja kimppatilaus kiinnostaisi meikäläistäkin! Tai siis olen muuttamassa Ouluun joulu-tammikuussa.. Minulla ei vaan itselläni ole autoa, joten minun palapelien kuskaaminen pitäisi jotenkin sumplia.. Ettäkö postin kautta via miten.. Mutta kunhan sitä Ouluun asti pääsee muutto kuorman kanssa, niin voisi laittaa palapelitilauksen etenemään...
Moi! Täällä olisi toinen yhteistilauksesta innostunut Oulussa eläjä. Oletko yhä kiinnostunut canis21? ü
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783