2CXY: stä

Ansku

Eikö nuo sen tarinat ole liian pervoja tänne. Mulla ainakin ihan pahaa teki tuommoinen! Muutkin tuon lajin kirjoittajat saisi mennä itseensä.

8

4812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kangaroo

Mikä niistä liian pervoja teki??

• 2CXY

No höh. Ei niitä ole pakko lukea, mun tekee vaan mieli kertoa kokemuksistani muille. Lue vaikka huuhaa-palstaa jos et näitä kestä.

• Emmi

Eiks täällä muka saa antaa negatiivista palautetta tai olla eri mieltä kuin toiset? Aina vaan sanotaan et "älä lue jos et tykkää..." Oon samaa mieltä Anskun kanssa. Musta nää 2CXY:n jutut vaikuttaa lähinnä lasten hyväksikäytöltä, ja jos ne on totta (mitä suuresti epäilen) nämä opettajat ei saisi enää pitää työpaikkaansa (tarkoitan erityisesti rästikoekertomusta. Tuskinpa opettajat oikeasti toimivat niin, jos omaavat edes jonkinlaisen moraalikäsityksen. Tosi epäuskottava juttu...)

• Niisku

2CXY:n tarinathan on aivan loistavia!Jos et kerran pidä niistä,niin kannattaa varmaan jättää lukematta?

Kiitos 2CXY:lle mukavista hetkistä!
      Lisää odotellessa...

• Amelie

Minunkin mielestä 2CXY:n tarinat on loistavia. Toivottavasti kirjoitaa vielä lisää niitä.
        Ja jos joku ei niistä tykkää niin mikä pakko niitä on lukea.
        Vielä kerran KIITOS hänelle joka näitä kirjoittaa. Siis niin mahtavia...

• Super

Kiitokset 2CXY:lle, laita vaan lisää tulemaan!
        -SupeR-

• Jéanie
        Super kirjoitti:

Kiitokset 2CXY:lle, laita vaan lisää tulemaan!
        -SupeR-

Mun mielestä ne tarinat on loistavia! ja vaikka ne ei oliskaan tositarinoita niin silti jokaisen tytön unelma on varmasti naida jotain nuorta komeaa hyväkroppaista opettajaa..? ;)
        kirjota siitä "kolme viikkoa open kanssa" joku tarina?

• anonymoussi

Jos sen tarinat on liian huonoja susta ni ehkäpä sun kannattas siirtyä lasten osastolle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2606
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2254
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1065
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      151
      958
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      877
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      58
      777
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      732
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      694
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe