Matti Visanti

Litografia

Ostin huutokaupasta Matti Visannin (vai Visantin?) Aleksis Kivi-aiheisen litografian. Työ on kehystämätön. Työn oikeassa alakulmassa on lyijykynällä kirjoitettu "Matti Visanti" ja nyt olen löytänyt mallin taiteilijan allekirjoituksesta - ja kyllä, lyijykynänimmari on ihan samanlainen kuin taiteilijan oma signeeraus.

Voisiko työssä olla itse taiteilijan signeeraus? Miten saan varmistuksen asialle?

Maksoin litografiasta 20 euroa. Jos siinä on aito signeeraus, niin minkälaiseen summaan sen arvo nousee?

0

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En halua miestä joka

Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll
        Ikävä
        261
        1650
      2. Ihan kauhistuin kun sain tietää

ett joku atn kaipailee! 🤷🏻‍♂️🤣
        Ikävä
        14
        1578
      3. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
        Maailman menoa
        440
        1532
      4. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
        Ikävä
        137
        1494
      5. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
        Ikävä
        86
        1099
      6. Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!

Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚
        Tunteet
        10
        1055
      7. Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa

Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava
        Maailman menoa
        281
        925
      8. Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."

Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j
        Ensitreffit alttarilla
        13
        907
      9. Etkö muka halua

Et nähdään.
        Ikävä
        89
        897
      10. Arki on paljon tylsempää

kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva
        Ikävä
        21
        840
      Aihe