Ostin huutokaupasta Matti Visannin (vai Visantin?) Aleksis Kivi-aiheisen litografian. Työ on kehystämätön. Työn oikeassa alakulmassa on lyijykynällä kirjoitettu "Matti Visanti" ja nyt olen löytänyt mallin taiteilijan allekirjoituksesta - ja kyllä, lyijykynänimmari on ihan samanlainen kuin taiteilijan oma signeeraus.
Voisiko työssä olla itse taiteilijan signeeraus? Miten saan varmistuksen asialle?
Maksoin litografiasta 20 euroa. Jos siinä on aito signeeraus, niin minkälaiseen summaan sen arvo nousee?
Matti Visanti
Litografia
0
1315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2611650- 141578
Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4401532- 1371494
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861099Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚101055Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava281925Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j13907- 89897
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva21840